Ξέρει κάποιος αν έχει σημασία ,το αντιψυκτικό στο ψυγείο του DDiS να έχει χρώμα κόκκινο ή πράσινο;Γιατί σήμερα συζητούσα με έναν φίλο και μου είπε να πετάξω αμέσως το πράσινο αντιψυκτικό που εχει το αυτοκίνητό μου και να βάλω το κόκκινο γιατι θα χαλάσει το ψυγείο!!!
Aπ'όσο ξέρω το πράσινο τύπου παραφλού δημιουργεί σκουριές στο ψυγείο με τα προβλήματα που λίγο πολύ είναι γνωστά. Το κόκκινο που βάζει για παράδειγμα στο δικό μου η Ford είναι διαλυόμενο με νερό και όχι όπως το γνωστό παραφλού κατευθύαν από το μπουκάλι στο δοχείο. Αυτό μου έχουν πεί είναι και το καλύτερο για να μην υπάρχουν προβλήματα
απλος χρωματισμος ειναι...μερικες εταιριες χρησιμοποιουν το χρωμα για να ξεχωριζουν τα προιοντα τους...γιατι τα παραφλου-αντιψυκτικα εχουν διαφορετικες θερμοκρασιες που παγωνει το καθενα,αναλογα με τα προσθετα που εχουν μεσα και την αναλογια με το νερο που ειναι διαλυμενα...
...ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ Η ΑΓΑΠΗ ΜΑΣ....ΠΟΤΕ ΑΥΤΗ ΝΑ ΣΒΗΣΕΙ...ΚΑΙ ΟΣΟ ΘΑ 'ΜΑΙ ΖΩΝΤΑΝΟΣ...ΕΚΕΙΝΗ ΘΑ ΚΡΑΤΗΣΕΙ.... ΜΑ ΚΙ ΟΤΑΝ ΦΥΓΩ ΑΠ'ΤΗΝ ΖΩΗ....ΤΗΝ ΕΓΝΟΙΑ ΣΟΥ ΘΑ ΕΧΩ...ΚΙ ΟΠΟΥ ΚΙ ΑΝ ΕΙΜΑΙ ΚΑΤΕΧΕ....ΕΓΩ ΘΑ ΣΕ ΠΡΟΣΕΧΩ!! (για τον γιο μου τον νικολα)
Κυριάκο σόρυ αλλά θα διαφωνήσω,άλλο το παραφλού και άλλο το αντιψυκτικό.Το πρώτο ,απ ότι ξέρω είναι πράσινο και το βάζεις όπως είναι και το δεύτερο αραιώνεται με νερό(χωρίς να είναι πάντα κόκκινο).Το Passat παίρνει το G12, κόκκινο, αραιωμένο με νερό.Το αντιψυκτικό σου δίνει περίπου την αίσθηση που έχουν και τα υγρά των φρένων,κάτι σαν λυπαρότητα,και από την πείρα μου είναι το καλύτερο για το κύκλωμα ψύξης(κρουνούς,θερμοστάτη,τρόμπα νερού).
ΓΙΩΡΓΟΣ-GV 1.6-CALMINI 2,5"-205/80/16 Τα πάντα γίνονται αδύνατα,όταν πιστέψουμε πως δεν μπορούμε να τα πράξουμε.(ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗΣ)
Σήμερα πήγα και άλλαξα τα λαστιχάκια της ζανφόρ και τους ρώτησα για το αντιψυκτικό.Μου απάντησαν ό,τι η SUZUKI χρησιμοποιεί πράσινο αντιψυκτικό και δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα σε αυτό,γιατί και αυτό αραιώνεται με νερό.Σε σχέση με το ρόζ αντιψυκτικό,διαφορά υπάρχει μόνο στο χρώμα.Η SUZUKI χρησιμοποιεί πράσινο χρώμα.Ετσι μου είπαν!
Ποτέ μην κάνεις ανοησίες εκτός αν αυτές σου προκαλούν..... ευχαρίστηση!
Τα χρώματα στα αντιψυκτικά – παραφλού είναι απλές χρωστικές ουσίες ή χρησιμοποιούνται όπως σωστά ειπώθηκε για να ξεχωρίζουν τους κωδικούς.
Τα σημερινά Antifreeze όπως αναφέρονται, είναι πολύ δυνατά παραφλού συνήθως -40οC που μπορούν να μπουν αυτούσια ή και να αραιωθούν.
Το κόκκινο χρώμα ήρθε στην επικαιρότητα τελευταία από το group VW (AUDI – VW – SKODA – SEAT) που καθιέρωσε και την έγκριση G12.
Υπάρχουν στην αγορά προϊόντα πολύ καλά που πληρούν όλες της προδιαγραφές αλλά δεν έχουν αυτή την ριμάδα την έγκριση από την VW γιατί αυτή στοιχίζει τρελά λεφτά.
συμφωνω με τον chris... οταν λεμε παραφλου δεν λεω των 3 ευρω απο το σουπερ μαρκετ...παραφλου και αντιψυκτικο ειναι ακριβως το ιδιο πραγμα... το 1 ειναι ετοιμο αρεωμενο και το 2 το διαλυεις εσυ ... το χρωμα ειναι ασχετο με τις ιδιοτητες του καθε προιοντος... τωρα οποιος θελει να πιστευει οτι εχει σημασια αν ειναι κοκκινο η' μπλε η' πρασινο μπορει να το ακριβοπληρωνει μεχρι να μαθει... αν δεν πληρωσεις δεν μαθαινεις...
Τελευταία επεξεργασία από Tony Louk και Τετ Αύγ 28, 2024 3:17 pm, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Αιτία:Αφαίρεση παράθεσης
...ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ Η ΑΓΑΠΗ ΜΑΣ....ΠΟΤΕ ΑΥΤΗ ΝΑ ΣΒΗΣΕΙ...ΚΑΙ ΟΣΟ ΘΑ 'ΜΑΙ ΖΩΝΤΑΝΟΣ...ΕΚΕΙΝΗ ΘΑ ΚΡΑΤΗΣΕΙ.... ΜΑ ΚΙ ΟΤΑΝ ΦΥΓΩ ΑΠ'ΤΗΝ ΖΩΗ....ΤΗΝ ΕΓΝΟΙΑ ΣΟΥ ΘΑ ΕΧΩ...ΚΙ ΟΠΟΥ ΚΙ ΑΝ ΕΙΜΑΙ ΚΑΤΕΧΕ....ΕΓΩ ΘΑ ΣΕ ΠΡΟΣΕΧΩ!! (για τον γιο μου τον νικολα)
chris έγραψε:Τα χρώματα στα αντιψυκτικά – παραφλού είναι απλές χρωστικές ουσίες ή χρησιμοποιούνται όπως σωστά ειπώθηκε για να ξεχωρίζουν τους κωδικούς.
Τα σημερινά Antifreeze όπως αναφέρονται, είναι πολύ δυνατά παραφλού συνήθως -40οC που μπορούν να μπουν αυτούσια ή και να αραιωθούν.
Το κόκκινο χρώμα ήρθε στην επικαιρότητα τελευταία από το group VW (AUDI – VW – SKODA – SEAT) που καθιέρωσε και την έγκριση G12.
Υπάρχουν στην αγορά προϊόντα πολύ καλά που πληρούν όλες της προδιαγραφές αλλά δεν έχουν αυτή την ριμάδα την έγκριση από την VW γιατί αυτή στοιχίζει τρελά λεφτά.
συμφωνω με τον chris... οταν λεμε παραφλου δεν λεω των 3 ευρω απο το σουπερ μαρκετ...παραφλου και αντιψυκτικο ειναι ακριβως το ιδιο πραγμα... το 1 ειναι ετοιμο αρεωμενο και το 2 το διαλυεις εσυ ... το χρωμα ειναι ασχετο με τις ιδιοτητες του καθε προιοντος... τωρα οποιος θελει να πιστευει οτι εχει σημασια αν ειναι κοκκινο η' μπλε η' πρασινο μπορει να το ακριβοπληρωνει μεχρι να μαθει... αν δεν πληρωσεις δεν μαθαινεις...
O Chris και ο Κυριάκος έχουν δίκιο δεν παίζει ρόλο το χρώμα αλλά οι ιδιότητες του αντιψκτικού υγρού(παραφλού). Ανάλογα με το σε πόσο κρύο δουλεύει ο κινητηρας ο κατασκευαστής του αντιψικτικού μας λέει και πόσο να το αραιώσουμε με νερό.
αυριο λεω να αλλαξω το ψυγειο μιας κ τρυπησε....ο μαστορας μου πε 90 ευρω το ψυγειο(ιαπωνικο) κ 25 η εργασια του.Η ερωτηση μου ειναι η εξης:βαζουμε συγκεκριμενο παραφλου με καποια συγκεκριμενα χαρακτηριστικα ή να τον αφησω να βαλει οτι θελει αυτος?κ ποσο παιρνει το βιταρα μας???ευχαριστω!
Με το παραφλου μη τρελαινεσαι και πολυ,υπαρχουν διαφορα χρωματα...κοκκινο(-12C)πρασινο(-19C),μπλε,ροζ,φωσφοριζε κ.α Εγω σε ολα μου τα αμαξια βαζω το πρασινο!! Απο εκει και περα ο κατασκευαστης για το NGV λεει οτι πρεπει να βαζεις 50%παραφλου(π.χ πρασινο) και 50% απεσταγμενο νερο και το δινει μεχρι -35C!!Απο εκει και κατω απλα βαζεις πιο πολυ παραφλου σε σχεση με το απεσταγμενο!! Οσον αφορα τη χωρητικοτητα για το 1.6 δινει 6.9λιτρα(καπου εκει ισως να παιζεις,θα το δεις στη σταθμη του δοχειου) και για το 2.0 7.3λιτρα
ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ ΑΛΛΑ ΓΙΑ ΩΡΑΙΕΣ ΑΝΑΜΝΗΣΕΙΣ
Κάποια πράγματα είπαμε και στον καφέ προχθές Θοδωρή... Διαβάζοντας και λίγο ακόμα στο φόρουμ, αυτό που κατάλαβα είναι ότι το αντιψυκτικό προδιαγραφών G12 είναι καταλληλότερο για τους αλουμινοκινητήρες (αυτό το έχει προωθήσει το group VW κλπ, όπως αναφέρθηκε παραπάνω), γιατί τα φαινόμενα της ηλεκτρόλυσης είναι λιγότερο έντονα. Δες κι αυτό το ποστ του DG109: viewtopic.php?f=12&t=169&p=51966#p51966 Αν και την προηγούμενη φορά είχα βάλει αντιψυκτικό G12 της Fuchs, φέτος που έκανα αλλαγή του υγρού (+πλύση συστήματος ψύξης) έβαλα, μετά από πρόταση του "ψυγειά", το G11 της Selenia (αραιωμένο 50-50 με νερό ΒΡΥΣΗΣ). Η χωρητικότητα είναι 4.2lt κατά το βιβλίο του κατασκευαστή για τα GV. Φυσικά θα προσθέσω και το Protec Conditioner... Γενικά κάνω Αυτά!
Grand Vitara 1.6 3D (2002) ---- GFi LPG system Ποτέ μην υπερεκτιμάς τις ικανότητες τις δικές σου ή του GV σου!!
Ψάχνοντας να βρω το καλύτερο, για να αλλάξω το αντιψυκτικό μου, και έπειτα από μπόλικη ζαλάδα βρήκα αυτό που συνιστά η για τα αυτοκίνητα μας. Προφανώς και όλα τα αντιψυκτικά δεν είναι ίδια, ασχέτως του χρώματος που δεν υποδηλώνει πάντα αυτό που έχει σημασία, τη σύνθεση δηλαδή. Η SUZUKI συνιστά Ethylene Glycol Phosphate Based coolant χωρίς αυτό να σημαίνει ότι δεν κάνουν και τα νέας σύνθεσης αντιψυκτικά. Το πράσινο που έχουμε προφανώς είναι Ethylene Glycol Phosphate Based, αλλά χρειάζεται αλλαγή συχνά και σε κάποιες περιπτώσεις προκαλεί επικαθήσεις αλάτων που επιβαρύνουν το σύστημα ψύξης (Βλ. βουλωμένα ψυγεία και όχι μόνο). Στο manual λέει μόνο, το αντιψυκτικό να είναι τύπου Ethylene Glycol (Αιθυλενογλυκόλης). Σχεδόν όλα τα αντιψυκτικά είναι τέτοια αλλά τα πρόσθετα είναι που κάνουν τη διαφορά Ένα πολύ καλό ενημερωτικό άρθρο είναι
Τελικά βρήκα επίσης ότι μπορούμε να βάλουμε και τύπου Phosphated Organic Acid Technology also known as Hybrid Organic Acid Technology (HOAT) που είναι τα μπλέ που επίσης βάζουν τα γιαπωνέζικα.
Συνέχεια για την αντικατάσταση των αντιψυκτικών. Το θέμα έχει δύο πλευρές η μία είναι αν το αντιψυκτικό είναι εγκεκριμένο από το κατασκευαστή και η άλλη είναι αν τα όποια εγκεκριμένα μπορούν να αναμιχθούν με το παλιό αντιψυκτικό επειδή μέσα στη μηχανή μένει περίπου 1,3 lt. Επειδή είχα προβληματιστεί ιδιαίτερα με το θέμα αυτό και με το δεδομένο ότι υπάρχουν ένα σωρό τέτοια προϊόντα στην αγορά, συμβατά και ασύμβατα, αποφάσισα να κάνω την αλλαγή στη suzuki με την υπόθεση ότι εκεί "ξέρουν" καλύτερα . . . Η suzuki χρησιμοποιεί αντιψυκτικά Motul Inugel Optimal τα οποία είναι monoethyleneglycol, με organic additives ότι πιο κατάλληλο και σύγχρονο δηλαδή. Το δικό μου είχε μέσα το κλασικό πράσινο από το εργοστάσιο. Στην αλλαγή, άδειασαν από το ψυγείο το παλιό (περίπου 5,3 lt) και συμπλήρωσαν με το καινούργιο Motul Inugel Optimal και κατόπιν δούλεψαν τη μηχανή μέχρι να γυρίσουν τα νερά. Το "πρόβλημα" είναι ότι στη διαβάζω το εξής στα RECOMMENDATIONS: "Do not mix with non-organic products" δηλαδή να μην αναμιγνύεται με μη οργανικά προϊόντα. Το παλιό πράσινο αντιψυκτικό δεν νομίζω να είναι organic Ψάχνοντας στο τεχνικό manual, στην παράγραφο: Cooling System Flush and Refill σελ 493 περιγράφει μια διαδικασία ξεπλύματος του κυκλώματος πρώτα με σκέτο νερό και μετά αντικατάστασης του αντιψυκτικού. Δεν ξέρω αν έγινε κάτι τέτοιο όταν αλλάξετε και εσείς αντιψυκτικό, σε μένα πάντως ΔΕΝ έγινε. Συμπέρασμα. Προσέχουμε πολύ τι βάζουν και πώς, τα μαστόρια στο τουτου μας
Υ.Γ. Το λέει στα χαρακτηριστικά του ότι μπορεί να αναμειχθεί οπότε είναι μια καλή επιλογή για αντικατάσταση του παλιού (πράσινου) αντιψυκτικού