ΑΡΧΗ
k.l. έγραψε:**Συνάδελφε φοιτητή παππού (εγω στα 38), πως αισθάνεσαι όταν σου μιλάν τα πιτσιρίκια στον πληθυντικό;**
k.l. έγραψε:.......όταν σου μιλάν τα πιτσιρίκια στον πληθυντικό;**
VSk.l. έγραψε:Το μεγαλύτερο κακό με τα γενικά μαραφετια είναι οτι τα παιδια δεν έχουν τρόπους και μέτρο στο τρόπο που επικοινωνούν γιατί η απρόσωπη επικοινωνία δυστυχως δεν τους διδάσκει τον σεβασμό στον άλλον.
Δεν είναι λίγο αντιθετα αυτα που γράφεις;

πάντως στα νιάτα μας και μεις δεν θυμάμαι να δειχναμε ιδιαιτερο σεβασμο στους καθητές μας, αν αυτό εννοεις!!
Αυτο που με στεναχωρεί προσωπικά ειναι ότι παρακολουθώντας (το μόνο μάθημα που μπορω) διαπιστώνω ότι:
1) ελάχιστοι ειναι οι φοιτητες που χαιρετάνε(γενικά ή ειδικά) όταν μπαίνουν στην αίθουσα
2) κατα την διάρκεια του ακαδημαικού τετάρτου μέχρι να έρθει ο καθηγητής όλοι ειναι δικτυωμένοι και "μόνοι"
3) η δικτύωση συνεχίζεται και κατά την διδασκαλία
4) σταματάμε για διάλειμμα κ οι μόνοι που κουνήθηκαν από τις θέσεις τους είναι ένας καπνιστής και εγώ που πήγα για κατούρημα (δεν άντεξε η φούσκα του παππού

). Φυσικά κατά το διάλειμμα δεν μίλησε κανεις σε κανένα (εκτός από δυο παλικάρια που καθόντουσαν μαζι και έδειχναν κατι στο κινητό) παρόλο που υπήρχαν 2 κοπέλες στην αίθουσα(τμ.μηχανολογων)
Τι να πώ δεν ειναι αντιπροσωπευτικό το δείγμα; 15-20 ατομα συνήθως έχει το μάθημα και ειναι και ειδικότητας..
Φυσικά για να λέμε και του στραβού το δίκιο πλέον το μάθημα γίνετε με προτζεκτορες, παρουσιάσεις, βιντεο κλπ
ΤΕΛΟΣ 