Ψάχνοντας για μηχανικό ένας φίλος με σύστησε στον κο. Μάκη λέγοντας μου ότι είναι γνώστης του αυτοκινήτου σου και γνωστός στον χώρο. Ψάχνοντας για αγορά μεταχειρισμένου σασμάν είδα ότι οι τιμές στην Φραντζή π.χ έφταναν τα 1000-1200 ευρώ ενώ άγγιζαν και τα 1500-‘όπου σε πιάσουν! .Η πρώτη εντύπωση από τον Μάκη ήταν θετική ,έδειχνε ότι το γνώριζε καλά το Vitara.Μου έδωσε και μια τάπα λάδιού που την είχα χάσει ,χωρίς χρέωση, και μου ζήτησε 700-800 ευρώ με ένα χρόνο εγγύηση για την ποιότητα του σασμάν!!!
Πράγματι κάποια στιγμή τον Μάρτη περίπου του το αφήνω για αλλαγή .Η συμφωνία ήταν παράδοση αυθημερόν κατόπιν ραντεβού γιατί θα είχε ήδη φροντίσει από πριν να έχει το μεταχειρισμένο σασμάν.Αφού λοιπόν δεν βρήκε στην Αθήνα το έφερε από Θεσσαλονίκη αλλά και πάλι δεν ήταν το κατάλληλο αφού ήταν από το απλό 2000cc και όχι το V6.Βεβαίως και φταίνε και οι αγρότες αφού εκείνη την περίοδο είχαν στήσει μπλόκα!!! Ε …πώς να φτάσει στην Αθήνα… Τελικά και ενώ έχουν περάσει περίπου 15 μέρες αποφασίζει να το λύσει και να το επισκευάσει. Κόστος 630 ευρώ (αλλαγή 5 ρουλεμάν ,πλατώ και εργασία).Σημειώτεον ότι σε αυτές τις 20 ημέρες το τηλέφωνο δεν το σήκωνε αν και κατάλαβα στην πορεία ‘ότι απαντά μόνο σε όσα θέλει …(άτιμη αναγνώριση…)
Παρόλα τη ταλαιπωρία το αποτέλεσμα είναι καλό ,αν και η δευτέρα ακούγεται λίγο.
Με το που το παραλαμβάνω ΄΄ανάβει΄΄ το check engine ,είχε ξεχάσει μάλλον την ντίζα του κοντέρ. Του το πάω πίσω για διόρθωση και του ζητώ να μου βάλει και χειροκίνητες πλήμνες γιατί η μαμά ακουγόταν (κόστος 190 ευρώ).
Δυστυχώς και πάλι άργησε για την ολοκλήρωση των εργασιών ,πάντα με ραντεβού εννοείται!!! Είχα αρχίσει να πιστευτώ ότι δεν είχα αυτοκίνητο ,το ξέχναγα στο συνεργείο.
Μέχρι τώρα λοιπόν μου έκανε μεμονωμένες επισκευές.
Αποφασίζω να του κάνω γενικό service για να ξέρω και να νιώθω ότι οδηγώ κάτι σωστό. Παραδίδω το αυτοκίνητο αρχές του Μάη για λάδια ,ξύδια κτλ, διαρροή λαδιών του μοτέρ, (μου είπε να το πλύνω ,όπως και έκανα) ,καδένα ,αλλάγή δισκόπλακων εμπρός και γενικό έλεγχο- συμμάζεμα. Όλα αυτά γραπτώς μήπως και τα ξεχάσει!!!
Μετά από μια εβδομάδα ( Παρασκευή 8 Μαΐου ),παραλαμβάνω το αυτοκίνητο με κόστος 450 ευρώ.
Στον δρόμο για το σπίτι πάνω σε στροφή ,20 μέτρα πριν φτάσω ,φεύγει ο πίσω τροχός ,δεν έχω φρένο λόγω ABS και σταματώ με χειρόφρενο δίπλα στο πεζοδρόμιο. Η τρομάρα που πήρα δεν περιγράφεται αλλά πάλι καλά που δεν χτύπησα κανέναν .Δίπλα μου στην άκρη του δρόμου υπήρχε μια οικογένεια με ένα νεογέννητο που είναι γείτονές μου και έπαθαν πλάκα.
Σε αλλεπάλληλα τηλεφωνήματα στον κο.Μάκη δεν είχα καμιά απάντηση, ούτε σε γραπτό μήνυμα. Η απάντηση ήταν ότι το ξέχασε στο μαγαζί.
Φορτώνω λοιπόν το αμάξι σε γερανό και το αφήνω έξω από το συνεργείο.
Σάββατο πρωί ο μικρός βοηθός αναρωτιέται πως έγινε αυτό, ενώ ο κος.Μάκης βγάζει το συμπέρασμα ότι το πίσω αριστερό τσάμπουρο το είχαν σκαλίσει και γι’άυτο και δεν μπήκαν τα μπουλόνια σωστά .Εγώ προσωπικά βρήκα 2 στον δρόμο εκεί που ‘έφυγε ο τροχός!
Στην παρούσα φάση σκέφτηκα ότι αυτά συμβαίνουν και δεν τον΄΄ έπιασα από το αυτί΄΄ .Άλλωστε σκέφτηκα, αγαθά όπως αποδείχθηκε ,ότι και εγώ είμαι τεχνικός / ηλεκτρονικός και σε μια άτυχη στιγμή μπορεί να κάνω και εγώ ένα σφάλμα.
Πάντως όχι σε θέμα προσωπικής ασφάλειας και εγκληματικής αμέλειας.
Με ρώτησε αν θέλω να μου κάνει δήλωση ή να το πάει σε δικό του φαναρτζή γιατί :
Α) Δίπλωσε και έσπασε ο προφυλακτήρας
Β)Βαθουλώθηκε το πίσω φτερό από την πίεση του ελεύθερου τροχού.
Γ) Έσπασε το πάνω πλαστικό “φρύδι”
Η απάντησή μου ΔΥΣΤΥΧΏΣ ήταν να το επισκευάσει ο γνωστός του φαναρτζής.
Πότε δεν επισκευάστηκε τίποτα σωστά το βαθούλωμα υπάρχει ακόμα- μάλλον δεν το χτύπησε σωστά η ματσόλα του κου.Μάκη ,ο προφυλακτήρας σπασμένος και το πιο βασικό ,το φρυδάκι δεν το πήρα ποτέ ,ως ελάχιστη ηθική ικανοποίηση.
Οι δικαιολογίες του απλά απίστευτες.
Έχω πάει τουλάχιστον 20 φορές, έλα αύριο ,έλα από εβδομάδα κτλ
Την πρώτη φορά μου είπε πως το ξέχασε στο αυτοκίνητο της γυναίκας του.
Την δεύτερη ότι το άφησε στο αμάξι του βοηθού του
Την τρίτη ότι δεν πήγε ακόμα στην SUZUKI….!!!!
Την τέταρτη ότι του έφεραν δεξί φρυδάκι και όχι αριστερό………….!!!!!!!!!!!!
Δείχνοντας του ακόμα εμπιστοσύνη στο διάστημα αυτό του άφησα το αμάξι να μου αλλάξει καταλύτη (κόστος αν θυμάμαι καλά 200 ευρώ) , ενώ του τόνισα ότι η διαρροή λαδιών συνεχιζόταν.
Τελικά μου έβαλε ένα υγρό –σφραγιστικό για τσιμούχες και φυσικά η διαρροή δεν σταμάτησε !Για την καδένα ούτε λόγος.
…
…- κάτσε να πάρω τηλέφωνο τον βοηθό να δώ που το άφησε…
Εμένα προσωπικά αν με πάρει τηλέφωνο το αφεντικό μου και μάλιστα 3-4 φορές …το σηκώνω!!!
Με παίρνει τηλέφωνο ξαφνικά στην δουλειά μου και μου λέει έλα να το πάρεις…!!!,χαρά εγώ …αλλά με κορόιδεψε και πάλι….
-Ξέρεις έγινε ένα ατύχημα σε Vitara όπως το δικό σου και το φρυδάκι το πήρε ο φαναρτζής να το δείξει στον εμπειρογνώμονα @#!^!*
- και που είναι ο φαναρτζής να το πάρω;;;
-είναι κλειστός σήμερα ,έχει λαϊκή ο δρόμος του….
-έχει βγει έξω και θα αργήσει να γυρίσει.
-θα στο φερω εγώ πισω.
-θα στο φερει αυτός πίσω.
-είναι υπόγειο φαναρτζίδικο ,δεν θα το βρεις…ακόμα και αν σου δώσω την διεύθυνση…
-Να σου πω με δουλευεις του λέω μια μέρα - όχι να σου δείξω και το τιμολόγιο αγοράς… το οποίο βεβαίως βεβαίως δεν είδα ποτέ…
...
...
Κύριοι βαρέθηκα να γράφω πλέον ,ειλικρινά μου τελείωσε το μελάνι - υπομονή και να είσαστε σίγουροι ότι δεν σας τα περιέγραψα και όλα!
Ένιωσα την ανάγκη να μοιραστώ μαζί σας την δυσάρεστη αυτή εμπειρία έτσι ώστε να γνωρίσουν όλοι τον επαγγελματισμό, το ήθος την εξυπηρέτηση και τις αξιόλογες υπηρεσίες που έλαβα από αυτόν τον κύριο.
Δεν ξέρω τι φήμη έχει στον χώρο της τετρακίνησης αλλά προσωπικά νιώθω ότι γνώρισα τον χειρότερο επαγγελματία του χώρου.
Ευτυχώς τελικά που μου έτυχε και αυτό έτσι ώστε να μου φανερώσει πλέον σε όλο του το μεγαλείο την εκπληκτική ικανότιτα ,του να λες απλά και άνετα ΨΕΜΑΤΑ, σε έναν πελάτη που σε διάστημα 3 μηνών σου άφησε αβασάνιστα πάνω από 1600 ευρώ.
Προσωπικά δεν μου περισσεύουν ούτε τα χρήματα αλλά ούτε και η υπομονή .
Αλήθεια μας αξίζει τέτοια κοροϊδία και τέτοια αντιμετώπιση;
Τα συμπεράσματα δικά σας.
