TI KANOYN TA EΛΛΗΝΙΚΑ ΜΥΑΛΑ - Δημήτρης Κορρές

Παρουσιάσεις οχημάτων που μας κάνουν να ονειρευόμαστε....ότι βρήκαμε λεφτά στην τσέπη μας!

Re: TI KANOYN TA EΛΛΗΝΙΚΑ ΜΥΑΛΑ - Δημήτρης Κορρές

Δημοσίευσηαπό kaliakouda » Παρ Μάιος 23, 2014 1:05 pm

Ρε παλληκάρια και οι πανάκριβες εφαρμογές της F1 και των MOTOGP σιγά-σιγά πέρασαν στην καθημερινή μας ζωή :!: :!:
Αλλά θέλω να σας δω κάποια στιγμή να αναρριχάστε με ένα τέτοιο πλαισιο και μετά θα θυμηθείτε τα λεγόμενά σας ;-)
Φωτιά και Καρκίνο στους Εμπρηστές!!!

http://www.youtube.com/user/kaliakoud

http://www.youtube.com/user/kaliakouda1400
Άβαταρ μέλους
kaliakouda
Founding Member
Founding Member
 
Δημοσιεύσεις: 32406
Εγγραφή: Τετ Απρ 23, 2008 4:17 pm
Τοποθεσία: Ο Θεός αγαπάει όσους ταξιδεύουν!!
Λάστιχα: Malatesta Κobra
Διάσταση ελαστικών: -
Suspension: Rocky Road+1
cb: Ναι
Aka: Αμετανόητος Μοτοσυκλετιστής!
Name: Γιώργος

Re: TI KANOYN TA EΛΛΗΝΙΚΑ ΜΥΑΛΑ - Δημήτρης Κορρές

Δημοσίευσηαπό dpol » Παρ Μάιος 23, 2014 1:51 pm

kaliakouda έγραψε:Ρε παλληκάρια και οι πανάκριβες εφαρμογές της F1 και των MOTOGP σιγά-σιγά πέρασαν στην καθημερινή μας ζωή :!: :!:
Αλλά θέλω να σας δω κάποια στιγμή να αναρριχάστε με ένα τέτοιο πλαισιο και μετά θα θυμηθείτε τα λεγόμενά σας ;-)


Ρε συ Γιωργο μου εδω μιλας για μηχανοκινητο αθλητισμο, ενα χωρο που ολοι οι μεγαλοι κατασκευαστες συμμετεχουν, πειραματιζονται και εξελισσουν τεχνολογιες που μπορουν στην συνεχεια να περασουν στην παραγωγη, αν ο Κορρες δωρισει τις πατεντες του στο Πολυτεχνειο για παραδειγμα τοτε θα του κανω δεκα μετανοιες, αν συνεργαστει με καποιον κατασκευαστη που με την σειρα του θα τις εφαρμοσει στην παραγωγη επισης θα τον παραδεχτω :idea:
Μην ξυνεστε στην γκλιτσα του τσοπανη!!!
Άβαταρ μέλους
dpol
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 11429
Εγγραφή: Πέμ Σεπ 18, 2008 11:36 pm
Τοποθεσία: Άγραφα
Λάστιχα: Kobra NT
Διάσταση ελαστικών: 215-80-16
Suspension: Custom 4"
cb: Ναι
Εργάτης: Ναι
Aka: Ο Γκλίτσας ή Αγραφιώτης
Name: Δημήτρης

Re: TI KANOYN TA EΛΛΗΝΙΚΑ ΜΥΑΛΑ - Δημήτρης Κορρές

Δημοσίευσηαπό Antonioz » Παρ Μάιος 23, 2014 1:56 pm

kaliakouda έγραψε:Ρε παλληκάρια και οι πανάκριβες εφαρμογές της F1 και των MOTOGP σιγά-σιγά πέρασαν στην καθημερινή μας ζωή :!: :!:
Αλλά θέλω να σας δω κάποια στιγμή να αναρριχάστε με ένα τέτοιο πλαισιο και μετά θα θυμηθείτε τα λεγόμενά σας ;-)

+1000
και οι ΟΤΤΟ,DIESEL κλπ οταν ανακαλύψανε τον κινητηρα εσωτερικής καυσης, δεν ειχε αναγκη ο κοσμος απο αυτοκινητα 100αλογων, μια χαρα την κανανε την δουλεια τους με τα ζωνανα, τωρα τοποθετουνται ομως ειναι παντού.. Γι'αυτο λοιπον προτείνω να μην τα ισοπεδώνουμε όλα, ισως αυτη την στιγμή βλεπουμε μια εφαρμογή που σε λιγα χρονια θα ειναι τοποθετημένη στα περισσοτερα αυτοκινητα..
Το οτι μπηκε σε ενα σουπερκαρ εγινε προφανως για καποιους λογους, που σιγουρα δεν ξέρουμε(φανταζομαι οτι ο κυριοτερος ειναι να αντιστασθμισει το αρχικο υψηλο κόστος κατασκευης της αναρτησης).
Πάντως για να δαμάσεις εναν κινητηρα 5000 ή 7000cc σιγουρα θες μια καλή αναρτηση ειτε στο χώμα ειτε στην ασφαλτο. Οποτε πιστευω οτι μονο με ενα θηριο στην καρδια του θα μπορούσε να δειξει τις δυνατότητες της αναρτησης εντος και εκτος δρομου..
SY2CJI
Πάρτε τα "γαϊδούρια" σας και άιντε στα βουνά!!
Άβαταρ μέλους
Antonioz
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 5381
Εγγραφή: Κυρ Φεβ 22, 2009 10:10 pm
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Λάστιχα: General Grabber AT3
Διάσταση ελαστικών: 225/75-16
Suspension: MP
cb: Ναι
Εργάτης: Όχι
Name: Αντώνιος

Re: TI KANOYN TA EΛΛΗΝΙΚΑ ΜΥΑΛΑ - Δημήτρης Κορρές

Δημοσίευσηαπό kostasRS » Παρ Μάιος 23, 2014 2:46 pm

Antonioz έγραψε:
kaliakouda έγραψε:Ρε παλληκάρια και οι πανάκριβες εφαρμογές της F1 και των MOTOGP σιγά-σιγά πέρασαν στην καθημερινή μας ζωή :!: :!:
Αλλά θέλω να σας δω κάποια στιγμή να αναρριχάστε με ένα τέτοιο πλαισιο και μετά θα θυμηθείτε τα λεγόμενά σας ;-)

+1000
και οι ΟΤΤΟ,DIESEL κλπ οταν ανακαλύψανε τον κινητηρα εσωτερικής καυσης, δεν ειχε αναγκη ο κοσμος απο αυτοκινητα 100αλογων, μια χαρα την κανανε την δουλεια τους με τα ζωνανα, τωρα τοποθετουνται ομως ειναι παντού.. Γι'αυτο λοιπον προτείνω να μην τα ισοπεδώνουμε όλα, ισως αυτη την στιγμή βλεπουμε μια εφαρμογή που σε λιγα χρονια θα ειναι τοποθετημένη στα περισσοτερα αυτοκινητα..
Το οτι μπηκε σε ενα σουπερκαρ εγινε προφανως για καποιους λογους, που σιγουρα δεν ξέρουμε(φανταζομαι οτι ο κυριοτερος ειναι να αντιστασθμισει το αρχικο υψηλο κόστος κατασκευης της αναρτησης).
Πάντως για να δαμάσεις εναν κινητηρα 5000 ή 7000cc σιγουρα θες μια καλή αναρτηση ειτε στο χώμα ειτε στην ασφαλτο. Οποτε πιστευω οτι μονο με ενα θηριο στην καρδια του θα μπορούσε να δειξει τις δυνατότητες της αναρτησης εντος και εκτος δρομου..

Ελεος ρε παιδια :orcs-buttshake: :thatospasw:
Δεν ισοπεδωσε κανεις και τιποτα !!
Αποψεις καταθετουμε :D
Κανεις δεν ειπε οτι δεν αρεσει ,η οτι ειναι φοβερη ανακαλυψη/πατεντα,,
Οσο αφορα τον κινητηρα ,,,οπως κι εσυ ειπες Antonioz ηρθε να ξεχωρισει την κινηση απο τα ζωα σε κατι αλλο ,,και σιγουρα οι διαφορες ηταν πολυ μεγαλες,,καμμια σχεση με το εδω παραδειγμα,που συζηταμε!!
Καλοκαιρακι!!!
Άβαταρ μέλους
kostasRS
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 11487
Εγγραφή: Παρ Ιαν 18, 2013 8:27 pm
Τοποθεσία: Αθηνα
Λάστιχα: Michelin latitude cross
Διάσταση ελαστικών: 225/65/17
Suspension: 3,5
cb: Ναι
Εργάτης: Όχι
Aka: Παντου & πουθενα
Name: kostas

Re: TI KANOYN TA EΛΛΗΝΙΚΑ ΜΥΑΛΑ - Δημήτρης Κορρές

Δημοσίευσηαπό Antonioz » Παρ Μάιος 23, 2014 7:22 pm

kostasRS έγραψε:Οσο αφορα τον κινητηρα ,,,οπως κι εσυ ειπες Antonioz ηρθε να ξεχωρισει την κινηση απο τα ζωα σε κατι αλλο ,,και σιγουρα οι διαφορες ηταν πολυ μεγαλες,,καμμια σχεση με το εδω παραδειγμα,που συζηταμε!!

ασε το κινητηρα τοτε και πιασε τα ψαλιδια(αναρτησης) αντι του ενοιαίου άξονα.. ή το A/C.. ή το κινητο.. ή ή ή.. τοσα αχρηστα πραγματα στο ξεκινημα τους αλλα χρησιμα στις μέρες μας..
SY2CJI
Πάρτε τα "γαϊδούρια" σας και άιντε στα βουνά!!
Άβαταρ μέλους
Antonioz
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 5381
Εγγραφή: Κυρ Φεβ 22, 2009 10:10 pm
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Λάστιχα: General Grabber AT3
Διάσταση ελαστικών: 225/75-16
Suspension: MP
cb: Ναι
Εργάτης: Όχι
Name: Αντώνιος

Re: TI KANOYN TA EΛΛΗΝΙΚΑ ΜΥΑΛΑ - Δημήτρης Κορρές

Δημοσίευσηαπό panoshm » Παρ Μάιος 23, 2014 7:58 pm

Άλλα λόγια να αγαπιόμαστε....

Μήπως δηλαδή το Ελληνικό κράτος (που είναι ενάντια των καρτέλ :liar: ) δεν θα τον βοηθούσε?
Μήπως δεν θα του έδινε (όπως και σε τόσα άλλα Ελληνικά ΜΥΑΛΑ :liar: ) εφόδια για να αναπτύξει αυτό που κάνει σε άλλους τομείς?


Μωρέ καλά θα κάνει και τα πάρει ΧΟΝΤΡΑ από τους πλούσιους :!: :!: Να τα πάρει και να τα φάει τα λεφτά όπου γουστάρει :ugeek:

Και να πουλήσει και την τεχνογνωσία του σε όποιον θα τον πληρώσει καλύτερα :!:

Το τσάμπα πέθανε :!:
GV2.0 5D Freestyle 07/'05,AVM,Ποδιές,5xFF50HELLA,Lovato smart ExR Premium,Nuvi1490Τ,Montana650,Midland220
Άβαταρ μέλους
panoshm
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 30491
Εγγραφή: Τρί Δεκ 23, 2008 2:33 pm
Λάστιχα: Geolandar M/T G003
Διάσταση ελαστικών: 205/80/16
Suspension: MAD/KYB +12cm
cb: Ναι
Εργάτης: Όχι
Aka: O γεωαναφερόμενος ή αλουμινοποδιάς!
Name: Πάνος

Re: TI KANOYN TA EΛΛΗΝΙΚΑ ΜΥΑΛΑ - Δημήτρης Κορρές

Δημοσίευσηαπό kostasRS » Παρ Μάιος 23, 2014 8:58 pm

Antonioz έγραψε:
kostasRS έγραψε:Οσο αφορα τον κινητηρα ,,,οπως κι εσυ ειπες Antonioz ηρθε να ξεχωρισει την κινηση απο τα ζωα σε κατι αλλο ,,και σιγουρα οι διαφορες ηταν πολυ μεγαλες,,καμμια σχεση με το εδω παραδειγμα,που συζηταμε!!

ασε το κινητηρα τοτε και πιασε τα ψαλιδια(αναρτησης) αντι του ενοιαίου άξονα.. ή το A/C.. ή το κινητο.. ή ή ή.. τοσα αχρηστα πραγματα στο ξεκινημα τους αλλα χρησιμα στις μέρες μας..

Σαφως ,,,μα κανεις δεν ειπε το αντιθετο !! :D ολο το νημα υπερ του καινοτομου σχεδιασμου λεμε, αλλου ηταν η διαφωνια!! :D
panoshm συμφωνω ,,ετσι μας εκαναν να σκεφτομαστε !!
Παρολα αυτα και συμφωνα με το ρεπορταζ του ιδιου ,,,του προσεφεραν επιδοτησεις ,,απο το Ελληνικο δημοσιο ,,απλα δεν τις δεχθηκε,,τωρα γιατι ;; κανεις μας δεν θα μαθει !!
Καλοκαιρακι!!!
Άβαταρ μέλους
kostasRS
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 11487
Εγγραφή: Παρ Ιαν 18, 2013 8:27 pm
Τοποθεσία: Αθηνα
Λάστιχα: Michelin latitude cross
Διάσταση ελαστικών: 225/65/17
Suspension: 3,5
cb: Ναι
Εργάτης: Όχι
Aka: Παντου & πουθενα
Name: kostas

Re: TI KANOYN TA EΛΛΗΝΙΚΑ ΜΥΑΛΑ - Δημήτρης Κορρές

Δημοσίευσηαπό theo_ts » Δευτ Νοέμ 24, 2014 7:12 pm

Αντιγράφω απο το propaganda.gr

07_KORRES011-960x639.jpg

Όταν ο Δημήτρης Κορρές πήγε τον Τόμι Μάκινεν off-road διαδρομή με το νέο super car Korres P4, τρελάθηκε. «Νόμιζα ότι τα ‘χα δει όλα, αλλά τελικά δεν είχα δει τίποτα» του είπε ο τελευταίος. Η Popaganda βρέθηκε στο εργαστήρι όπου γεννήθηκε το ελληνικό super car, φτιαγμένο εξ ολοκλήρου από αεροπορικά κράματα, και μίλησε με τον «πατέρα» του P4 για παρκούρ, μεταφορές κτηρίων(!) και-φυσικά- για το πώς έφτασε να σχεδιάζει υπεραυτοκίνητα! Παράλληλα, μας αποκάλυψε ότι η σημαντική αυτή προσπάθεια, που είναι η πρώτη από ελληνικά χέρια, κινδυνεύει να μείνει στη μέση λόγω έλλειψης χρημάτων! Όλα αυτά, την ώρα της δημιουργίας, ανάμεσα σε χαρτιά, μολύβια σχεδίασης και ανταλλακτικά. Κάποια βρίσκονταν ανοιχτά στο χώρο και κάποια άλλα στοιβαγμένα σε ξύλινα κιβώτια. Όπως οι τέσσερις μεταδόσεις του σασμάν. Οι δύο θα εξόπλιζαν αυτοκίνητα ιδιωτών και υπόλοιπες θα πήγαιναν σε άλλα δύο οχήματα με τα οποία, η ομάδα του Korres P4 θα συμμετείχε στην έκθεση του Λας Βέγκας, στις 15 Νοεμβρίου!

07_KORRES007-960x639.jpg


07_KORRES010-960x680.jpg


Από τότε που θυμάμαι τον εαυτό μου, έρχομαι σ’ αυτό το χωράφι για παραθερισμό. Οι κατασκευές είναι οικογενειακή μας παράδοση. Ο πατέρας μου ήταν μηχανικός-ηλεκτρολόγος. Έπιαναν» τα χέρια του και έκοβε το μυαλό του. Μπήκα στην αρχιτεκτονική. Ήταν η μόνη σχολή που είχα δηλώσει γιατί την θεωρούσα εύκολη επειδή ήξερα να σχεδιάζω. Πιο πολύ είχα ανάγκη να αλητέψω τότε. Έφυγα από το σπίτι θέλοντας να ανεξαρτητοποιηθώ, να ζω μόνος μου και να κάνω ό,τι μου κατεβαίνει. Kάναμε παρκούρ, πήγαινε ο ένας από το ασανσέρ και ο άλλος πήδαγε από μπαλκόνι σε μπαλκόνι και συναγωνιζόμασταν ποιος θα ανέβει πρώτος στην ταράτσα.

Πριν τελειώσω την αρχιτεκτονική, είχα εμπλακεί σε διάφορες δουλειές. Πήγαινα part time σε συνεργεία μοτοσυκλετών και έκανα λύσιμο-δέσιμο σε κινητήρες. Στις εποχές ‘71-‘72 έβγαζα 500 δραχμές για κάθε κινητήρα. Μετά, εντελώς τυχαία, βρέθηκα σε μια εταιρεία προκατασκευών. Παράλληλα, πήγαινα και σε ένα επιπλοποιείο. Προσπάθησα την γνώση από την επιπλοποιεία να την μεταφέρω στην βαριά προκατασκευή. Η εταιρεία προκατασκευών όμως έκλεισε. Κι ενώ ψαχνόμουν τι να κάνω, τελικά την αγόρασε μια κολοσσιαία εταιρεία, ελληνικών συμφερόντων, η Αρχιρόδον που ανέλαβε να φτιάξει το Ολυμπιακό Στάδιο, την καλύτερη προκατασκευή που έγινε ποτέ στην Ελλάδα! Χωρίς να έχω τελειώσει ακόμα το πολυτεχνείο, βρέθηκα να έχω επάνω μου αυτό το έργο που ολοκληρώθηκε πολύ γρήγορα. Δουλεύαμε 16 ώρες την ημέρα, ακόμα και τις αργίες.

Μια μέρα πέρναγα τυχαία από ένα εκκλησάκι 3Χ3 που έκλεινε τον δρόμο στην Κηφισίας. Όταν ρώτησα τι θα το κάνανε, μου είπανε ότι θα το γκρέμιζαν. Η απορία μου ήταν γιατί να το γκρεμίσουν και να μην το πάνε λίγο παραδίπλα, όπως ήταν. Μου είπαν ότι αυτά δεν γίνονται και ότι οι Γερμανοί είχαν ζητήσει 90.000.000 δραχμές για να το κάνουν. Μπήκα στο ντεσεβάκι μου και στον δρόμο σκεφτόμουν «Αυτό θέλει μια νταλίκα, τρεις γρύλους, ένα δέσιμο». Έκανα κάτι υπολογισμούς, εμένα θα μου κόστιζε κάνα τεσσάρι εκατομμύρια. Λέω, θα τους πω δώδεκα και θα είναι μια χαρά! Πήγα στον δήμαρχο και μου έλεγε ότι αυτά δεν γίνονται. Του λέω: «Μη μου λες αν γίνεται ή δεν γίνεται. Εσύ είσαι γιατρός. Εγώ είμαι ο μηχανικός». Πέρασαν δύο χρόνια μέχρι να αποφασίσει το ελληνικό δημόσιο ότι τελικά γίνεται!

Λόγω των καλών σχέσεων που είχα δημιουργήσει καθ’ όλη την χρονιά με την Ελληνική Τεχνοδομική, αποφάσισαν να συμμετέχουν σ’ αυτή την προσπάθεια, χωρίς να έχουν κάποιο όφελος πέρα από την δημοσιότητα. Τελικά, πήγε πολύ καλά η δουλειά, αν και στοίχισε ο κούκος αηδόνι γιατί ενεπλάκησαν πολλοί. Δεν υπήρξαν μίζες. Γενικά, σε κανένα έργο μεταφοράς δεν υπήρξαν μίζες, εκτός από ένα που το έχασα. Είχα δώσει προσφορά για 15.000.000 δραχμές και τελικά την πήρε άλλος με 85.000.000! Αυτό το έργο ήταν στο ολυμπιακό κοπηλατοδρόμιο! Ήταν μια πολύ εύκολη μεταφορά. Μπορούσε να την κάνει οποιοσδήποτε. Εγώ είχα δώσει 15.000.000 και πολλοί γνωστοί μου με πιέζανε να ανεβάσω τιμή. Εμένα όμως όλο αυτό μου στοίχιζε σχεδόν 4.000.000. Ήταν ήδη υπερβολικό το νούμερο που είχα δώσει και δεν μπορούσα να ανέβω πιο πάνω. Με ξαναφωνάξανε από το υπουργείο να δω ένα άλλο έργο. Τυχαία είδα ότι σ’ αυτό που είχα δώσει προσφορά υπήρχε ήδη εγκατεστημένο ολόκληρο εργοτάξιο. Τρελάθηκα μόλις το είδα. Τελικά, έμαθα ότι είχανε ήδη πάρει την δουλειά με 85.000.000 δραχμές! Πήγα στο υπουργείο και διαμαρτυρήθηκα. Συνήθως, μίλαγα με συγκεκριμένο τμήμα του υπουργείου. Μου είπανε «Δημητράκη, άλλη φορά, όταν θα μπλέκεις με άλλα τμήματα του υπουργείου, θα παίρνεις τηλέφωνο να σου λέμε με ποιους θα μιλάς (εννοώντας αυτούς που δεν τα παίρνανε)». Αυτό που είπε ο Πάγκαλος το «Όλοι μαζί τα φάγαμε», σαν γενική έννοια ήταν σωστό, αλλά δεν ήθελε και κανείς να ανοίξει συζήτηση για το θέμα αυτό. Δεν τους συνέφερε γιατί αν βάλεις όλους αυτούς που «φάγανε» θα βγουν κάτι δις στο τέλος! Απλώς, άλλοι έφαγαν κάτι εκατομμύρια και κάποιοι άλλοι κάτι ψιλά. Εμμέσως όμως, συμμετείχαν όλοι. Ακόμα και ο ζητιάνος, στον δρόμο.

07_KORRES013-960x639.jpg


Ανέκαθεν μου άρεσε η οδήγηση. Με το που μπήκα στο Πολυτεχνείο, το πρώτο που έκανα ήταν να φύγω από το σπίτι μου και το επόμενο πρωί ξεκίνησα να φτιάχνω ένα μηχανάκι. Αγόρασα τον κινητήρα και όλα τα άλλα τα έφτιαξα μόνος μου. Ακόμα και τις ρόδες, τις έπλεξα με ακτίνες. Επειδή μου άρεσε να οδηγώ γρήγορα, είχα καταλήξει στο ότι αν θέλεις να οδηγείς καλά, θα πρέπει να έχεις ένα αυτοκίνητο που να μην το λυπάσαι. Εκείνα τα χρόνια όμως, τα αυτοκίνητα ήταν πολύ ακριβά. Οι περισσότεροι Έλληνες που είχαν αυτοκίνητο, είχαν κάνει οικονομία πάνω από δύο χρόνια για να το πάρουν, με αποτέλεσμα να πατάνε φρένο μόλις πλησίαζαν στο ένα μέτρο από την κολώνα. Αυτοί οι άνθρωποι δεν μπορούσαν να μάθουν ποτέ να οδηγούν γιατί αυτό που οδηγούσαν ήταν η μισή τους ζωή. Όταν χρειάστηκε να πάρω αυτοκίνητο, γύρω στο ’78, όταν έκανα το πρώτο μου παιδί, πήρα ένα 2C VAUX που το χάρηκα απίστευτα! Το έφτιαχνα μόνος μου και δεν με ενδιέφερε αν θα έσπαγε. Με λίγα λόγια, είχα ένα όχημα με το οποίο απολάμβανα οδήγηση, αλλά κάθε χρόνο διαλυόταν όλο και περισσότερο.

07_KORRES004-960x639.jpg


07_KORRES002-960x639.jpg


07_KORRES005-960x639.jpg


07_KORRES001-960x639.jpg


Σκεφτόμουν όμως ότι δεν υπήρχε ένα αυτοκίνητο που να μην χρειάζεται να «κόβεις» στις λακούβες. Φυσικά και δεν περίμενα να τις κλείσουν οι αρμόδιοι. Κανείς δεν ενδιαφερότανε για αυτό το θέμα, εκτός από το να μπουν στο δημόσιο, να παίρνουν έναν μισθό και να «ξύνονται». Σκέφτηκα να βάλω ένα θεωρητικό πρόβλημα στον εαυτό μου που θα μπορούσες να το ονομάσεις «Λακούβα και τροχός». Όποτε είχα χρόνο, καθόμουν και σχεδίαζα.Έκανα ένα σχεδιάκι με πέντε γραμμές. Είχε όμως πολύ δουλειά και με πολύ θεωρία. Το άλλαξα εκατό φορές. Τελικά, κατέληξα ότι εκείνο το σχέδιο πρέπει να «φυσάει». Έτσι, έφτιαξα το P1 που ήταν το πρώτο μοντέλο, με κινητήρα BMW Κ100, στο οποίο έστριβαν και οι πίσω ρόδες. Για να καταλάβεις, είχε σύστημα για να μπορείς να αλλάζεις τα ζανφόρ (αντιστρεπτικές ράβδοι) σε χιαστί σύνδεση, την ώρα που έτρεχες με το αυτοκίνητο! Επίσης, μπορούσες την ώρα που έτρεχες να περάσεις το τιμόνι στις πίσω ρόδες και να στρίβεις μόνο με αυτές!

Πριν το τελειώσω, με πήρε τηλέφωνο ένας απίθανος άνθρωπος, ο Κωστόπουλος, ο μεγαλομέτοχος της Μεβάκο. Η εταιρεία αυτή συνετέλεσε πολύ στην δημιουργία του αυτοκινήτου. Μπήκα σαν πελάτης εκεί και παρατήρησα ότι υπήρχαν διαθέσιμα μηχανήματα που δεν τα είχα δει. Το θέμα είναι ότι μπορούσα να δίνω σχέδια και να μου κόβουν ό,τι ήθελα. Ανέβηκε πολύ η ποιότητα της δουλειάς μου γιατί αυτά που έδινα στους πελάτες ήταν πλέον βιομηχανικά. Κάποια στιγμή, πήραν χαμπάρι ότι, ανάμεσα στα πολλά που έκοβα, υπήρχαν και κάτι περίεργα λαμαρινάκια. Μόλις τους είπα τι έκανα, μου ζήτησαν να πάω εκεί το αυτοκίνητο για να το βγάζαμε στην παραγωγή. Τότε πήγαινε καλά το χρηματιστήριο και δεν τους ένοιαζε το οικονομικό. Εκείνη την περίοδο δούλευα πολλές ώρες την ημέρα, αλλά δεν μπορούσα να το τελειώσω. Βρήκα έναν καταπληκτικό μηχανικό, τον Θανάση Λέφα. Είχε φτιάξει 2-3 μοτοσυκλέτες που ήταν 15-20 χρόνια μπροστά από την εποχή τους. Ήρθε στο εργαστήριο και είδε τα σύνεργα όλα απλωμένα κάτω. Εγώ έστηνα το σασί τότε. Φαινότανε ότι είχε πολλή δουλειά ακόμα μπροστά του. Μου λέει ο Λέφας «Καθένα από αυτά το βλέπω σαν ένα φίδι με εννιά κεφάλια».

Μετά από δυο χρόνια το είχα στήσει σχεδόν ολόκληρο και το είχα βγάλει για δοκιμή, αλλά χωρίς να το έχω κολλήσει σταθερά γιατί σκέφτηκα ότι μπορεί να χρειαζόταν αλλαγές. Μαζευτήκαμε μια παρέα, ο καθένας με την τρέλα του, και μπήκαμε στο εργοστάσιο για να φτιάξουμε το Νο 2 με νέα σχέδια. Αυτό το μοντέλο είχε κινητήρα Hayabusa. Ήμασταν όλοι κολλημένοι με τις μοτοσυκλέτες. Οι ρόδες ήταν από μοτοσυκλέτα BMW. Όλα είχαν να κάνουν με μηχανές γιατί στην πραγματικότητα κανείς μας δεν γνώριζε από αυτοκίνητα! Σκέψου ότι το κάθισμα του αυτοκινήτου το λέγαμε σέλα! Στην πορεία έβαλα ένα φίλο «υποχόνδριο» σε ένα κομπιούτερ για να κάνει έρευνα μέσω ίντερνετ για το τι γίνεται με τις μικρές παραγωγές.Ποιοι και πώς τα φτιάχνουν και πώς τα πουλάνε. Από την στιγμή που είχαμε χρηματοδότη, είχε πάψει πλέον να είναι χόμπι όλο αυτό. Φτιάξαμε το αυτοκίνητο σε ενάμιση χρόνο, αλλά φάνηκε ότι ήμασταν λάθος τοποθετημένοι. Το όχημα ήταν πολύ μικρό και πολύ ακριβό. Ποιος θα το αγόραζε; Δεν είχε νόημα, παρόλο που το βγάλαμε για δοκιμή και ήταν απίστευτο! Τρελά κρατήματα, ωραία γκάζια, αλλά δεν είχε ροπή. Ήταν απολαυστικό! Μπαίναμε σε κάτι χωματόπιστες όπου έτρεχε Buggy με οδηγό τον πρωταθλητή Ελλάδας και του ρίχναμε ενάμιση λεπτό χωρίς να έχουμε ξαναοδηγήσει το αυτοκίνητο, το οποίο δεν ήταν σε καλή τεχνική κατάσταση.

Έχει τύχει πολλές φορές να με σταματήσουν αστυνομικοί και να γίνεται τζερτζελές! «Τι είναι αυτό ρε φίλε; Πώς το έφτιαξες;» και διάφορα τέτοια. Να με πηγαίνει συνοδεία η ομάδα ΔΙΑΣ, να τους φεύγω και να τους ξαναπεριμένω λίγο παρακάτω.

07_KORRES009-960x639.jpg


07_KORRES008-960x639.jpg


Εκεί που λέγαμε ότι πρέπει να κάνουμε ένα μεγάλο όχημα, πέφτει το χρηματιστήριο και αρχίζει η γκρίνια από τους υπόλοιπους μετόχους της Μεβάκο. Ο Κωστόπουλος έλεγε να προσπαθήσουμε να πουλήσουμε κανένα κομμάτι μήπως και καταφέρουμε να «ψήσουμε» τους υπόλοιπους μετόχους, αλλά δεν το καταφέραμε. Ο βασικός μου συνεργάτης τότε στην σχεδίαση σε υπολογιστή ήταν ο ανιψιός μου. Είχαμε και κάτι εργαλεία που είχε αγοράσει η Μεβάκο για το πρότζεκτ και μας τα δώσανε, την πρέσα, μια ηλεκτροκόλληση και κάνα δυο άλλα πράγματα. Ήρθαμε στο εργαστήριο και είπαμε να ξεκινήσουμε οι δυο μας να σχεδιάζουμε το πιο μεγάλο αυτοκίνητο. Τελικά, στήσαμε το Νο 3 με κινητήρα Nissan Z, ο οποίος μας βόλευε γιατί ήταν V6 και κοντός.

Εκείνη την περίοδο (κάπου στο 2004), είχαν πέσει οι δουλειές και είχα φτάσει ένα χρέος γύρω στα 280.000 ευρώ σε γερανούς, νταλίκες, εργοστάσια και εφορία. Με το που τελειώνουμε, κανόνισα με τους ανθρώπους του Άκτωρα να καλούσαν ανθρώπους του κύκλου τους (επιχειρηματίες) για να συζητούσαμε το ενδεχόμενο χρηματοδότησης. Πάνω που το κανονίσαμε να προχωρήσει έτσι, με πήρε τηλέφωνο ένας παιδικός μου φίλος και με ρώτησε τι έκανα με το αμάξι. Μόλις του είπα τι είχα κανονίσει, η απάντησή του ήταν να μην συζητούσα με κανέναν. Ο παιδικός μου φίλος ανέλαβε όλα τα έξοδα. Δεν λέω το όνομά του γιατί, μέχρι στιγμής, δεν το γνωρίζει ούτε η γυναίκα του.


Η παραγγελίες που έχω είναι από ιδιώτες. Πρώτα παίρνουμε παραγγελία και μετά ξεκινάμε να φτιάχνουμε το αυτοκίνητο, το οποίο είναι έτοιμο σε 8-10 μήνες. Αυτός που θα το αγοράσει, ξέρει ότι θα έχει ένα πολύ σπάνιο αυτοκίνητο που θα κάνει πράγματα που δεν τα έχει φανταστεί κανείς μια και πρόκειται για πολύ γρήγορο ασφάλτινο αυτοκίνητο που όταν μπαίνει στο χώμα μπορεί να ανέβει εκεί που δεν πάει τανκ. Στην Ελλάδα είναι απίστευτα δύσκολο να υπάρξει μονάδα παραγωγής αυτοκινήτου. Το πρόβλημα δεν είναι η τεχνογνωσία, η Μέρκελ ή οι υποδομές, αλλά η συνεννόηση. Όσοι καταφέρανε να μαζέψουν γύρω τους ανθρώπους που να συνεννοούνται, έφτιαξαν αριστουργήματα!

Korres P4

Τεχνικά Χαρακτηριστικά

Μετάδοση
Κίνηση: Στους 4 τροχούς AWD, κλειδωμένο 4WD ή Πίσω κίνηση
Κιβώτιο: 6τάχυτο, χειροκίνητο με 3 τελικές σχέσεις (normal, sport, trial)
Εμπρός διαφορικό: OX Diff, με πνευματικό κλείδωμα
Πίσω διαφορικό: Auburn Gear ECTED LSD, με ηλεκτρομαγνητικό κλέιδωμα
Κεντρικό διαφορικό: Τύπου torsen κατά παραγγελία, μηχανικό κλείδωμα
Εμπρός Κορωνοπήνιο: Κατά παραγγελία
Πίσω Κορωνοπήνιο: Ford 3.73, 8.8”
Ημιαξόνια: Πλωτά, custom made
Μπηλιοφόροι: GKN
Μουαγιέ: SKF

Κινητήρας
Κατασκευαστής: General Motors
Tύπος: LS7 V8
Κυβισμός: 7000cc
Ισχύς: 505hp @6300rpm
Ροπή στρέψης: 637Nm @4800rpm
Συμπίεση: 11:1


•Τα όρια της ζωή σου ειναι απλως επινοήσεις του εαυτού σου.
•Εξερεύνησε, Ονειρέψου, Ανακάλυψε.
•Ακολούθησε τον δρόμο σου ως την άκρη. Η αξία του δρόμου είναι να μην σταματήσεις.
Άβαταρ μέλους
theo_ts
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 16519
Εγγραφή: Παρ Απρ 02, 2010 4:03 pm
Τοποθεσία: Στη Γενέτειρα του Ευριπίδη
Λάστιχα: Mickey Thompson MTZ
Διάσταση ελαστικών: 35x12.5/17
Suspension: Air Suspension
cb: Ναι
Εργάτης: Ναι
Aka: Τεο
Name: ΘΟΔΩΡΗΣ

Re: TI KANOYN TA EΛΛΗΝΙΚΑ ΜΥΑΛΑ - Δημήτρης Κορρές

Δημοσίευσηαπό nick_89 » Δευτ Νοέμ 24, 2014 8:13 pm

Ωραίος ο Κορρες!!! :clap:

ταξιδιάρα ψυχή..
Vitara Virus
Raptorian
Άβαταρ μέλους
nick_89
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 21814
Εγγραφή: Κυρ Φεβ 01, 2009 6:26 pm
Τοποθεσία: Αθήνα GR
Λάστιχα: General Grabber AT
Διάσταση ελαστικών: 285/70/ R17
Suspension: Fox Racing
cb: Ναι
Εργάτης: Όχι
Aka: Scotsman
Name: Νίκος

Re: TI KANOYN TA EΛΛΗΝΙΚΑ ΜΥΑΛΑ - Δημήτρης Κορρές

Δημοσίευσηαπό Antonioz » Δευτ Νοέμ 24, 2014 8:16 pm

nick_89 έγραψε:Ωραίος ο Κορρες!!! :clap:

ωραιος.. :clap: :clap: :clap: δεν κάνει και τα Vitarakia μας Κορρεατικα να τα δουνε όλα οι ανταγωνισται; :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
SY2CJI
Πάρτε τα "γαϊδούρια" σας και άιντε στα βουνά!!
Άβαταρ μέλους
Antonioz
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 5381
Εγγραφή: Κυρ Φεβ 22, 2009 10:10 pm
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Λάστιχα: General Grabber AT3
Διάσταση ελαστικών: 225/75-16
Suspension: MP
cb: Ναι
Εργάτης: Όχι
Name: Αντώνιος

Re: TI KANOYN TA EΛΛΗΝΙΚΑ ΜΥΑΛΑ - Δημήτρης Κορρές

Δημοσίευσηαπό kostasRS » Δευτ Νοέμ 24, 2014 8:33 pm

Μακαρι να ξεπεραστουν τα οποια προβληματα!! :D :D
Καλοκαιρακι!!!
Άβαταρ μέλους
kostasRS
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 11487
Εγγραφή: Παρ Ιαν 18, 2013 8:27 pm
Τοποθεσία: Αθηνα
Λάστιχα: Michelin latitude cross
Διάσταση ελαστικών: 225/65/17
Suspension: 3,5
cb: Ναι
Εργάτης: Όχι
Aka: Παντου & πουθενα
Name: kostas

Αμήν ! Αλλά για ποιον ;;

Δημοσίευσηαπό LEMON » Κυρ Ιαν 31, 2016 12:32 am

κάθε μέρα μαθαίνω..........
. . .οι άνθρωποι δεν σταματούν να παιζουν επειδή γερνανε . . . !
. . .γερνανε επειδή σταματούν να παίζουν ! ! !
Άβαταρ μέλους
LEMON
4x4 Gold Member
4x4 Gold Member
 
Δημοσιεύσεις: 1567
Εγγραφή: Κυρ Απρ 25, 2010 1:46 am
Τοποθεσία: Καματερό τέλος !!! Ίλιον !!!
Λάστιχα: General Graber 2
Διάσταση ελαστικών: 205/75/15
Suspension: +5
cb: Όχι
Εργάτης: Όχι
Aka: Κι εγώ το ......... βιολι μου !!!
Name: ΒΑΓΓΕΛΗΣ ΛΕΜΟΝΙΔΗΣ

Re: Αμήν ! Αλλά για ποιον ;;

Δημοσίευσηαπό l200 » Κυρ Ιαν 31, 2016 9:54 am

230000ευρω το κοματι?? :naughty: :naughty: :naughty: :naughty: :naughty: :naughty: :naughty:
“Να λείπεις ― δεν είναι τίποτα να λείπεις.

Αν έχεις λείψει για ό,τι πρέπει,

θα ‘σαι για πάντα μέσα σ’ όλα εκείνα που γι’ αυτά έχεις λείψει,

θα ‘σαι για πάντα μέσα σ’ όλο τον κόσμο…”
Άβαταρ μέλους
l200
4x4 Mud Terrain member
4x4 Mud Terrain member
 
Δημοσιεύσεις: 657
Εγγραφή: Τετ Απρ 30, 2008 7:37 pm
Τοποθεσία: καβαλα
Λάστιχα: toyo 215.70.16
Suspension: ΟΜΕ
cb: Ναι
Name: ΓΙΩΡΓΟΣ

Re: Αμήν ! Αλλά για ποιον ;;

Δημοσίευσηαπό Βασίλης ΧΤΧ » Κυρ Ιαν 31, 2016 11:31 am

Δυστηχως αυτοι που θα μπορουν να το παρουν θα ειναι φραγκατοι χαρτογιακαδες και δε θα μπορουν να το αξιοποιησουν.. είναι αμαξαρα και αξιζει τα λεφτα του! Εξολοκληρου χειροποιητο μοναδικο και ελληνικο αυτο και μονο αρκει!
Άβαταρ μέλους
Βασίλης ΧΤΧ
4x4 All Terrain member
4x4 All Terrain member
 
Δημοσιεύσεις: 552
Εγγραφή: Δευτ Φεβ 09, 2015 12:32 am
Τοποθεσία: Βόλος-Βέροια
Λάστιχα: TOYO OPEN COUNTRY A/T
Διάσταση ελαστικών: 215/75/15
Suspension: kyb +3
cb: Όχι
Εργάτης: Όχι
Aka: gemis
Name: Βασιλης

Re: TI KANOYN TA EΛΛΗΝΙΚΑ ΜΥΑΛΑ - Δημήτρης Κορρές

Δημοσίευσηαπό char » Κυρ Ιαν 31, 2016 8:42 pm

Μεταφερθήκαμε στο θέμα που είναι αφιερωμένο στον Δημήτρη Κορρέ. ;-)
"We have two lives.
The second begins when we realise we only have one."

                  Comfucius
Άβαταρ μέλους
char
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 10653
Εγγραφή: Τρί Απρ 28, 2009 11:52 am
Τοποθεσία: Αθήνα
Λάστιχα: BF Goodrich T/A KO2
Διάσταση ελαστικών: 215/70-16
Suspension: Mad, Bilstein
cb: Ναι
Εργάτης: Όχι
Aka: Τσάρος ή Γριά....
Name: Νίκος

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Παρουσιάσεις οχημάτων

SIAL Πέμ Οκτ 31, 2024 12:00 pm Καλημέρα Ελλάδα!
arahova Πέμ Οκτ 31, 2024 11:05 am Καλημέρα σε όλους.
john maxx Τετ Οκτ 30, 2024 7:34 pm Καλησπέρα
Σταύρος 4x4 Τετ Οκτ 30, 2024 7:01 pm Καλησπέρα κόσμε
arahova Τετ Οκτ 30, 2024 10:53 am Καλημέρα σε όλους.
antonis1627 Τετ Οκτ 30, 2024 7:15 am Καλημέρα σας.
arahova Τρί Οκτ 29, 2024 3:55 pm Καλησπέρα σε όλους.
antonis1627 Τρί Οκτ 29, 2024 7:12 am Καλημέρα σας.
arahova Δευτ Οκτ 28, 2024 9:27 am Καλημέρα και Χρόνια Πολλά ΕΛΛΗΝΕΣ.
antonis1627 Δευτ Οκτ 28, 2024 8:11 am Καλημέρα σας και Χρόνια Πολλά.
arahova Κυρ Οκτ 27, 2024 11:48 am Καλημέρα σε όλους και καλή Κυριακή.
gi@nn@kis Κυρ Οκτ 27, 2024 11:23 am να αλλαξετε κ την ωρα!!!
gi@nn@kis Κυρ Οκτ 27, 2024 11:21 am καλημερα στην παρεα!!!!
antonis1627 Κυρ Οκτ 27, 2024 7:06 am Καλημέρα σας.
Nikola Tenv Σάβ Οκτ 26, 2024 3:33 pm Καλημέρα απο εορτάζουσα Θεσσαλονικη απελευθερωση απο τουρκικο ζυγο πριν 112 χρόνια .
arahova Σάβ Οκτ 26, 2024 11:00 am Καλημέρα σε όλους και καλό Σ/Κ/Δ.
antonis1627 Σάβ Οκτ 26, 2024 6:58 am Καλημέρα σας κύριοι καλό τριήμερο σε όλους και χρόνια πολλά στη νύφη του Θερμαϊκού την όμορφη Θεσσαλονίκη μας.
MakisGV Παρ Οκτ 25, 2024 10:46 pm Καλό 3 ήμερο σε όλους και καλό βράδυ
arahova Παρ Οκτ 25, 2024 10:20 am Καλημέρα σε όλους και καλό 3ήμερο.
antonis1627 Παρ Οκτ 25, 2024 6:28 am Καλημέρα σας.
arahova Πέμ Οκτ 24, 2024 10:32 am Καλημέρα σε όλους.
Σταύρος 4x4 Πέμ Οκτ 24, 2024 9:00 am Καλημέρα
antonis1627 Πέμ Οκτ 24, 2024 6:32 am Καλημέρα σας.
arahova Τετ Οκτ 23, 2024 10:09 am Καλημέρα σε όλους.
JuanRackham Τετ Οκτ 23, 2024 10:08 am καλημέρα σε όλους
AJAX Chat © 2007 StarTrekGuide ? Updates every 5 Seconds

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης

cron