ΓΙΩΡΓΟΣ ΜΠ έγραψε:mclaren έγραψε:ΓΙΩΡΓΟΣ ΜΠ έγραψε:Να πω πως μεταφέρω ότι είδα και άκουσα από την Suzuki και από τον μηχανικό ο οποίος είναι χρόνια στην αντιπροσωπεία σαν πρώτος και αν μη τι άλλο η εμπειρία του και αυτά που βλέπει κάθε μέρα πάνω στα vitara gv ngv είναι ένας πολύ σοβαρός λόγος να τα λάβεις υπόψη σου . Για το gv τα λόγια του ήταν ότι δεν έχουν κανένα πρόβλημα , αλλά το ngv έχει θέμα , το πόσο θα κρατήσει έχει να κάνει και με των τρόπο οδήγησης που κάνει ο καθένας . Στα πολλά ngv που πέρασαν από τα χέρια του μόνο 2 κατέβασαν καπάκι και τυχαία και η 2 το δεξί πόδι τους ήταν πολύ βαρύ, και 1 που με την πρώτη ρύθμιση πήγαν κατευθείαν στα χαμηλότερα καπελωτα . Antonioz για να ρυθμίσεις βαλβίδες πρέπει το μοτέρ να είναι κρύο και όλα τα καπελωτα φαίνονται όταν βγάλεις το καπάκι, τα οποία αφαιρούνται σηκώνοντας ελάχιστα τους εκκεντροφόρους με ειδικό εργαλείο .
Σηκώνονται οι εκκεντροφοροι χωρίς να λασκάρεις τα κουζινετα τους?
Λασκάρει αυτών που είναι δίπλα από το καπελωτο που βγάζει
Έτσι ναι συμφωνώ απόλυτα.