οχι ρε παλικαρια.......με ψαλιδια ρε γ@μοτο?????????? με ψαλιδια???????????? καλο το εργαλειο δεν λεω,αλλα με ψαλιδια??????????? Αμα ειναι να κανεις τετοια μεταβαση ,να την κανεις με ΑΞΟΝΑ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Η κατρακύλα είναι γλυκιά μα επιστροφή δέν έχει. Τάδε έφη PARISG
Πέμπτη ημέρα δράσης του Ράλι Ντακάρ 2015. Ο Ισπανός δύο φορές παγκόσμιος πρωταθλητής ράλι, είχε ατύχημα είκοσι χιλιόμετρα πριν τον τερματισμό,χτύπησε σε έναν βράχο με αποτέλεσμα το 2008 DKR να αναποδογύρισει πέντε φορές αλλά σύμφωνα με τις πληροφορίες από πλευράς της γαλλικής ομάδας, το πλήρωμα δεν τραυματίστηκε.
πάλι καλά που οι άνθρωποι είναι καλά............................
Σαν έρθει η ώρα της πορείας πολλοί δεν ξέρουν πως επικεφαλής βαδίζει ο εχθρός τους. Η φωνή που διαταγές τους δίνει είναι του εχθρού τους η φωνή. Και εκείνος που για τον εχθρό μιλάει είναι ο ίδιος τους ο εχθρός. Μπ. Μπρέχτ
Antonioz έγραψε:με μια αλοιφή καινούριο θα γίνει...
•Τα όρια της ζωή σου ειναι απλως επινοήσεις του εαυτού σου. •Εξερεύνησε, Ονειρέψου, Ανακάλυψε. •Ακολούθησε τον δρόμο σου ως την άκρη. Η αξία του δρόμου είναι να μην σταματήσεις.
ενα βραχο ειχε ολο και ολο πανω του βρηκε να πεσει ο ασχετος???? ....ΠΑει το εργαλειο περαστικα στην peugeot!!!! αφου την γλυτωσαν κιολας μην μιλανε καθολου...
Στο τελευταίο Ράλι Dakar που διεξήχθη τον περασμένο Ιανουάριο, η Peugeot είχε απογοητεύσει, με το ένα αυτοκίνητο να τερματίζει στην 11η θέση και το άλλο στην 34η. Στον αγώνα του 2016, η γαλλική ομάδα θέλει να φανεί πιο ανταγωνιστική και να πλασαριστεί στις πρώτες θέσεις. Το αυτοκίνητο με το οποίο θα λάβει μέρος είναι το 2008 DKR16, μια εξελιγμένη εκδοχή του περσινού αγωνιστικού. Όπως δήλωσε ο επικεφαλής της Peugeot Sport, Brunο Famin, η πρώτη δοκιμή αξιολόγησης στο Μαρόκο στέφθηκε με επιτυχία, αν και δεν έχουν φτάσει ακόμα ούτε στα μισά του προγράμματος.
P2.jpg (94.03 KiB) 3437 προβολές
P3.jpg (72.83 KiB) 3437 προβολές
Το DKR16 είναι μακρύτερο σε μήκος, πλατύτερο και χαμηλότερο, διαθέτει καλύτερη κατανομή βάρους, νέα ανάρτηση και έναν ισχυρότερο 3.0 biturbo diesel κινητήρα. Βελτιωμένη είναι η αεροδυναμική, με τα ελαστικά να έχουν εξελιχθεί από τη Michelin και τις ζάντες να είναι από μαγνήσιο.
Πίσω από το τιμόνι των δύο 2008 DKR16, θα είναι οι θρύλοι των Ράλι, Stephane Peterhansel και Carlos Sainz.
Δεν είναι μόνο το 2008DKR16 που βρυχάται, το ίδιο ισχύει και για τους τέσσερις κυρίους που το οδηγούν! Η Team Peugeot Total είναι μία πραγματική Dream Team: ηγετική φυσιογνωμία ο δύο φορές παγκόσμιος πρωταθλητής Carlos Sainz, ο έντεκα φορές νικητής στο Ράλι Ντακάρ Stephane Peterhansel, ο Cyril Despres που μετά τις 5 επιτυχίες του στην κατηγορία των μοτοσυκλετών έχει περάσει στους 4 τροχούς και το νέο μέλος της παρέας, ο Sebastien Loeb! Ο εννέα φορές παγκόσμιος πρωταθλητής στο WRC, παρέα με τον μόνιμο συνοδηγό του Daniel Elena, κάνουν ντεμπούτο στο πιο απαιτητικό ράλι στον κόσμο!
Για να γιορτάσει την έλευση του Loeb, η Peugeot δημιούργησε ένα εντυπωσιακό video με τίτλο «The D-ream Team». Στο ρόλο του αρχηγού είναι ο Sainz, γνωστός με το προσωνύμιο El Matador και συμπρωταγωνιστές οι Mister D-akar, Cinco Cabezas και Scratch!!!