φίλε Γιώργο έχεις δίκιο το αμάξι δεν έχει σε καμία περίπτωση τις δυνατότητες που έχει το πενταπορτο που έχει αργά!
ότι και να κάνουμε τα αργά είναι πολύ σημαντικά στις off road διαδρομές.
και στην ανηφόρα και στην κατηφόρα και ότι σε φρενάρει και ότι έχεις περισσότερη δύναμη και και....
βεβαία σε μια διαδρομή μπορεί να χρειαστείς μια φορά τα αργά ενώ το κλείδωμα το χρησιμοποιείς πιο συχνά άρα είναι πιο απαραίτητο χωρίς να λέω πως τα αργά δεν είναι απαραίτητα.
γιατί λοιπόν εφόσον το αμάξι διαθέτει την δυνατότητα του κλειδώματος να μην την εκμεταλλευτούμε?
σέβομαι την γνώμη σου και την κρατάω γιατί όσο να ναι είσαι περισσότερο καιρό στον χώρο και έχεις περισσότερες γνώσεις σίγουρα.
δεν σκοπεύω να επέμβω μηχανικά στο κιβώτιο και να βάλω τα κοντά γρανάζια.
το κιβώτιο θα μείνει ως έχει η μόνη μετατροπή θα είναι στον μοχλό γιατί είναι σε πολύ δυσπρόσιτο σημείο.
Υ.Γ. στις φωτογραφία φαίνονται όντως να λείπουν και αλλά γρανάζια απλά δεν έκατσα να τα κοκκινίσω όλα
το point ήταν πως λείπουν γρανάζια όχι ο αριθμός.
αυτά που λείπουν τα γράφει μέσα σαν low gear , counter gear assembly