Εδώ είναι η προσαρμογή πανω στη βάση του κοτσαδόρου

εδώ είναι ένα δείγμα της κόλλησης του διαγώνιου βραχίονα έκτασης της σχάρας απο το σασί

εδώ είναι ένα δείγμα της κόλλησης της βάσης πάνω στο βραχίονα έκτασης

εδώ έχουμε το προφίλ της λαμαρίνας σε τομή

εδώ έχουμε λεπτομέρεια των κάτω αρθρώσεων του βραχίονα στήριξης του ποδηλάτου στη σχαρα


εδώ έχουμε λεπτομέρεια του σφιγκτήρα του ποδηλάτου με χειροκοχλίες ή "ροζέτες"

εδώ βλέπουμε το ενα απο τα δύο ανακλαστικά που ειδοποιούν για τις διαστάσεις της κατασκευής το επιπορευόμενο όχημα και τέλος

το προφίλ και το ανφας της κατασκευής¨


Οι συγκολλήσεις εγιναν με MIG με υλικό γέμισης της κόλλησης ΙΝΟΧ 316
Η λαμαρίνα είναι 1,5mm πάχος και 140εκ. μήκος
25εκ. κουφωτού 60Χ40 ΙΝΟΧ κομμένο σε 45 μοίρες στο ένα άκρο
35εκ. κουφωτού 40Χ40 ΙΝΟΧ κομμένο σε 45 μοίρες στο ένα άκρο
2 σωλήνες ΙΝΟΧ β.τύπου 1/2" μήκους 45εκ. έκαστος
Χρειάστηκαν 2 βίδες INOX Μ10Χ70mm
2 χειροκοχλίες Μ10
8 ροδέλες Μ12 ΙΝΟΧ
1 ντίζα Μ10Χ250mm
4 παξιμάδια Μ10
2 παξιμάδια ασφαλείας Μ10
2 ανακλαστήρες κόκκινου χρώματος
40εκ. γωνίας 40Χ40
2 συνδετήρες ντίζας Μ10 γαλβανιζέ
1 βίδα Μ12
1 ροδέλα Μ14
1 παξιμάδι ασφαλείας Μ12
1 πίρος Φ11,5 mm με ασφάλεια στο άκρο
εργαλεία:
2 γερμανικά Νο17
2 γερμανικά Νο19
1 τροχός λειάνσεως
1 μηχανή συγκολήσεων ΙΝΟΧ
1 τρυπάνι Φ12mm
1 τρυπανι Φ11,5mm
αυτάααααααααααααααααααα
ελπίζω να μη μου διέφυγε κάτι
περιμένω σχόλια και κριτικές