sakis74 έγραψε:DENNISLA έγραψε:Λοιπον απο προσωπικη εμπειρια:ξεκιναω χωρις ιδιαιτερη φορα με 4L και 1η κ το αυτοκινητο πηγαινε καλα στην αρχη,οσο προχωρουσα τοσο η αμμος γινοταν πιο παχια τοσο περισσοτερο δυσκολευομουν, με τα πολλα κανω αναστροφη( ανοιχτα πολυ εστριψα) αλλα στην επιστροφη το αμαξι αρχιζε να οργωνει!!
, σταματαω κ βαζω 4Η με το esp εκτος εεε ουτε μισο μετρο δεν εκανα!! κ τελικα η λυση δωθηκε με ξεφουσκωμα των ελαστικων κ 4L κομπλαρισμενο :wink: :wink: κ τσουκ αερα εφυγε.Συμπερασμα αν εχεις μαμισια ελαστικα κ πας σε παχια αμμο οπως εγραψε κ ο φιλος μας το μαυρο γερακι ξεφουσκωμα των ελαστικων κ 4L.
Σήμερα την πάτησα και εγώ...
Σε παραλία με πάρα πολύ βαθιά άμμο (Φανάρι Επανωμής) που έχω πάει 1 εκατομμύριο φορές με προηγούμενα αυτοκίνητα (terios-παλιό & jimny), σήμερα με το NGV όργωσα!!! και κόλλησα με την κοιλίτσα κάτω... Ντροπή μου...
Ο λόγος; Η πίεση των ελαστικών.
Στα προηγούμενα αμάξια, ο κατασκευαστής πρότεινε 28psi ως στάνταρτ πίεση ελαστικών και την είχα πάντα έτσι, δεν την άλλαζα ποτέ.
Στο NGV είχα "econ", δηλαδή 38 psi.
Με το που κόλλησα, τότε μου ήρθε στο μυαλό η πίεση, αλλά τότε ήταν πολύ αργά...
Φίλε Σάκη ένας λόγος που πήρα το αμάξι ήταν για να πηγαίνω στην μύτη του ποταμού ( επανωμή ).
Ήταν οι πρώτες μέρες που είχα το αμάξι που λες, και λέω να πάω μια βόλτα μέχρι ποταμό...
Ε φτάνω ποταμό και περνάω το ναυάγιο κάπου εκεί το ξανασκέφτομαι και λέω άντε να μην το ζορίσω θα πάω μέχρι το εκκλησάκι.
Όλα αυτά χωρίς τετρακίνηση!
Πάω πάω ξαφνικά το αμάξι δεν τραβούσε και κάπου εκεί βούλιαξε.
Αρχάριος εγώ πατάω γκάζι τίποτα.. σκάβω.
Βάζω 4WD πάλι τίποτα.. ξανασκάβω !
Βάζω 4WDL και ξεκινάει το σκυλί και οργώνει αλλά προχωράει, μέχρι που βγήκα!
Έκανα ότι χειρότερο μπορούσα ώστε να κολλήσω αλλά η suzukara με έσωσε, αφού με είχε λούσει ήδη κρύος ιδρώτας!!!
Θα το σκεφτώ πολύ για να πάω μόνος μου πάλι...
Λάστιχα: Yokohama 215/65R16 Geolandar AT-S G012 98H