Tzivitzonis έγραψε:ximikos00 έγραψε:... κατι μπορεί να δουλευει καλά κρύο και οταν ζεσταθεί να καταρέει....
Μιλάς με γρίφους γέροντα...

H εμπειρία έρχεται μετα απο αρκετές "εργατοώρες" στο youtube...
Αφου λοιπόν κανεις δεν μπορούσε να μου δώσει λύση για τις διακοπές που είχα διαβασα και διάβασα και είδα αρκετά video....
Αλλοι λενε οτι ο πολ/στης ειτε δουλευει είτε όχι...Η τεχνικη του τραβαω μπουζοκαλωδιο μεχρι να βρω ποιος κυλινδρος δεν αντιδρα...
Τελικά βρηκα ενα μπάρμπα ο οποίος έλεγε οτι ο πολστης ή επιμέρους το μπουζοκαλώδιο μπορεί να λειτουργεί μια χάρα για κάποια χιλιόμετρα και οταν αυξανεται η θερμοκρασία της μηχανης να αρχίζει η πτώση του...
Σε μικρες διαδρομες στην πόλη που θα πας καπου σε 15 λεπτα δεν εμφανίζει συμπτώματα....
Αν ομως πας κανα ταξίδι, ή κολησεις στην κινηση, η πας σε κανα βουνο, ενω ξεκινας και ολα πανε καλα ξαφνικα αρχίζουν οι διακοπές.....
Αυτο ειχε δει....
Αν σε ολο αυτο προσθέσεις οτι η αλλαγή μπουζί καλύπτει το πρόβλημα για 1000-2000 κμ τοτε η εξισωση γινεται πιο περιπλοκη....
Μοναδικη σιγουρη λύση η τράμπα ολων των αναλλωσιμων ανάφλεξης με 2ο αυτοκινητο και πρακτική δοκιμή για καμμια ώρα ωστε να επιβεβαιωθεί η όχι το πρόβλημα
