Όσοι δεν μπόρεσαν να δουν αυτόν τον καταπληκτικό αγώνα (ο Rossi τον χαρακτήρισε ως έναν από τους καλύτερους της καριέρας του), μπορούν να τον δουν εδώ:
(δείτε τον σε ανάλυση 720p και full screen)
[dailymotion]video/x2l1zd6[/dailymotion]
"We have two lives. The second begins when we realise we only have one."
char έγραψε:Όσοι δεν μπόρεσαν να δουν αυτόν τον καταπληκτικό αγώνα (ο Rossi τον χαρακτήρισε ως έναν από τους καλύτερους της καριέρας του), μπορούν να τον δουν εδώ:
(δείτε τον σε ανάλυση 720p και full screen)
Νικο ευχαριστουμε πολυ !!!! Το ξανα-απολαυσα !! The Doctor !!!
Ευτυχώς πρόλαβα και το είδα εχτές, που ήταν ακόμα ενεργό.... Τι έκανε ο απίστευτος! Από 10ος βγήκε 1ος με μάχη στους 3 τελευταίους γύρους στήθος με στήθος με τη Ducati που στην ευθεία του έριχνε στ' αυτιά, αλλά στα φρένα την ξαναπέρναγε
Με μια απίστευτη εμφάνιση σε στρατηγικό επίπεδο, αλλά και μεγαλειώδη αγώνα καθ’ όλη τη διάρκειά του, ο Valentino Rossi (ο GOAT, Greatest Of All Times) κατέκτησε δίκαια τη δεύτερη νίκη του μετά από τρεις αγώνες!
Ο Ιταλός σούπερ σταρ επέλεξε το έξτρα σκληρό πίσω ελαστικό για την Μ1 του, την ώρα που ο μεγαλύτερός του αντίπαλος, ο Marc Marquez, έκανε την έκπληξη και τελικά επέλεξε το σκληρό πίσω ελαστικό.
Αυτό έδωσε έναν αέρα ως και 4,3δ σε ένα σημείο του αγώνα στον Marquez, την ώρα που ο Valentino Rossi είχε μια μικρή επαφή στην αρχή του αγώνα με τον Andrea Iannone και έχασε μερικές θέσεις.
Ο Vale όμως είχε δείξει εκπληκτική σταθερότητα στο 1:39 στο ζέσταμα με το έξτρα σκληρό κι έτσι - φυσιολογικά - αφού αισθανόταν άνετα με την επιλογή του, άρχιζε να κατεβάζει χρόνους και να περνά διαδοχικά τους αντιπάλους μπροστά του.
Κανείς δεν μπορούσε να αντισταθεί στον καταιγιστικό Valentino Rossi, ο οποίος κατέβαζε συνεχώς τη διαφορά του από τον Marc Marquez. Το έξτρα σκληρό πίσω ελαστικό του Vale του έδωσε το κάτι παραπάνω προς το τέλος, όταν κατάφερε να πλησιάσει τον Marquez που δεν είχε το λάστιχο για να αντιμετωπίσει την επέλαση του μεγάλου του αντίπαλου.
Εν τούτοις ο Marquez προσπάθησε να αντεπιτεθεί και να ξαναπεράσει τον Valentino Rossi, ο οποίος τον είχε περάσει δυο γύρους πριν το τέλος! Παρά το ότι έχανε φανερά - και πολύ - στον κάθε ένα γύρο, ο Marquez δεν σκέφτηκε τους 20 βαθμούς και κάνοντας μια επίθεση είχε μια πρώτη επαφή με τον Vale.
Μερικά δευτερόλεπτα αργότερα ο Marquez από την εσωτερική προσπάθησε να κρατηθεί κοντά στον Rossi, ο οποίος ήταν μπροστά του και τότε ήρθε η καταστροφή για τον 22χρονο άσο της Repsol Honda. Ο μπροστινός τροχός του ακούμπησε τον πίσω της Μ1 και οδήγησε τον Ισπανό στην πτώση και στην πρώτη του φετινή εγκατάλειψη!
Χωρίς να αντιμετωπίσει κανένα πρόβλημα, ο Valentino Rossi πέρασε πρώτος τη γραμμή τερματισμού κατακτώντας τη νίκη και στην τελευταία πίστα που δεν είχε καταφέρει να ανέβει καν στο βάθρο! Ήταν η 110η νίκη του Ιταλού στην τεράστια καριέρα του και η 84η στη μεγάλη κατηγορία, ενώ έφτασε τα 199 βάθρα!
Στη δεύτερη θέση ο Andrea Dovizioso, ο οποίος και πάλι φάνηκε πολύ δυνατός την ημέρα του αγώνα, ενώ το πιο σημαντικό ήταν ότι η GP15 έδειξε ότι δεν καταστρέφει τόσο πολύ το πίσω ελαστικό, όσο έκανε η GP14. Η δεύτερη θέση αυτή, τρίτη συνεχόμενη, διατηρεί τον Dovi στη δεύτερη θέση της γενικής κατάταξης, με μόλις έξι βαθμούς διαφοράς από τον Vale.
Μετά από δυο χρόνια ανέβηκε και πάλι στο βάθρο ο Cal Crutchlow. Η τελευταία φορά ήταν το 2013 στο Sachsenring, ενώ φέτος - στον τρίτο του μόλις αγώνα με την καινούργια μοτοσυκλέτα του - πέρασε τρίτος τη γραμμή τερματισμού, αφού νίκησε στη γραμμή τον Andrea Iannone. Η διαφορά τους ήταν μόλις 54 χιλιοστά!
Τα πανηγύρια στην CWM-LCR Honda ήταν διπλά, καθώς εξαιρετική εμφάνιση έκανε και ο Jack Miller που ήταν η καλύτερη OPEN μοτοσυκλέτα σήμερα κι έφερε την Honda του - στον τρίτο του μόλις αγώνα στη μεγάλη κατηγορία - στο χώρο του parc ferme, έχοντας τερματίσει στην 12η θέση!
Πιο πίσω, ο Jorge Lorenzo ενώ είχε δείξει πολύ δυνατό ρυθμό στο ζέσταμα με το έξτρα σκληρό, δεν τα κατάφερε εξίσου καλά και στον αγώνα όπου έμεινε στην πέμπτη θέση, μπροστά από τη δορυφορική Μ1 του Bradley Smith. Εδώ να σημειώσουμε ότι όλες οι Yamaha επέλεξαν το έξτρα πίσω σκληρό, ενώ σ’ αυτούς προστέθηκε και ο Scott Redding που έκανε την ίδια επιλογή.
Ο στόχος για τον Aleix Espargaro δεν επετεύχθη. Ο Ισπανός της Suzuki ήξερε ότι στον ένα γύρο μπορεί να ήταν εντυπωσιακός, ωστόσο σε 25 συνεχόμενους γύρους χάνοντας περίπου 10χλμ/ώρα στη μεγάλη ευθεία, δεν θα ήταν δυνατόν παρά να παλέψει για την πρώτη εξάδα. Τελικά ο Ισπανός τερμάτισε στην έβδομη θέση.
Πίσω του, με μεγάλη διαφορά, ο αδερφός του Pol Espargaro, ο οποίος ξεπέρασε το σοκ του να ξεκινά από τη χειρότερη θέση της καριέρας του στη μεγάλη κατηγορία, 18ος, ολοκληρώνοντας στο τέλος στην όγδοη θέση. Redding και ο εντυπωσιακός Maverick Vinales ολοκλήρωσαν την πρώτη δεκάδα.
Marquez: Ο Rossi είναι το είδωλό μου! Πάντα μαθαίνω από αυτόν!
Ο Marc Marquez πλήρωσε τη λάθος επιλογή ελαστικού για το σημερινό αγώνα στην Termas de Rio Hondo στην Αργεντινή και είδε τον Valentino Rossi να καλύπτει μια διαφορά 4,3δ που είχε στην αρχή!
Ο Ιταλός είχε επιλέξει το έξτρα σκληρό της Bridgestone και κατάφερε να φτάσει τον αντίπαλό του τέσσερεις γύρους πριν από το τέλος. Στο επόμενο διάστημα προετοίμασε την επίθεσή του και στον προτελευταίο γύρο την έκανε!
Ο Marquez απάντησε αρχικά, ωστόσο στη συνέχεια - μετά από μια πρώτη επαφή - είχε μια δεύτερη επαφή και τέθηκε εκτός αγώνα, εγκαταλείποντας για πρώτη φορά φέτος. Ο ίδιος τόνισε ότι ήταν έτοιμος να δώσει μάχη μέχρι το τέλος!
«Κρίμα για ό,τι έγινε διότι κάναμε καλό αγώνα. Είχε ενδιαφέρον, διότι η επιλογή πίσω ελαστικού ήταν διαφορετική από πλευράς μας, μιας κι εγώ ένιωθα ότι δεν θα ήμουν ανταγωνιστικός με το έξτρα σκληρό πίσω», σχολίασε ο Marquez.
«Η στρατηγική μας δούλεψε καλά, αλλά ήταν μεγάλο κρίμα στους δυο τελευταίους γύρους. Όταν τον είδα ότι με πλησίαζε, αποφάσισα να κόψω λίγο για να φυλάξω ελαστικό».
«Στους τελευταίους γύρους επανήλθα στο 1:39 και είδα ότι τα ελαστικά μου ήταν καλά ακόμα και θα έδινα μάχη μέχρι τέλους. Όταν με πρόλαβε, μονομαχήσαμε σε λίγες στροφές αλλά δυστυχώς είχαμε την επαφή κι έπεσα».
«Πάντα έλεγα ότι είναι το είδωλό μου και το σημείο αναφοράς για εμένα κι έτσι πάντα μαθαίνω από αυτόν. Τώρα πρέπει να αρχίσουμε να σκεφτόμαστε για την Jerez και να καλύψουμε κάπως τη διαφορά στη βαθμολογία».
Να σημειωθεί ότι η Επιτροπή ήλεγξε το περιστατικό και αποφάνθηκε ότι ήταν ένα απλό αγωνιστικό συμβάν.