Χρώσταγα κάποιες φωτογραφίες από την πατέντα που είχα κάνει.
Οι φωτογραφίες τραβήχτηκαν μαζί με την αλλαγή και του κολάρου που πάει στην αντλία (φαίνονται και κάτι νερά από το βγάλσιμο του κολάρου).
Το κάτω κολάρο είναι κάθετη γωνία (ευλύγιστος όμως) του εμπορίου 28χιλ. εσωτερική διάμετρο. Το κολάρο που πάει στην αντλία είναι το γνήσιο. Η σύνδεση τους έγινε με κομμάτι σωλήνα χαλκού (για να μην σκουριάζει).
Εδώ και το κομμάτι σωλήνα.
Εδώ είναι συνδεδεμένα τα κολάρα, έχω βάλει tire up για να μην <<παίζουν>>.
Το κολάρο που πάει στην αντλία πρίν το βάλω στο στόμιο έτριψα πρώτα το στόμιο με ντουκόχαρτο, για να το καθαρίσω, είχε λίγο σκουριά επάνω.
Το κύκλωμα μου όταν άλλαζα το κολάρο δεν το είδα καθαρό (έβγαλε λόγο βρωμιά που φαίνεται στη προηγούμενη φώτο) γιαυτό τώρα που άλλαξα και το άλλο κολάρο που έχανε θα κάνω και έναν καθαρισμό του κυκλώματος ψύξης.
Κόστος 10 ευρώ το κολάρο εμπορίου (μαζί με τους σφικτήρες)
Το κολάρο που πάει στην αντλία το πήρα 7 ευρώ +7 ευρώ μεταφορικά για Αθήνα από μια αγγελία του car που υπάρχει παραπάνω στην συζήτηση.