Στο link που έδωσα παραπάνω, ο mclaren μου είχε πει ότι ενδεχομένως τα καλύμματα να "έμπαιναν" στο πλύσιμο, αλλά τελικά όχι μόνο δε μπήκαν, αλλά έγιναν και λαμπίκο και μπήκαν ξανά πανεύκολα! Η Γιώτα προτείνει το εξής πρόγραμμα πλυντηρίου: στους 30, στίψιμο στις 400 στρ., απορρυπαντικό κάτι λιγότερο από 50 γραμμ.


Πάμε με τον φωτο-οδηγό:
Αφαιρούμε ολόκληρο το κάθισμα, ξεβιδώνοντας τις βάσεις του από το σασί, αφαιρώντας πρώτα τα πλαστικά καλύμματα των βάσεων με προσοχή μη σπάσουν.
Για να αφαιρέσουμε το κάλυμμα, ξεθηλυκώνουμε πρώτα τον ιμάντα του κλείστρου ασφάλισης/απασφάλισης.
Μετά ξεκινάμε να βγάζουμε το κάλυμμα από τη σχισμή που υπάρχει στο πίσω μέρος του καθίσματος.
Σιγά-σιγά προχωράμε και βγάζουμε όλο το κάλυμμα περιμετρικά.
Έχοντας ξεθηλυκώσει το κάλυμμα περιμετρικά, αφαιρούμε τον πλαστικό πάτο του καθίσματος, και μας μένει το κάλυμμα με το φελιζόλ μαζί.
Αν τραβήξετε το κάλυμμα θα δείτε ότι δεν αφαιρείται. Είναι σα να είναι ραμμένο στο φελιζόλ! Κάτι τέτοιο συμβαίνει, αλλά δείτε τι ακριβώς!
Εδώ είναι το κάλυμμα αφότου το αφαίρεσα όλο. Επάνω στο κάλυμμα υπάρχουν ραμμένα σε σχήμα Π κάτι διχτάκια, το επάνω μέρος των οποίων έχει τελείωμα από χοντρό λάστιχο. Το φελιζόλ τώρα του καθίσματος έχει μέσα του χοντρά σύρματα (λεπτές βέργες είναι καλύτερος χαρακτηρισμός) κι αυτά σε σχήμα Π. Αυτά τα διχτάκια λοιπόν είναι ενωμένα με τις βέργες του φελιζόλ με σύρμα. Δείτε τα με λεπτομέρεια:
Για να βγει το κάλυμμα τελείως, κόβουμε άφοβα τα σύρματα που ενώνουν τα διχτάκια με τις βέργες του φελιζόλ. Όταν θα τα επανατοποθετήσουμε, θα αντικαταστήσουμε το σύρμα με tie-wrap.

Έτσι, παίρνουμε το κάλυμμα "στο χέρι" για πλύσιμο, καθαριστήριο, αέρισμα, ό,τι θέλει ο καθένας!

Για την επανατοποθέτηση του καλύμματος, το "φοράμε" πρώτα στο φελιζόλ και "ράβουμε" τα διχτάκια στις βέργες με tie-wrap αυτή τη φορά!

Μετά βάζουμε και τον πλαστικό πάτο κι αρχίζουμε πάλι να θηλυκώνουμε το κάλυμμα περιμετρικά. Έχοντας αφαιρέσει, πλύνει, στεγνώσει και επανατοποθετήσει, ιδού η εφαρμογή του: