

Στα περισσότερα θέματα έχει αναφερθεί και το κατάστημα Παπαλούδης ( http://www.papaloudis.gr/ ) απ' όπου κάποιοι από μας έχουν πάρει .
Στο θέμα μας λοιπόν ( έστω και με 2 βδομάδες καθυστέρηση ).
Κάποια καλόπαιδα μου έσπασαν το χερούλι της πίσω πόρτας, πιθανά προσπαθώντας να την παραβιάσουν.


Λόγω της χάλια ποιότητας και της απαράδεκτα υψηλής τιμής ( 70€ ) της αντιπροσωπίας, απευθύνθηκα στο ανωτέρω κατάστημα που είχα πάρει και παλαιότερα με 9,25€.
Λόγω της απόστασης από το σπίτι μου, επικοινώνησα τηλεφωνικά και κανόνισα να το παραλάβω το Σάββατο (21/3) από το κατάστημα τους στο Χαΐδάρι που είχα και άλλες δουλειές.
Όταν πήγα στο κατάστημα ανακαλύψαμε ότι από λάθος είχαν φέρει χειρολαβή από το κάμπριο ( η οποία όμως ήταν σε σακουλάκι με το σωστό κωδικό κλεισμένο με συρραπτικό )


Αμέσως μου ζήτησαν συγνώμη, προσπάθησαν να μου βρουν λύση, παρότι η αποθήκη στον Ασπρόπυργο ήταν κλειστή, μέσω του φύλακα και όταν ούτε αυτό δεν κατέστει δυνατό μου είπαν : Είναι δικό μας λάθος, θα σας το παραδώσουμε τη Δευτέρα το πρωΐ, με courier, με δική μας χρέωση όπου εσείς θέλετε.




Τη Δευτέρα το πρωΐ επικοινώνησαν μαζί μου στο κινητό για να με ενημερώσουν, και στις 11:00 είχα στα χέρια μου το πολυπόθητο χερούλι και μάλιστα με έξτρα έκπτωση, στα 8€.


Να ευχαριστήσω λοιπόν και από εδώ το κατάστημα Παπαλούδης για την άψογη και απόλυτα επαγγελματική του συμπεριφορά, γιατί ο σωστός επαγγελματίας πρέπει να επιβραβεύεται.




Μπορεί στη συγκεκριμένη συναλλαγή να "μπήκε μέσα", αφού τα 8€ δεν κάλυψαν ούτε τα έξοδα του courier, όμως για μένα θα είναι πρώτη προτεραιότητα η προτίμηση μου στο συγκεκριμένο κατάστημα για μελλοντικές αγορές.

