Κοντευω να ξεχασω πως ειναι η ανεξαρτητη στο Vitara.....
Με βαση τα οσα θυμαμαι και το σημειο μεχρι το οποιο πηγα,θα ελεγα οτι η γεφυρα θελει πολυ λιγο κατεβασμα,βασικα μια κουρμπα χρειαζεται να κατεβει λιγο πιο κατω η ουρα και να μην βρονταει.
Απο εκει και περα,νομιζω οτι εχει μεγαλη σημασια αν κατεβουν οι πισω βασεις των ψαλιδιων ,γιατι σιγουρα θα πρεπει να κατεβουν και οι μπροστα λογικα.
Οποτε ισως το καλυτερο θα ηταν να αποκτησει η γεφυρα μια κουρμπα εκει που παταει η ουρα ,να τροποποιηθει αναλογα η βαση της ουράς και να τροποποιηθουν και οι βασεις που πιανουν το διαφορικο εμπρος,δινοντας τους μια κλιση αναλογη με την κλιση του χωνιού,υπο τον ορο οτι δεν μας χαλαει να εχει μια κλιση (γλυκαινει και τη γωνια του κεντρικου).
Αυτα ,με επιφυλαξη καθότι μιλαμε για προιστορία....
Με αλλα λόγια και με βαση του πως θελουμε να στησουμε ενα αυτοκινητο,στηνεις το αυτοκινητο με τα λαστιχα που θες και το υψος που θες,καθοριζεις την γωνια που θες να εχουν τα ημιαξονια οταν το αυτοκινητο ειναι εν ηρεμια στο οριζοντιο προσεχοντας και τη γωνια του κεντρικου ,και αρχιζεις να χτιζεις τα υπολοιπα.
Δεν ξερω αν συμφερει να το κανει κανεις αυτο σε αυτοκινητο με Μακφερσον......,με αλουμινενια χωνια και σχετικα αδυναμους μπιλιοφόρους....
Suzuki Vitara,SAS,custom coil suspension,OTT Kicker 3 -double t cases,ARB F-R,33's