Η νέα Brabus 850 6.0 Biturbo Coupe στηρίζεται στην Mercedes-Benz S63 Coupe 4MATIC και αυτοπροσδιορίζεται ως «το γρηγορότερο και ισχυρότερο 4κίνητο coupe του κόσμου».
850-Biturbo-Coupe.jpg (39.23 KiB) 11081 προβολές
Στην καμπίνα, το μάτι τραβούν οι χρυσαφί λεπτομέρειες, με την Brabus να αναφέρει πως υπάρχουν 219 μέρη σε αυτήν την απόχρωση.
Η Brabus 850 6.0 Biturbo Coupe χρειάζεται 3,5 δλ. για να ολοκληρώσει τη διαδικασία του 0-100 χλμ./ώρα, ενώ μόλις 9,4 δλ. για το 0-200 χλμ./ώρα. Η τελική ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 350 χλμ./ώρα.
Διαθέτει ανασχεδιασμένο προφυλακτήρα και ανθρακονημάτινες λεπτομέρειες, ενώ πίσω υπάρχει νέος διαχύτης και σπόιλερ. Εντύπωση προκαλούν και οι Brabus Monoblock τροχοί των 18 - 22 ιντσών.
Για την κίνηση του οχήματος, υπεύθυνο είναι ένα άκρως «πειραγμένο» V8 biturbo σύνολο, η χωρητικότητα του οποίου ανέβηκε από τα 5,5 λίτρα της S63 Coupe, στα 5,9 λίτρα.
Το δια χειρός Brabus, alter ego της Mercedes-Benz S63 Coupe 4MATIC διαθέτει ένα εντυπωσιακό «περιτύλιγμα», αν και οι πραγματικές «χάρες» της είναι κρυφές και έχουν να κάνουν με το σύνολο των 850 ίππων που φέρει. Η νέα Brabus 850 6.0 Biturbo Coupe πρόκειται να κάνει το ντεμπούτο της την άλλη εβδομάδα στην έκθεση της Γενεύης. Στηρίζεται στην Mercedes-Benz S63 Coupe 4MATIC και αυτοπροσδιορίζεται ως «το γρηγορότερο και ισχυρότερο 4κίνητο coupe του κόσμου». Διαθέτει ανασχεδιασμένο προφυλακτήρα με μεγαλύτερη εισαγωγή αέρα και ανθρακονημάτινες λεπτομέρειες, ενώ πίσω υπάρχει νέος διαχύτης και σπόιλερ. Εντύπωση προκαλούν και οι Brabus Monoblock τροχοί, η διάσταση των οποίων ποικίλει από τις 18 έως τις 22 ίντσες. Στο εσωτερικό, τώρα, υπάρχουν νέες δερμάτινες επενδύσεις για τα καθίσματα, τις πόρτες και το ταμπλό, ενώ το μάτι τραβούν οι χρυσαφί λεπτομέρειες, με την Brabus να αναφέρει πως υπάρχουν 219 μέρη σε αυτήν την απόχρωση. Για την κίνηση του οχήματος, υπεύθυνο είναι ένα άκρως «πειραγμένο» V8 biturbo σύνολο, η χωρητικότητα του οποίου ανέβηκε από τα 5,5 λίτρα της S63 Coupe, στα 5,9 λίτρα. Οι τουρμπίνες έχουν αντικατασταθεί με νέες με μεγαλύτερες μονάδες συμπίεσης, ενώ άλλαξαν ο εγκέφαλος και η πολλαπλή εισαγωγής. Έτσι, η ισχύς έφτασε στους 850 ίππους, διαθέσιμους στις 5.400 σ.α.λ., ενώ η ροπή σκαρφάλωσε στο αστρονομικό νούμερο των 1.450 Nm, στις 2.500 – 4.500 σ.α.λ., αν και περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 1.150 Nm, προς όφελος της «μακροζωίας» του κινητήρα. Χάρη στα πιο πάνω νούμερα, η Brabus 850 6.0 Biturbo Coupe χρειάζεται 3,5 δλ. για να ολοκληρώσει τη διαδικασία του 0-100 χλμ./ώρα, ενώ μόλις 9,4 δλ. για το 0-200 χλμ./ώρα. Η τελική ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 350 χλμ./ώρα.
SUZUKI JIMNY 2004 FULL EXTRA Το βαζω στα τεσσερα (4χ4) και αργα (LOW) για να μην κολλαω πουθενα.
Σαν έρθει η ώρα της πορείας πολλοί δεν ξέρουν πως επικεφαλής βαδίζει ο εχθρός τους. Η φωνή που διαταγές τους δίνει είναι του εχθρού τους η φωνή. Και εκείνος που για τον εχθρό μιλάει είναι ο ίδιος τους ο εχθρός. Μπ. Μπρέχτ
•Τα όρια της ζωή σου ειναι απλως επινοήσεις του εαυτού σου. •Εξερεύνησε, Ονειρέψου, Ανακάλυψε. •Ακολούθησε τον δρόμο σου ως την άκρη. Η αξία του δρόμου είναι να μην σταματήσεις.