Γιατι δεν το στηνω για αγωνες ,αλλιως θα το εκανα πιθανοτατα με ελατηρια,οσο πιο χαμηλο γινεται,με βασεις αμορτισερ εστω και να εξεχουν μεσα στην καμπινα,και τοσο ψηλο οσο να παιρνει 255/85/16 η αντε 35",αλλα χωρις σηκωμα χαβαλε.
Ευκολο αν θες να στησεις ενα αυτοκινητο για αγωνες,αλλα δυσκολο να το στησεις ετσι που να πετυχεις την μεγιστη δυνατη αποδοση και σε αγωνες και σε βολτες-εκδρομες με την οικογενεια.....
Τωρα θα το φτιαξω να ειναι γαιδουροκατασκευή,παντος εδαφους,να μην σπαει να μην χαλαει.Αν τυχει και κανας αγωνας ισως το χωσω,θα το δω αλλα δεν ειναι προτεραιοτητα αυτη την περιοδο.
Οπως ειπα θα μπορουσα να το ξαναστησω με τα ελατηρια που ηδη φοραγα αλλα επρεπε να αλλαξω ολες τις βασεις σε σασι -τραβαρσες για να μπουν οι νεοι τεραστιοι συνδεσμοι-μπιλιες και δνε υπαρχει ουτε ο χρονος ουτε η διαθεση να το κανω αυτο αυτη τη στιγμη.
Οποτε με αυτη την αφορμη ,θα κανω τις σουστίτσες που ειναι all time classic και bullet proof ,και βλεπουμε για αργοτερα
Να μεγαλωσει και λιγο ο μικρος

Suzuki Vitara,SAS,custom coil suspension,OTT Kicker 3 -double t cases,ARB F-R,33's