Στα γενέθλια του club όλοι θυμάστε το ντουμάνι σκόνης που φαγαμε για να φτάσουμε στο Πράθρι... Ακριβώς την προηγούμενη ημέρα είχα τελειώσει με φανοποιοδουλειά στο πίσω μέρος και ότι είχα βάλει τις νέες φλάντζες που έφτιαξα πατέντα από σαμπρέλα με πολύ προσοχή!! ΟΜΩΣ δε δούλεψαν καθόλου σχεδόν μετά από τόσο σκόνη στα Γεράνεια...

Εδώ είναι ένας αεραγωγός μου με τις μαμά-φλάντζες και παρακάτω μία από τις φλάντζες αυτές. Όπως βλέπετε με τον καιρό τα λαστιχάκια ξεραίνονται, σπάνε τα "αυτιά" και πέφτουν, με αποτέλεσμα τη σκόνη που βλέπετε, κυρίως στο arm-rest των πίσω επιβατών.


Εδώ είναι οι φλάντζες-πατέντα που έφτιαξα από σαμπρέλα αυτοκινήτου και οι φωτό είναι αμέσως μετά τα Γεράνεια... :? Όπως βλέπετε την πάνω φλάντζα, η πατέντα δε λειτουργεί καλά, γιατί απλά ό,τι και λάστιχο να βρεις να κοψεις-ράψεις τέτοιες φλάντζες δεν είναι τόσο λεπτό σαν το "μαμά" ώστε να εφαρμόζει πλήρως!!!

Αποτέλεσμα; Ένα δαχτυλο σκόνη πάλι πίσω!! Δείτε εδώ (είναι η τρύπα του γρύλλου), χαμηλά στο κάτω μέρος, που φαίνεται πόσο σκόνη κίτρινη έπιασε πάλι μετά τα Γεράνεια, παρόλο που είχα βάλει τις νέες πατέντα-φλάντζες!!! Για όσους αναρωτηθούν τι είναι το λιλά ύφασμα πίσω στο τοίχωμα του αυτ/του, είναι κετσές που εφαρμόστηκε ως ηχομονωτικό και συγκρατητής σκόνης


Ρώτησα λοιπόν αν υπάρχουν σαν ανταλλακτικά οι φλάντζες... Δεν υπάρχουν μόνες τους... έρχονται μαζί με τα πλαστικά πλαίσια και κάνουν 17 ευρώ. Δηλ. 4Χ17=68 ευρώ το μαλλί για να τα αντικαταστήσεις! Δε λέει! Έτσι εφαρμόστηκε σε συνεργασία με τον φανοποιό μου πατέντα Νο.2: εφαρμογή φίλτρου συγκράτησης σκόνης μέσα στους αεραγωγούς, ώστε να μην κοπεί και η κυκλοφορία του αέρα!!!



Πρόκειται για φίλτρο συγκράτησης σκόνης και σωματιδίων που χρησιμοποιείται σε επαγγελματικά κομπρεσέρ αέρα (η ιδέα πάρθηκε από το κομπρεσέρ που είχε ο φανοποιός μου




Έχουν περάσει πολλές μέρες από τότε και μέσα στο διάστημα αυτό έχω κάνει αρκετό χωματόδρομο για να τεστάρω τι γίνεται. Ουδένα ίχνος σκόνης στο εσωτερικό της καμπίνας!!!!!!!! Θέλω να ευχαριστήσω και δημόσια τον Πάνο Πανόπουλο - φανοποιό (κόμβος Οβρυάς - περιμετρική Πάτρας) για τις ιδέες και τις λύσεις που πρότεινε και εφάρμοσε με 100% επιτυχία! Ιδέες που δεν είχαν κόστος ανταλλακτικών, αλλά και ούτε προσωπικής του εργασίας (μόνος μου άφησα κάτι έτσι για "μια μπύρα" που λένε...). Φανταστείτε λύση που θα έπαιρνα από την αντιπροσωπεία!




Γιώργο και Ντίμη, από ενημέρωση από τον φανοποιό μου, προκύπτει ότι ΟΛΑ τα αυτοκίνητα έχουν τέτοιου τύπου αεραγωγούς στο συγκεκριμένο σημείο! Είδα σε μία Alpha Romeo συγκεκριμένα!! Θεωρώ πως στο NGV δεν έχει παρουσιαστεί τέτοιο θέμα ακόμα, γιατί είναι καινούργια ακόμα.Dimis έγραψε:Εχεις διαπιστώσει κάτι και αναρωτιέσαι ή απλά για ενημέρωση ????kaliakouda έγραψε:Κώστα ξέρεις αν κάτι αντίστοιχο ισχύει και για το Νέο?
