Καλησπερα σε ολους σας!
Θα ήθελα να μοιραστώ μαζί σας ενα πρόβλημα που αντιμετώπισα (και συνεχίζω να αντιμετωπίζω λογω του οτι τα συνεργεία στη Χαλκίδα ειναι κλειστά τα Σάββατα)με τα φρένα.Εντελώς ξαφνικά δεν μπορούσα να φρενάρω δεύτερη φορά,δηλαδή πατώντας το πεντάλ μία φορά το αυτοκίνητο φρενάριζε κανονικά, αν πατούσες δεύτερη συνεχόμενη φορά τα φρένα ηταν λιγότερο αποτελεσματικά και την τριτη το αυτοκίνητο δεν σταματούσε καθολου.Αν για κάποιο χρόνο περίπου ενα-δυο λεπτά δεν χρησιμοποιούσες το φρένο ακολουθούσε τπο ιδιο σκηνικό.(το πεντάλ γινόταν σκληρό)
Μη εχοντας κατι αλλο να κάνω απο το να περιμένω τη Δευτέρα για να επισκεφθώ το συνεργείο αρχισα να ψάχνω το κύκλωμα του σερβό.Κατ αρχάς δεν υπάρχει διαρροή υγρών.Βαζοντας ενα μανόμετρο υποπίεσης στο κύκλωμα της αντλίας υποπίεσης και θέτοντας σε λειτουργία τον κινητήρα η πίεση φτάνει στα -10kpas.(Δεν ξέρω αν αυτή η πίεση ειναι αρκετή) και μένει σταθερή.Αν τώρα πατήσω μια φορά το φρένο η πίεση πεφτει στα -5 τη δεύτερη στα -2 και την τρίτη μηδενίζει.Στη συνέχεια αρχίζει και ανεβαίνει σταδιακά μεχρι ναφτάσει τα -10.Αν τωρα σβησω τον κινητήρα και βγάλω το σωληνάκι της υποπίεσης απο το σεβρό εκτονώνει μια ποσότητα αέρα.Αναφέρω ολες αυτές τις λεπτομέρειες γιατι δεν γνωρίζω πως λειτουργεί το σεβρό και για να διευκολυνω κάποιο γνώστη να βγάλει κάποιο συμπέρασμα.Ευχαριστώ για τον χρόνο σας και περιμένω τις απαντήσεις σας ωστε να πάω διαβασμένος στο συνεργείο!