Tzivitzonis έγραψε:lss_00 έγραψε:Τελικά το πρόβλημα ήταν μία χαλαρή πλαστική βίδα πάνω στο manifold που όταν την βίδωσα μέχρι τέλους οι στροφές έπεσαν στις 900 (αυτό από το στροφόμετρο του αυτοκινήτου).
![]()
Σου φάνηκε για μια ξεβίδωτη βίδα που σφίγγει κάτι (π.χ. τη βάση του κολάρου) ή σου φάνηκε ότι πρόκειται για κάποια βίδα-ρεγουλατόρο;![]()
Δεν έχω την ίδια μηχανή για να το δω γι'αυτό και ρωτάω... Το έχει τσεκάρει κανείς άλλος με το ίδιο μοντέλο;;
Λυπάμαι που άργησα να απαντήσω.

Καταρχή η βίδα όπως αναφέρω η βίδα είναι πλαστική και δεν πιστεύω να πρόκειται για βίδα-ρεγουλατόρο μάλλον για τάπα πρόκειται. Πιθανόν σε κάποιο άλλο μοντέλο που χρησιμοποιεί αυτήν την μηχανή να ενώνετε καμιά σωλήνα.
Η μηχανή είναι η G16A 16 valves κατασκευή του 1997 και πιθανό να είναι η ίδια που υπάρχει και στα πρώτα Grand Vitara.