AJAX Chat © 2007 StarTrekGuide
? Updates every 5 Seconds
Καλησπέρα παιδιά,
πήγα για έλεγχο το NGV 2.0L του 2010 που έχω. Έχει 30.000 Km με αέριο και μου βρήκαν ότι όλες οι βαλβίδες εξαγωγής είναι κλειστές. Θα γίνει αλλαγή και στα 8 καπελώτα. Το θέμα είναι όμως με την λύπανση. Σε 2 συνεργεία suzuki που πήγα μου είπαν για λαδιέρα. Ο εγκαταστάτης μου επιμένει λύπανση με ψεκασμό βανζίνης. Βέβαια μου έδειξαν μετρήσεις και φωτογραφίες από κυλίνδρους ίδιου αμαξιού που λόγω λάθους γινόταν λύπανση μόνο σε 1 από αυτούς. Ο ένας ήταν σχεδόν στις εργοστασιακές ρυθμίσεις, οι άλλοι ήταν σαν τους δικούς μου.
Σκεφτόμουν να ζητήσω να αυξήσουμε λίγο το ποσοστό της βενζίνης εφόσον και ο εγκαταστάτης επιμένει στο να μην μπει λαδιέρα και εφόσον μετά από 30000 χλμ γίνει εκ νέου έλεγχος και υπάρξει πρόβλημα να πάω για καινούριο καπάκι και έδρες τιτανίου και βαλβίδες ειδικές για αέριο. Ξέρουμε περίπου το κόστος; μου είπαν γύρω στο χιλιάρικο.
Ποια η γνώμη σας;