Από την πείρα μου οι μπαταρίες Amg & Gel η τάση φόρτισης τους (float charge) ανάλογα με το κατασκευαστή είναι συνήθως 2.25V ανά cell στους 20οC (13.5V για 12v μπαταρία) και μειώνεται κάποια mV για κάθε 1οC που αυξάνεται η θερμοκρασία. Ανάλογα αυξάνεται η τάση στην μείωση της θερμοκρασίας. Επίσης η παρατεταμένη λειτουργία τους σε ψηλές θερμοκρασίες άνω των 30οC μειώνει κάθετα την ζωή των μπαταριών - κάτι που μπορεί να συνέβη σε σένα στο μακρινό ταξίδι που είχες!Οι μπαταρίες αυτές δεν μπορούν να ελεγχθούν με τα όργανα που έχουν οι ηλεκτρολόγοι των αυτοκινήτων αλλά με ειδικά όργανα που μετρούν την εσωτερική αντίσταση της υπό τάση και την κάνεις σύγκριση με αυτήν που δίνει ο κατασκευαστής. Προσωπικά ο πιο αξιόπιστος έλεγχος είναι η εκφόρτωση με φορτίο.
Αν μπορείς κάνε φόρτιση της μπαταρίας με εξωτερικό φορτιστή και μετά δες την συμπεριφορά της πριν πάρεις την απόφαση την αλλαγή της.