Γιατί δε φτιάχνεις τον προφυλακτήρα και να ανεβάσεις την τιμή;
Οι ποδιές ενώ για μας είναι must για άλλους είναι ή άχρηστες ή μπορεί να σου την πούνε ότι το " έσκιζες " στα off.
Στη θέση σου θα έκανα τα εξής :
1. Προσπάθεια να κρατήσω το αμάξι, εφόσον το γουστάρω.
2. Θα έβαζα γκάζι για να μειώσω το κόστος χρήσης. ( οι ζημιές εμφανίζονται μετά τα 80.000 χλμ με μία ενδιάμεση αλλαγή στα καπελότα )
Συνολικό κόστος επισκευής κεφαλής και αλλαγής καπελότων περίπου 1000-1300€
Κέρδος από τη χρήση αερίου γιά 80.000 χλμ 5.500€
Τοποθέτηση κιτ υγραερίου max. 1200€
Τελικό κέρδος το λιγότερο 3.000€ ( Υπολογίζοντας για αυτό το διάστημα και τη χρήση tune up )
Πάρε και μιά μπαγαζιέρα οροφής ( 350 - 400€ μαζί με μπάρες ) να καλύψεις το χαμένο ( ανύπαρκτο ) πορτμπαγκάζ σου .
3. Αν πάλι θες να το δώσεις , πούλα τις ποδιές , τα ζαντολάστιχα τράμπα με σιδερένια 16άρια μαμά και διαφορά φράγκα, αν βρεις και αξίζει τράμπαρε ακόμα και τα καθίσματα με υφασμάτινα, και αφού παντελονιάσεις κανά χιλιόευρω βάλτο 7500€ με προοπτική να κόψεις λίγο.
Ότι και να αποφασίσεις τώρα, δώσε και λίγο χρόνο μέχρι να ανακοινωθούν τα νέα τέλη κυκλοφορίας, μήπως υπάρξει καμμιά ευχάριστη έκπληξη.

( και ανέβασε την τιμή )
