
Θα χρειαστούμε.
♣ dremel με διάφορα αξεσουάρ
♣ καλώδια
♣ καλάι ή μονωτική ταινία
♣ πολύμετρο
Επειδή είχα κάνει πατάτα και χάλασα τον ορίζοντα (δεξί οργανάκι) στο μαραφέτι με τα 2 οργανάκια το είχα βγάλει και το κυκλοφορούσα με τρύπα μέχρι να σκεφτώ κάτι. Τελικά σκέφτηκα το βολτόμετρο. Για να μπει ομως όμορφα μέσα και να μην κρέμεται σαν αχταρμάς χρειάζεται λίγο δουλίτσα

Η διάμετρος του βολτόμετρου είναι 52mm και της υπάρχουσας τρύπας είναι 50, οπότε dremel ανα χείρας και κόψιμο!!
Πάμε!
Εγκατάσταση στο αμάξι αύριο γιατί τώρα έσκασε δουλειά και πρέπει να φύγω ασάπ... Έχω αργήσει κιόλας


Συνέχεια:
Για να το βάλουμε στο αμάξι χρειάζεται να συνδέσουμε το ένα καλώδιο στο ignition 12V της μπαταρίας και το άλλο στην μπαταρία στο (-) ή αλλιώς ground.
Ανοίγουμε λοιπόν το service manual και βλέπουμε που είναι η πιο εύκολη θέση για να την σύνδεσή μας. Εγώ το έβαλα πάνω στους ηλεκτρικούς καθρέφτες. Επειδή έχει αρκετά καλώδια ακολουθούμε το διάγραμμα και τέλος χρησιμοποιούμε το B και το W/B τα οποία σας έχω κυκλώσει κιόλας.
Σημαντικό


Βγάζουμε τον διακόπτη, περνάμε και το καλώδιο μας από εκεί για να τα συνδέσουμε. Ήθελα να τα κολλήσω με καλάι αλλά αυτό το "σύρμα" που βρήκα είναι πολύ παλιό και δεν έλιωνε...
Τα συνδέουμε, το κλείνουμε και είμαστε κομπλέ.
Πως φαίνεται:
Σβηστό
Αναμμένο με ήλιο
Αναμμένο στην σκιά
Η αλήθεια είναι ότι ξεχωρίζει αρκετά από το υπόλοιπο ταμπλό επειδή φωτίζει και είναι νεας τεχνολογίας και μου φαίνεται κάπως στο μάτι, αλλά θα το συνηθίσω... Εγώ την εμπειρία μου την πήρα.

Αυτάαααααααα!!! Φιλούρες!