Φίλε Θεσσαλονικιέ θα επιχειρήσω να σου απαντήσω εγώ και ας έχω το παλιό αφού βλέπω ότι δεν έχεις πάρει απάντηση μέχρι τώρα, το θέμα βέβαια έχει συζητηθεί πάρα πολύ στο φόρουμ
Το NGV έχει 3 διαφορικά, κεντρικό – εμπρός – πίσω, το κεντρικό διαφορικό είναι περιορισμένης ολίσθησης (LSD) και διατηρεί την μετάδοση της κίνησης μόνιμα σε ποσοστό 47:53 εμπρός – πίσω (4H mode).
Σε όλες τις εκδόσεις (εκτός του 1.6) υπάρχει η δυνατότητα κλειδώματος του κεντρικού διαφορικού με μετάδοση της κίνησης 50:50 εμπρός – πίσω (4H Lock mode), και υποπολλαπλασιασμού των σχέσεων (κοντό 4L Lock mode).
Σε όλες τις εκδόσεις το εμπρός - πίσω διαφορικό είναι ελεύθερα.
Τώρα το ESP (Electronic Stability Program) συνδυάζεται σε όλα τα NGV με TCS (Traction Control System) λειτουργεί ηλεκτρονικά επεμβαίνοντας μέσω του ABS και των φρένων στους τροχούς που δεν έχουν πρόσφυση και προσφέρουν το μεν ESP ευστάθεια σε ολισθηρά οδοστρώματα, διατήρηση της κατευθυντικότητας του αυτοκινήτου στην στροφή κ.λ.π., το δε TCS μεταφέρει την ροπή από τον τροχό που έχει χάσει την πρόσφυση σε αυτόν που την έχει, ουσιαστικά λειτουργεί σαν μπλοκέ σε όλους τους άξονες, δεν μένεις ποτέ από χιαστεί για παράδειγμα.
Γιαυτό θα δεις και στο φόρουμ όλοι προτείνουν το NGV με ESP/TCS.
Ελπίζω να βοήθησα
