Μετά από αφαίρεση του προφυλακτήρα, προκειμένου να βαφτεί, προέκυψε ένα θέμα με τις καλωδιώσεις πίσω, που αξίζει να αναφέρω
για όποιον φίλο έχει ή σκέφτεται να "ανεβάσει" ρεύμα για φώτα στα επάνω "στοπ" (αυτά που έχουν τα φώτα της όπισθεν δηλ.)
ή να κλέψει ρεύμα για την πρίζα του κοτσαδόρου.Οι περισσότεροι που "κλέβουν" ρεύμα 1) για να ανεβάσουν λάμπες στα επάνω φανάρια ή 2) για να δώσουν ρεύμα στη φίσσα του κοτσαδόρου,
κλέβουν από τα καλώδια της φίσσας του κάτω φαναριού. Αυτό είναι μέγα λάθος, γιατί ΑΝ χρειαστεί να αφαιρεθεί ο προφυλακτήρας, δυστυχώς θα πρέπει να κοπούν τα καλώδια από το κάτω φανάρι. Δείτε παρακάτω τι εννοώ:
Αριστερά μέρος ΠΡΙΝ την επέμβαση:
1) κονέκτορας καλωδιό-φισσας κάτω αριστερά φαναριού με την κεντρική γραμμή.
2) καλωδιο-φισσα (πλεξούδα) κάτω αριστερά φαναριού.
3) "κλέφτης" στοπ που ανεβαίνει στο πάνω φανάρι.
4) πλεξούδα καλωδίων - κλέφτης για πρίζα κοτσαδόρου (στοπ, αριστ. φλας, ουδέτερος).
5) κεντρική γραμμή.
Βλέπετε λοιπόν ότι αν χρειαστεί να αφαιρεθεί ο προφυλακτήρας για οποιοδήποτε λόγο, ο (1) δε μπορεί να αποσυνδεθεί γιατί τα (2), (3) και (4) είναι "δεμένα" ΜΑΖΙ στη βάση ακριβώς του φαναριού! Οπότε και τον κονέκτορα (1) να αποσυνδέσεις, τα υπόλοιπα καλώδια (3) (4) δε μπορούν να ακολουθήσουν την πλεξούδα του φαναριού (2)

Άρα τα κόβεις! Φαίνεται το σημείο κοπής, εκεί που είναι η ασημί μονωτική ταινία. :?
Δείτε και
δεξιά ΠΡΙΝ την επέμβαση τι γίνεται:

1) θέση που κουμπώνει ο κονέκτορας της καλωδιό-φισσας του κάτω δεξιά φαναριού με την κεντρική γραμμή (αντίστοιχο με το (1) επάνω).
2) "κλέφτης" στοπ που ανεβαίνει στο πάνω φανάρι.
3) "κλέφτης" δεξιού φλας για κοτσαδόρο (μονό καλώδιο).
Η πλεξούδα του δεξιού φαναριού (δηλ. το αντίστοιχο (2) επάνω) έχει αποσυνδεθεί, ΑΛΛΑ τα (2) και (3) χρειάστηκαν να κοπούν! Το κόψιμο του (3) καρα-φαίνεται!
Τι προτείνεται ως λύση; Η σύνδεση κλεφτών ΠΙΣΩ από τα σημεία που συνδέονται οι πλεξούδες των κάτω φαναριών, ώστε αυτές να μπορούν να απομονώνονται άνετα! Είναι ένα σημείο το οποίο οι ηλεκτρολόγοι δεν το προσέχουν προκειμένου να κάνουν τη δουλειά τους εύκολα! Και δεν τους αδικώ, γιατί το να κλέψεις το ρεύμα πίσω από το σημείο σύνδεσης των πλεξούδων των φαναριών, πρέπει να έχει αφαιρεθεί ο προφυλακτήρας για να δώσει χέρι για δουλειά. Και καλά για τους κλέφτες στοπ που έβαλα σε φίλο ηλεκτρολόγο... ο κοτσαδόρος που καλωδιώθηκε όπως είδατε από την αντιπροσωπεία;

Αυτοί βαριούνται περισσότερο!!!
Μιας και είχε αφαιρεθεί ο προφυλακτήρας, έφτιαξα φραπεδάκι, πήρα εργαλεία κλπ σύνεργα, έστησα ομπρέλα και καρεκλάκι παραλίας και στρώθηκα.... Δείτε:
Το
αριστερά μέρος ΜΕΤΑ την επέμβαση, με αρίθμηση των μερών κατ'αντιστοιχία με την πάνω φωτό ΠΡΟ επεμβάσεως:

1) κονέκτορας καλωδιό-φισσας κάτω αριστερά φαναριού με την κεντρική γραμμή.
2) πλεξούδα κάτω αριστερά φαναριού (ΔΕ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΠΙΑ). Η πλεξούδα του φαναριού έχει αποσυνδεθεί πλήρως, χωρίς να χρεαστεί να κοπεί κανένα καλώδιο κλέφτης! Αυτά είναι πλέον συνδεδεμένα ΠΙΣΩ από τον κονέκτορα (κίτρινη έλλειψη)!!
3) "κλέφτης" στοπ που ανεβαίνει στο πάνω φανάρι. Τον πέρασα πίσω από τη βάση του προφυλακτήρα.
4) πλεξούδα καλωδίων - κλέφτης για πρίζα κοτσαδόρου (στοπ, αριστ. φλας, ουδέτερος). Πρόσθεσα και μια έξτρα φίσσα στο κάτω μέρος όπου συνδέεται με την πρίζα του κοτσαδόρου, σε περίπτωση που λύνω τον κοτσαδόρο (μπίλια και πρίζα) :wink:
5) κεντρική γραμμή.
Όπως βλέπετε ΤΕΛΟΣ το καλωδιομάνι, και όλα συμμαζεμένα και τακτοποιημένα

:wink:
Το
δεξιά μέρος ΜΕΤΑ την επέμβαση, με αρίθμηση των μερών κατ'αντιστοιχία με την πάνω φωτό ΠΡΟ επεμβάσεως:


1) θέση που κουμπώνει ο κονέκτορας της καλωδιό-φισσας του κάτω δεξιά φαναριού με την κεντρική γραμμή.
2) "κλέφτης" στοπ που ανεβαίνει στο πάνω φανάρι. Στην κάτω φωτό φαίνεται καλύτερα η πορεία του από τα βελάκια.
3) "κλέφτης" δεξιού φλας για κοτσαδόρο (μονό καλώδιο).
Ελπίζω όλα αυτά να βοηθήσουν αρκετούς φίλους γιατί η ταλαιπωρία είναι μεγάλη παιδιά!!
Υ.Γ.: τα υπόλοιπα καλώδια που βλέπετε και ξαπλώνουν πάνω στο πλαίσιο του κοτσαδόρου είναι από το parktronic, για να μην μπερδεύεστε...