Το έβγαλα και είδα ότι είχε ραγίσει το πλασικό και έχανε γλυκερίνη και αυτός ήταν ο λόγος που έδειχνε άλλα 'ντάλλων. Έψαξα να το βρω αλλά η τιμή ήταν κοντά στα 180 ευρώ κάτι που δεν με ενθουσίασε... Αν τα είχα θα έβαζα bucket

Τέλος πάντων μετά από μια ευγενική χορηγία του theo είχα στα χέρια μου το κλασικό κλινόμετρο.
Το πρόβλημα με αυτό ήταν το που θα το βάλω γιατί στις κλασικές θέσεις που δοκίμασα δεν χώραγε. Πάντα κάπου κοπάναγε. Επίσης δεν ήθελα να βγάλω την μαμά κατασκευή για τα οργανάκια γιατί έχω το οργανάκι που μετράει πίεση και ύψομετρο.
Με τα πολλά για να δούμε πως το έβαλα, μπας και χρειαστεί να το βάλει και κανένας στο μέλλον.

(πριν ξεκινήσω το άνοιξα και το καινούριο και του έχωσα 2 led ψηλοδυνατά.
Ξεβιδώνουμε τα οργανάκια που έχει πάνω από μαμά το αμάξι. Για να βγεί ξεβιδώνουμε το (1), βγάζουμε το καπάκι πιέζοντας από πάνω, μετά ξεβιδώνουμε και τις (2) και τέλος έχει άλλες 4 που πρέπει να βγουν αλλά θα τις δείτε.
Μετά βγάζουμε τον τάσο (ευκαιρία να τον αδειάσουμε κιόλας

Κατέβασα και την προέκταση και τα σύνδεσα, με αυτό που κόψαμε πριν. Σε αυτό το σημείο να ενημερώσω ότι όλο αυτό γίνεται γιατί ήθελα να έχω φως και στο καινούριο οργανάκι αλλά και σε αυτά στην μέση, αλλιώς απλά θα τράβαγα το ήδη υπάρχων καλώδιο.
Βρίσκουμε την πιο κατάλληλη θέση για να το βάλουμε και με ταινία διπλής όψεως το κολλάμε
Συνδέουμε και το καλωδιάκι από το όργανο με το καλώδιο που φτιάχναμε και είμαστε ψηλοέτοιμοι. ΠΡΟΣΟΧΗ στα + και - καλώδια !!!
Βάζουμε το κάλυμμα ασκώντας αντίστροφη μηχανολογία


Φαντάζομαι ότι θα ήταν πιο πράτιγο να έκανα τις συνδέσεις με καλάι, αλλά δεν έχω

Αυτά
