Ας εμπλουτίσω λίγο το θέμα με φωτογραφίες όπως και με μια επισήμανση:
Οι βίδες που αναφέρει ο GEORGE.B να ξεβιδώσετε, δεξιά-αριστερά στον λεβιέ ταχυτήτων και εμπρός-πίσω στο λεβιεδάκι των αργών, όταν ξεβιδώσετε και την 2η θα νοιώσετε ένα μικρό "κλακ", μην τρομάξετε ότι διαλύσατε κάτι, είναι το "ποτηράκι" το οποίο έχει 2 εγκοπές. Με αυτές συγκρατείται το ποτηράκι και έχει και ένα ελατήριο που το κρατάει σφικτό στη θέση του, όταν θα λύσουμε τις βίδες, αυτό θα "τιναχτεί" επάνω
Αφού λύσουμε τα πάντα

- Για να βγουν τα πλαστικά, έχετε το νου σας να παραμερίζετε την μοκέτα γιατί έχει βίδες που δεν φαίνονται αμέσως
Τραβάμε τους λεβιέδες και βλέπουμε την Άρτα και τα Γιάννενα

- Στο αριστερό λεβιέ (των ταχυτήτων) φαίνεται η μία εκ των 2 εγκοπών-οδηγοί που έχει ο λεβιές. Τις ίδιες εγκοπές έχει και ο λεβιές των αργών
Στα δεξιά φαίνεται το ποτηράκι του λεβιέ των αργών, θα διακρίνεται μια εγκοπή σε αυτό (έχει και από την πίσω μεριά)
Καθαρίζουμε με πανάκια και μέσα στο σασμάν και στο transfer το λιγοστό γράσσο και βάζουμε νέο...
Μετά βιδώνουμε τις βίδες που είχαμε βγάλει πρώτα και κατόπιν κουμπώνουμε τους λεβιέδες προσέχοντας να "συρταρώσουν" οι εγκοπές-οδηγοί και να περάσουν στις βίδες... Βάζουμε και λίγο ακόμη γράσο μέσα στο ποτηράκι με το ελατήριο (φωτό δεν έχω , τα χέρια μου ήταν χάλια

) και μετά το ποτηράκι για να κουμπώσει, το πατάμε (εγκοπή-οδηγός και πάλι από τις βίδες) και το γυρίζουμε δεξιόστροφα για να ασφαλίσει
Οι λεβιέδες πλέον έγιναν πούπουλο, με 2 δάχτυλα αλλάζω τις ταχύτητες, η δε 1η... μπαίνει αέρα!!!!
Για τα αργά, δεν το συζητάω και αυτός ο λεβιές βρήκε την υγειά του
