Kalavritara έγραψε:lyggas έγραψε:kostasRS έγραψε:...αυτο που θα ηθελα να μου πειτε ειναι αν οντως τα GV εχουν το συστημα cut-off που διαβασα σε προηγουμενο ποστ ,,,η οχι ...
΄Οταν κατεβαίνουμε μια κατηφόρα με σχέση στο κιβώτιο, δηλαδή να "κρατάει" ο κινητήρας το όχημα, τότε δεν καταναλώνει σταγόνα καυσίμου αφού τα μπεκ δεν έχουν "παλμό" και δεν ψεκάζουν.
Γιάννη και εγώ αυτό νόμιζα, ...μέχρι που είδα το καταναλωσόμετρο σε κατηφόρα όπου έδειχνε κατανάλωση μεν, χαμηλή δέ...
Tάκη και όμως δεν ψεκάζουν. Το διαπίστωσα ελέω υγραεριοκίνησης, διότι στο icom η αντλία lpg σταματάει να δουλεύει σε κατηφόρα, όταν φρενάρεις με τον κινητήρα. Αυτό συμβαίνει επειδή ο εγκέφαλος του icom "διαβάζει" ότι ο κινητήρας σταμάτησε να λειτουργεί, ακριβώς γιατί τα μπεκ της βενζίνης ΔΕΝ ψεκάζουν. Μέχρι τότε δεν το γνώριζα και μάλιστα "ντρέπομαι" για αυτό.
