Με πλυμνες και σωστα μπουζι ,,,,αλλα με λαθος λαστιχα τα νεα ειναι πολυ αισιοδοξα,σε σχεση με το πριν !!!
Εκανα ενα ταξιδι αστραπη (καλα λεμε και καμμια μλκ να γελασουμε ,,,γιατι αστραπη και GV δεν συναδει


Ηθελα να δω ποσο θα αντεξω πριν του βαλω φωτια, να πηγαινω με 87-95 χιλ,και 2500 στροφες μονιμα.
Απο σκασμενο ντεποζιτο λοιπον μεχρι να αναψει λαμπακι ,,,,πετυχα το τρελο νουμερο των 877 χιλ ,,ολα εκτος πολης με μια μικρη διαδρομη στροφων αναβασης

Περιττο να σας πω οτι οταν εφτασα με πηραν με αναπηρικο,,απο το καθισμα ,και τωρα χρηζω φυσιοθεραπειας ,,αλλα και ισχυρων ψυχοφαρμακων ,μιας και με περνουσαν και τα παπια 25 ετιας,,αυτα ξερετε με το ξεχωριστο ντεπιζιτο με την πρωτη πισω




Παρατηρησα δε ,,οτι με τις 2500 στο στροφομετρο το αμαξι παει πολυ ξεκουραστα ,,απο εκει και πανω αρχιζουν τα ζορια,,,αυτο που θα ηθελα να μου πειτε ειναι αν οντως τα GV εχουν το συστημα cut-off που διαβασα σε προηγουμενο ποστ ,,,η οχι ,,,αξιζει δλδ να εχουμε ταχυτητα κατεβαινοντας ;;;
Πλεον εχω μαθει τα κουσουρια του και εχω συντονιστει ,,και εγω και αυτο!!
Τωρα το μονο που θα κανω αλλα μετα απο πολυ σκεψη θα ειναι να δω τι με συμφερει να βαλω πρωτο ,,,τον παραλληλο η να αλλαξω τα χιονολαστιχα με μικροτερη διασταση(που σημειωση ειναι καινουργια,με νουμερο 235/60/16 )
Το καλυτερο θα ηταν ,και μιλω παντα για μενα να μπορουσα να πηγαινα με 110 -120 με την ιδια ανεση που παει με 95

Κατα τα αλλα η αποψη μου για το εν λογο αυτοκινητο δεν αλλαζει ειναι ΑΧΡΗΣΤΟ για ταξιδια ,και απο πλευρας παθητικης που δεν με νοιαζει τοσο ,αλλα και πλευρας ανεσης,
η δε ενεργητικη του ασφαλεια,που με νοιαζει πολυ,,ειναι στο ναδιρ και εκει δυστηχως δεν παιρνει γιατρεια!!
Πρεπει ειμαι ο μονος που πετυχα το 877 μεχρι λαμπακι ,,οποτε παρακαλω να μου απονειμετε την τιμητικη πλακετα


Βεβαια χρειαστηκαν χρονια στο θηβετ σκληρης προπονησης,,γιογκα ,,,για να καταφερω να ανταπεξελθω και κρατησω την ηρεμια μου !!!!





Αυτα φιλοι μου ,,,πιστευω να μην σας κουρασα


