και αν γελω καμια φορα, γελω για να μην κλαψω"
Αμανες τραγουδισμενος απο τον Παναγιωτη Μιχαλοπουλο αλλα και μαντιναδα και και και..........
Ψυχραιμα και ομορφα παρακαλω τους αγαπητους φιλους
Suzuki Grand Vitara 1,6 3D, 4ος 2004.
Αγορασμενο από Σφακιανακη τον Ιανουριο του 2009 με 83.000. πραγματικα χλμ τσεκαρισμενα από το συστημα.
Αυτή τη στιγμη εχει 137.000 όλα σε ταξιδια!
Βιβλιο με ολα τα service περασμενα.
Μολις το αγορασα αλλαξα δισκο, ψυγειο, τακακια, υπαρχουν τα παραστατικα της Suzuki!
Η συντηρηση του είναι σχολαστικη και γινεται στην Suzuki ή στον Κυριακο Αθανασιου οταν ειχε δω το μαγαζι, τελευταια το κοιταζει ο Νικος Σακκας.
Είναι αψογο μηχανικα και ότι εχει τοποθετηθει πανω είναι original Suzuki και μονο.
Εχει μικρο τρακαρισμα πισω (προφυλακτηρας, 3η πορτα) με επισκευη στα κεντρικα του Σφακιανακη!
Εσωτερικο σε καλη κατασταση, τιποτα δεν τριζει!
Πολύ προσεκτικα συντηρημενο και αλλαγες λιπαντικων μια φορα το χρονο τουλαχιστον.
Φερει αρκετα παρασημα από τις εκδρομες στο βουνο αλλα εγω τις θεωρω αισθητικες παρεμβασεις στο χρωμα του.
Εξτρα!!
Ανάρτηση
Ελατηρια MAD + αποστατες μπρος πισω.
Αμορτισερ ΚΥΒ, +6CM πισω μαμα υψος μπροστα με 10.000 χλμ το πολυ
Καμπεροπλακες μπροστα Αμοργιανος.
Καμπεροβιδες
Ρυθμιζομενα κατω μπρατσα και παναρ.
Ψαλιδια fourart.
Αποστατες στην αντιστρεπτικη.
Συνολικο υψος +12cm από εδαφος.
Μεταδοση
Κορωνα-Πηνιο 5.71/1 fourart για να γυριζει για πλακα τα 225/75/16 BF Goodrich KM2 που εχει επανω.
Μειωτηρας Trail tough 4.24/1 στο βοηθητικο.
Μαντεμενιο μπροστινο καβουκι και αποστατες.
Αποστατες τροχων 3CM Eibach.
Μακρυτερα παρατιμονα για να φτανουν μετα το ψηλωμα.
Χεροκινητες πλυμνες ΜΜ.
Αποστατη 1,5CM στον πισω ξεντρικο αξονα μεταδοσης.
Καινουργιοι σταυροι
Πισω μπλοκε διαφορικο Αμοργιανος.
Λοιπα εξτρα
Εργατης 8000 λιβρες Smittybuilt με σχοινι.
Πισως μπαρα ελξης με δυο δεστρες + μαμα δεστρα.
Ποδιες μπροστα και σασμαν βοηθητικο.
Σχαρα οροφης με δυο προβολεις Hella μπροστα και έναν no name εργασιας πισω.
Snorkel FTS.
Μεγαλη μπαταρια 90Α.
CB Midland 10W στο ταμπλο και μονιμη κεραια στην ρεζερβα.
Σιδερενιες ζαντες μαμα 16” μαυρες.
225/75/16 BF Goodrich KM2 ελαστικα σε σχετικα καλη κατασταση + ρεζερβα ιδια διασταση.
Το αυτοκινητο ταξιδευει με μεγαλη ανεση στην εθνικη με 120 – 140 χλμ αρκει να αντεχεις τον θορυβο, εκει εκπληκτικη ευσταθεια στα στροφιλικια και ανταπεξερχεται σε οποιοδηποτε τερεν με μεγαλη ευκολια.
Είναι αριστο μηχανικα – ηλεκτρικα – αμαξωμα.
Δεκτος οποιοσδηποτε ελεγχος και φυσικα δοκιμη οδηγησης σε ασφαλτο – χωμα – πετρα – χιονι λασπη …….
Δεν εχει αεριο γιατι δεν υπαρχουν πρατηρια πανω από τα 1000 μετρα υψομετρο.
Δινεται με μεγαλη προικα, εξτρα τετραδα ζαντες σιδερενιες μαμα, κομπρεσερ για φουσκωμα ελαστικων T-Max, πολλους ιμαντες και ναυτικα κλειδια, το μαμα τρανσφερ, τα μαμα ψαλιδια, τα μαμα ελατηρια, και πολλα αλλα που ξεχνω.


Επισης δωρο γαλοτσες 44 νουμερο, νιτσεραδα, κανιστρο 20 λιτρα, φτυαρι, πιεσομετρο ελαστικων, πολλα χταποδια, μικροανταλλακτικα οπως ασφαλειες κ.λ.π, κλεφτη βενζινης, ενα πανταλονι με τσεπες στο πλαι 44νουμερο, δυο ζευγαρια μποτακια ορειβατικα, πολλα φλις και φουτερ (οχι του club




Το ποσο μου στοιχισε δεν εχει νοημα πλεον, απλα θα πω οτι ολα μπηκαν πανω καινουργια εκτος του μαντεμενιου διαφορικου και του μειωτηρα

Τιμη πωλησης .......................... με πμ

Δεν το πουλω λογω αναγκης, ετοιμαζεται αλλο project για το οποιο θα μιλησω εν καιρω
