Κι επειδή όταν μπαίνεις στο τρυπάκι δν σταματάς με τίποτα

είπα να πασπατέψω λίγο το βιταράκι μου, μια και διάβασα πολλά για την μοντίφα του χειρόγκαζου. Έτσι λοιπόν αφου έχω όλα τα κατάλληλα καλούδια είπα κι εγώ να το φτιάξω και ορίστε το αποτέλεσμα.( Για να μην μπερδευτούν κάποιοι δεν ξαναγράφτηκα

)

- Λεβγιεδάκι ταχυτήτων το γνωστό. Η φούσκα δεν κόπηκε απλά έβγαλα την μια μεριά από το τελαράκι!!!

- Τρύπα στη τραβέρσα και μπήκε ρεγουλατώρος από σασμάν!!!

- Έγινε τρύπα στο πετάλι του γκαζιού και μπήκε σφυχτηράκι από φρένο ΒΜΧ και τερματικό για να μην έχουμε ξεφτύσματα στο σύρμα!!!
Έγινε το πρώτο τέστ στο δρόμο και είναι αρκετά ικανοποιητικό και ξεκούραστο.Να πω οτι οι στροφές με νεκρά στην πρώτη θέση είναι 1500 στη δεύτερη θέση στις 3500. (παραπάνω δεν πήγα μην το σπάσουμε)
Με τρίτη σχέση στο κυβώτιο και στην δεύτερη θέση το λευγεδάκι σε ελαφριά ανηφορίτσα 2300 περίπου σταθερά και όμορφα.
