2.5 εκ για μπροστά
4 εκ για πίσω
Παρατηρήσεις: το αμάξι παρότι σε όλο το μήκος έχει 26 εκ.σασί απο έδαφος δείχνει απειροελάχιστα σούζα (οπτικά λόγο του μικρότερου πίσω θόλου).
Οι καμπερόβιδες είναι απαραίτητες γιατί η κάμπερ έχει χαλάσει τόσο που φαίνεται και με το μάτι.
Οι ντίζες για τα ταμπούρα στο τέντωμα είναι απελπισία περιμένω ιδέες.
Στα άμεσα σχέδια είναι η 1)αγορά καμπερόβιδων 2) η κατασκευή αποστατών-repositioners για τα πίσω αμορτισέρ 3)πλακάκια 0.5 εκ για την αντιστρεπτική γιατί ακόμα και με τόσο λίγο σήκωμα τα ντιζάκια της ζορίζονται.
Θα το περπατίσω λίγο χωρίς αποστάτες για τις ζάντες και βλέπουμε(διότι έχω ήδη +2.5 εκ απο λάστιχα).
Άν δεν είχα μπάρα θόλων θα έβαζα σκληρότερα ελατήρια.(το απόλυτο θα ήταν μπάρα θόλων-ΜΑΝΤ ελατήρια-πέταμα αντιστρεπική).
Στη συνέχεια τοποθετήθηκε και το μπειμπυλίνο μπροστά.
Ο τρόπος: βίδες Μ8 σκληρότητας 8.8 απευθείας στα σπειρώματα του σασί.
Για να μην υπάρχουν διάφοροι θορύβοι και ξεβίδωμα περαστά στις βίδες ανάμεσα ποδιάς και σασί έβαλα 3 εκ λάστιχο απο ψαροντούφεκο

Το μόνο θέμα που έχουν οι μπροστά βίδες είναι ότι το κεφάλι τους κάνει γωνία-κενό με την ποδιά αλλά θα το διορθώσω.
Σχέδια για τη συνέχεια είναι να γίνει τρύπα στην ποδιά για αλλαγή λαδιών.
φωτό αργότερα γιατί δεν έχω τραβήξει ακόμα