Ήρθε λοιπόν και η δική μου σειρά μετά από ~ 60.000

με τα μαμά Bridgestone 687

, να μπω στο Latitude Cross Club

Αφού πρώτα προβληματίστηκα ανάμεσα σε 235/65/17 και 225/65/17, κατέληξα τελικά σε 225.
Φόρεσα το νέο Michelin Latitude Cross DT που έχει καλύτερα χαρακτηριστικά (E,C, 71 db) και δείκτη φθοράς 320.
Το παλιό Latitude Cross (χωρίς DT) έχει δείκτη κατανάλωσης F.
Μάλιστα στο 235/65/17 έχει C,C, 71 db και είναι και τύπου XL (πιο γερο λάστιχο), για αυτό και προβληματίστηκα ποιο από τα δύο να βάλω!
Η τετράδα κόστισε 580 €

και ήταν ολόφρεσκη κατασκευής
0914
Πρώτες ΕντυπώσειςΤο Latitude Cross DT έχει κατ αρχήν εκπληρώσει τις προσδοκίες μου.
Δεν έχει παραπάνω θόρυβο κύλισης από τα Brisgestone 687, είναι εξίσου μαλακό η και μαλακότερο, το αυτοκίνητο σταμάτησε να "κοπανάει" στις λακκούβες και τελείωσαν επιτέλους οι υπερωρίες του ABS σε κάθε φρενάρισμα όπως και το χαρακτηριστικό τσίριγμα

βεβαίως-βεβαίως. Τέλος κρατάει σαν Michelin
Μην ξεχνάμε πως πρόκειται για ΑΤ λάστιχο, οπότε το να μην έχεις θόρυβο, να έχεις άνεση, και να κρατάει, ιδιαίτερα στις στροφές που οι "ώμοι των ελαστικών ΑΤ έχουν θέμα, δεν είναι αυτονόητο.
Σε συγκεκριμένο κλειστό, γλιστερό, και με ανάποδη κλίση, κυκλικό κόμβο που το πίεσα επίτηδες άρχισε να διώχνει και το ESP τα κρρρρ κρρρρ, αλλά νομίζω είναι αναμενόμενο για τέτοιο λάστιχο

Πρώτα ο Θεός, περιμένω τα μελλοντικά χιλιόμετρα χρήσης ώστε να του αλλάξω τα φώτα γενικότερα, για να μεταφέρω περισσότερες εντυπώσεις.
