Με δεδομένο ότι παραμένω μεν ψαλιδάτος, αλλά το αμάξι είναι φουλ τροποποιημένο (ψαλίδια. άκρα μπρος πίσω ρυθμιζόμενα Calmini, amortiser KYB, ελατήρια mad, bodylift 4cm, εργάτη μπρος, κοτσαδόρο, μπλοκέ, αποστάτες τροχών κλπ), έκανα μία μικρή έρευνα σε ιδωτικά κτέο, προκειμένου να μην βρεθώ προ κακών εκπλήξεων

ΟΛΑ τα ιδωτικά ΚΤΕΟ που τηλεφώνησα (5 εντός Αττικής) ήταν πολύ επιφυλακτικά κατά πόσον "περνάει" το αμάξι από πλευράς ύψους

Σε ερώτημα αναφορικά με τα λάστιχα, ΟΛΑ μου είπαν ότι με τα MUD κατά πάσα πιθανότητα θα βγάζει μη αποδεκτές αποκλίσεις στα φρένα


Κατέληξα σε ένα συγκεκριμένο όπου, μετά από συζήτηση με τον ιδιοκτήτη του ΚΤΕΟ, θα πάω με λάστιχα 50/50 (μαμά διαστάσεις), με βγαλμένα το BullBar & κοτσαδόρο, όπου πήρα "υποσχετική" ότι αν δεν υπάρχει κάτι στραβό σε φρένα, απόσβέσεις αμορτισέρ και μπόσικα, θα το περάσει...

Σε ερώτημα τί γίνεται με τα αξονάτα

Σε άλλο ερώτημα ως προς ποιά είναι τα στοιχεία που ελέγχονται σε κάποια μετατροπή...ΔΕΝ έδιναν σαφείς απαντήσεις

Οι όποιες εμπεριστατωμένες εμπειρίες, ευπρόσδεκτες
