Ας ξεκινησουμε τωρα με το θερμανσης και παμε μετα και στο ΝΑΥΤΙΛΙΑΚΟ.....
"Πόσο επικίνδυνη είναι η χρήση του στους σύγχρονους πετρελαιοκινητήρες;
Όταν μιλάμε για σύγχρονους πετρελαιοκινητήρες αναφερόμαστε στους τεχνολογίας common rail με σύστημα υψηλής πίεσης και πολύ περισσότερο σε όσους πληρούν τις προδιαγραφές Euro5. Σε αυτού του τύπου πετρελαιοκινητήρων η χρήση πετρελαίου θέρμανσης ή ακόμη και μίγμα πετρελαίου κίνησης με θέρμανσης βραχυπρόθεσμα ή μακροπρόθεσμα είναι σίγουρο πως θα αποδειχτεί μοιραία για διάφορα εξαρτήματα. Πρώτα και ακριβότερα είναι τα μπεκ και η αντλία υψηλής πίεσης (τρόμπα) που σταδιακά καταστρέφονται λόγω της μειωμένης λιπαντικής ικανότητας του πετρελαίου θέρμανσης. Από την άλλη επιβαρύνεται σημαντικά το φίλτρο παρακράτησης σωματιδίων (DPF) που φράζει πολύ πιο γρήγορα και αναγκάζεται σε συνεχείς και πιο τακτικές αναγεννήσεις. Κάτι τέτοιο επιφέρει την μόνιμη ζημιά του και κατ” επέκταση την αχρήστευσή του σε ότι αφορά τις καθαριστικές του ιδιότητες. Επίσης τα κατάλοιπα επιβαρύνουν σημαντικά και την εισαγωγή του κινητήρα μέσω του συστήματος επανακυκλοφορίας των καυσαερίων (EGR). Τέλος, αφού κάποιο ποσοστό καυσίμου περνάει στα λάδια του κινητήρα κατά την αναγέννηση του DPF επιβαρύνεται σημαντικά η λίπανση του κινητήρα-τουρμπίνας με άμεσες συνέπειες στον κύκλο ζωής των εξαρτημάτων, σύμφωνα με την τεχνική διεύθυνση των Honda και Mitsubishi."
http://www.caroto.gr/2011/05/02/automotive-heating-oil/
Συχνα γεμισματα του dpf=συχνες αναγεννησεις=ΚΑΥΣΙΜΟ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΛΑΔΙ ΤΟΥ ΚΙΝΗΤΡΑ=ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ του μοτερ


+Βουλωμα της EGR
+....+...+....+