nekkots έγραψε:Vasilis έγραψε:Το πιό δίκαιο σύστημα με τα τέλη θα ήταν βάση χιλιομέτρων ανά χρόνο ανεξαρτήτως κυβικών κ.τλ,π.χ.... κάνεις 50.000χλμ το χρόνο άρα χρησιμοποιείς το οδικό δίκτυο,ρυπαίνεις μπλα μπλα--->500ευρώ......κάνεις 10.000χλμ πληρώνεις 100 ευρώ.....με υποχρεωτικό ΚΤΕΟ κάθε χρόνο που θα τσεκάρει τη διαφορά των χιλιομέτρων και αν αυτά έχουν ''γυρίσει''(γίνεται να το δείς αυτό),συν ότι κάθε χρόνο θα τσεκάρονται όλα τα οχήματα αν είναι σωστά να κυκλοφορούν στους δρόμους μας,συν ότι θα μπορεί το κράτος να φορολογεί τα ιδιωτικά κτέο πιό πολύ αφού όλοι θα είναι αναγκαστικό να πηγαίνει ο κόσμος σε αυτά βάση νόμουΤριπλό όφελος λοιπόν και για εμάς αλλά και για το κράτος
![]()
Αλλά όλα αυτά σε ένα κράτος με υποδομές,σε ένα κράτος που δε θα χρηματιζόταν κανείς,σε ένα κράτος που δε κοιτάζει μόνο την έυκολη λύση ώστε να εισπράττει από φόρους κ.ο.κ![]()
![]()
Άδικο αυτό που λες,δηλαδή εγώ που κάνω 30.000 χλμ τον χρόνο για να πηγαίνω στην δουλειά μου εκτός από την εφορεία να μου ρίχνουν τη χαριστική βολή με τέλη κυκλοφορίας!![]()
![]()
![]()
Άδικο φίλε μου είναι εσύ να πιστεύεις ότι είμαι πολύ πιό πλούσιος από σένα επειδή έχω ένα αμάξι


Σου αρέσει ή όχι τέλη κυκλοφορίας θα έπρεπε εδώ και χρόνια να πληρώνουμε με το χιλιόμετρο για τους λόγους που ανέφερα παραπάνω

Όπως επίσης έπρεπε να ασφαλίζεται ο οδηγός και όχι τα αμάξια όπως γίνεται στο εξωτερικό...έχεις 3 αμάξια..ασφαλίζεται ο ιδιοκτήτης και αυτός κυκλοφορεί όποιο γουστάρει..αφού δε μπορεί να τα κυκλοφορεί ο ίδιος ταυτόχρονα





Όπως επίσης.....
Όπως επίσης...
Όπως επίσης...........πολλά άλλα


