δεν τα εβαλα για τα λαστιχα,για τα διπλα ψαλιδια τα εβαλα.
Οσο για τους αξονες που λες,αν το αποφασισεις βαλε Toyota.
Απο οσο βλεπω στις φωτό,υποθετω οτι εχεις βαλει μαντεμενια κασα και πιθανό και ουρά.Ειδα οτι εχεις αλλαξει τις 2 βασεις που κρατανε το διαφορικό για να βελτιωσεις τις γωνίες των ημιαξονίων.
Αν η ουρα και η κασα ειναι μαντεμενια,δεν εχεις προβλημα αλλα αν εστω και ενα ειναι αλουμινιο καλα θα ηταν να κατεβασεις και τη γεφυρα η να αλλαξεις και την ουρά.Απο εκει και περα ,και εφοσον ειναι ολα μαντέμι,το μονο αδυνατο σημείο εκει περα ειναι ο κουμπωτός μπιλιοφόρος,της μεριας του συνοδηγού.
Το μονο που μπορεις να κανεις για να εξαλειψεις ακομα περισσοτερο τη συχνοτητα σπασιματος αυτου του μπιλιοφορου ειναι να θα κανεις μια πλακα-φλάντζα εκει με κολητή ουρά (καρέ) απο τον κουμπωτό μπιλιοφόρο,πανω στην οποία θα βιδωνεις με 4 βιδες ενα αριστερο κοντό ημιαξόνιο.Ετσι θα εχεις 2 ιδια ημιαξόνια.Κατι σαν τον Anvil δηλαδη,και σαν αυτο που φαινεται στη 2η φωτό.
Απο εκει και περα ,υπαρχουν περιπτωσεις αλλαγης ημιαξονίων με αλλα πιο γερά αλλα εχει λιγο θριλερ η διαδικασία.
Οποτε μετα πας σε αξονες πια...... που θα πας πιστευω σε κανα χρονο.

Suzuki Vitara,SAS,custom coil suspension,OTT Kicker 3 -double t cases,ARB F-R,33's