Πρώτα απ'ολα να ευχηθώ χρόνια πολλά σε όλους , καλή χρονιά με αγάπη και ευτυχία.
Είμαι κάτοχος ενός NGV 1.6 3D 2009 με esp. και αργά ( έχουμε ασχοληθεί ξανά με το συγκεκριμένο αυτοκίνητο με απόλυτη επιτυχία στο 4LLock σε NGV 1600cc 3D !
Σήμερα θα σας παρουσιάσω μια μικρή μετατροπή ή βελτίωση ( όπως θέλετε πείτε το) αλλά με πολύ μεγάλη σημασία. Κάνοντας μια μικρή εισαγωγή θα πω, πως είχα αναφέρει σε προηγούμενη συζήτηση στο φόρουμ την γνώμη μου για το φρενάρισμα και γενικά για το σύστημα πέδησης του εν λόγου αυτοκινήτου. Η γνώμη μου ήταν και παραμένει ότι είναι απαράδεκτο ( αυτό ήρθε να το επιβεβαιώσει μερικούς μήνες αργότερα και το κανάλι motor vision - το οποίο ασχολείται αποκλειστικά με το αυτοκίνητο ) γι΄αυτό λοιπόν κατέληξα στην απόφαση να αλλάξω μερικά πράγματα ελπίζοντας σε ένα καλύτερο αποτέλεσμα, έχοντας βέβαια μια ανησυχία για το τι θα γίνει με το abs, esp., χειρόφρενο κτλ.
Η απόφαση είχε παρθεί και ξεκίνησα την αναζήτηση άκρων! Εκεί στάθηκα αρκετά τυχερός γιατί μετά οπό πολύμηνο ( η αλήθεια είναι ) ψάξιμο βρήκα άκρα κατακαινούρια - σχεδόν απάτητα - από NGV 2.0 με esp.
Επόμενο βήμα - τοποθέτηση. Στο συνεργείο του γνωστού μας φίλου ΝΙΚΟ ΚΡΟΚΙΔΑΚΗ - από την προηγούμενη παρουσίαση 4LLock σε NGV 1600cc 3D
Πριν από όλα μπαίνουμε στην καμπίνα του αυτοκινήτου και αφαιρούμε με χειρουργικές κινήσεις χωρίς βία και βιασύνη το rest - για όσους το έχουν - και μετά την κονσόλα του χειρόφρενου για να αποσυνδέσουμε τις δύο ντίζες του χειρόφρενου.
Πάμε έξω τώρα
![2014-01-11_11.09.08[1].png (1.18 MiB) 17850 προβολές 2014-01-11_11.09.08[1].png](./download/file.php?id=94640&t=1)
- σχεδόν απάτητα
![2014-01-11_11.17.31[1].png (1 MiB) 17850 προβολές 2014-01-11_11.17.31[1].png](./download/file.php?id=94641&t=1)
- Σαν καινουρια
Εδώ βλέπουμε το ζαντολάστιχο με το ταμπούρο από πίσω
αφαίρεση ολόκληρου του άκρου
![2014-01-11_11.36.40[1].png (1.19 MiB) 17850 προβολές 2014-01-11_11.36.40[1].png](./download/file.php?id=94643&t=1)
- Γειά σου ρε Νικόλα, μάστορά μου
ακολουθεί τοποθέτηση του καινούριου- μεταχειρισμένου
![2014-01-11_11.44.23[1].png (1.07 MiB) 17850 προβολές 2014-01-11_11.44.23[1].png](./download/file.php?id=94645&t=1)
- ηΗ βοηθός του Νικόλα η κόρη του Σίσσυ
αντικαταστήσαμε το σωληνάκι των φρένων το οποίο ήταν κομμένο από τον παλιατζή
αφού κουμπώσαμε τις σχετικές φίσες του abs, esp. και συνδέσαμε τις δύο ντίζες του χειρόφρενου τοποθετώντας τες χιαστή( αναποδογυρίζοντας τα τσεμπέρια) όντας λίγο μακρύτερες λόγο του ότι ήταν από δίλητρο
όλα έτοιμα
Μετά την εξαέρωση που είναι απαραίτητη ακολούθησε η τοποθέτηση του τροχού και δοκιμή στο δρόμο
![2014-01-11_12.22.49[1].png (873 KiB) 17850 προβολές 2014-01-11_12.22.49[1].png](./download/file.php?id=94649&t=1)
- Παιδιά συγνώμη για τις λάσπες, προηγήθηκε κυνήγι.
Τελειώνοντας την παρουσίασή μου θα ήθελα να σας ενημερώσω ότι οι πρώτες μου εντυπώσεις ξαπερνάνε τις προσδοκίες μου. Είμαι αφάνταστα ικανοποιημένος και χαρούμενος για το ότι κατάφερα να κάνω καλύτερο και ασφαλέστερο το αυτοκίνητο της καθημερινότητας μου και το εργαλείο μου στο κυνήγι.