
1.Το Κ@Ν αλάδωτο έναι άχρηστο
2.Το λαδώνουμε ελάχιστα ίσα-ίσα να κοκκινήσει,με το δικό του σπρέι φυσικά,οπότε συμπεραίνω ότι ο gmak πιθανόν το είχε περιλούσει,αν το λαδώσουμε υπερβολικά το μπουκώνουμε και δεν πάει μία το αμάξι
3.Αν το λαδώσουμε πολύ το καθαρίζουμε με τα δικά του καθαριστικά
4.Αν το καθαρίσουμε με πίεση το Καταστρέφουμε.Αφου να καταλάβετε σου λένε οι οδηγίες ότι ξεπλένουμε το καθαριστικό του κάτω από την βρύση και χωρίς πίεση. Οπότε φίλε gmak έπρεπε να το καθαρίσεις με τα δικά του υγρά,είναι πολύ δραστικά σε βεβαιώ αλλά ακίνδυνα για το ίδιο
5.Το Κ@Ν δεν αποδίδει ''παπάδες'' στην απόδοση,θέλει και εξάτμιση.Και έτσι όμως μιά ανάσα την παίρνει ο κινητήρας,αλλά μέχρι εκεί
6.Ο βασικός λόγος που το έβαλα εγώ είναι ότι κρατάει περισσότερη σκόνη,αλλά και το καθαρίζω όποτε γουστάρω μόνος μου
7.Μακρυά από τους μηχανικούς,βαριούνται την διαδικασία.Γι' αυτό το λόγο υπαρχει και το αυτοκόλλητό του για να προειδοποιεί τι υπάρχει μέσα στο φιλτροκούτι
Συγγνώμη για την πολυλογία,κάποια είχαν ειπωθεί αλλά θεώρησα καλό να τα συμμαζέψω
