Ελεγχος της γωνιας καστερ (caster angle) - ευθυγράμμιση

Ελεγχος της γωνιας καστερ (caster angle) - ευθυγράμμιση

Δημοσίευσηαπό 4troxos » Τετ Μάιος 13, 2009 3:46 pm

Ύστερα απο διάφορα κρούσματα περίεργων τιμών που συμπτωματικά έγιναν αντιληπτά σε μερικά αυτοκίνητα και παρουσιάζουν κάποιες αποκλίσεις , καλό είναι όσοι μπορούν να κάνουν ενα τσεκάρισμα στην ευθυγράμμιση και συγκεκριμένα στην caster τους.

Γιατί όταν ένα προβληματάκι παρουσιάζεται σε μεγάλο ποσοστό σε όσους συμπτωματικά κάνουν ευθυγράμμιση,τότε μάλλον πρόκειται για πανδημία!!!!!!!!!!!!!
------------------------------------------------------

Διαβαστε το ειναι ενδιαφερον
http://www.gtc.gr/Tech/suspension.htm



-------------Απο αρθρο των 4τροχων.------------

Ευθυγράμμιση-Ζυγοστάθμιση

«Eυθυγράμμιση ? ζυγοστάθμιση»: ένα δίπτυχο σημαντικό για την ασφάλειά μας στο δρόμο, αλλά
και για την εύρυθμη λειτουργία του αυτοκινήτου μας.

ENA σύστημα ανάρτησης, γενικά, αποτελείται από πλαίσια στήριξης, βραχίονες διάφορων
μορφών και αρθρώσεις που συνδέουν το αμάξωμα με τους τροχούς. Τα προαναφερθέντα τμήματα
συνθέτουν ένα σύνολο από αλληλεπιδρούσες γωνίες, γνωστό γενικότερα ως γεωμετρία της
ανάρτησης, το οποίο σχεδιάζεται με γνώμονα να προσφέρει στον οδηγό ασφαλή οδική
συμπεριφορά και ευκολία χειρισμών, μεγιστοποιώντας παράλληλα τη διάρκεια ζωής των
ελαστικών, αλλά και των μηχανικών μερών του αυτοκινήτου. Η ευθυγράμμιση, λοιπόν,
εξασφαλίζει ότι οι τροχοί του οχήματος έχουν τις προβλεπόμενες από τον κατασκευαστή
σχετικές θέσεις, με αποτέλεσμα καλή κατευθυντικότητα και ανεμπόδιστη κύλιση κατά την
οδήγηση.
Στη συνέχεια του άρθρου παρουσιάζονται τα βασικά γεωμετρικά χαρακτηριστικά του συστήματος
ανάρτησης και διεύθυνσης, ενώ αναλύεται και το πώς επηρεάζουν την οδική συμπεριφορά του
αυτοκινήτου, ώστε να γίνουν περισσότερο αισθητές οι θετικές επιπτώσεις της σωστής
ρύθμισής τους.

Η γωνία κάμπερ
Κοιτώντας το αυτοκίνητο από μπροστά, η γωνία του τροχού σε σχέση με τον κατακόρυφο άξονα
ονομάζεται γωνία κάμπερ και μετριέται σε μοίρες. Όταν το πάνω μέρος του τροχού κλίνει
προς το κέντρο του αυτοκινήτου, έχουμε αρνητικό κάμπερ, ενώ όταν κλίνει προς τα έξω, το
κάμπερ χαρακτηρίζεται θετικό. Στις στροφές, λόγω των πλευρικών φορτίων που αναπτύσσονται,
τα ελαστικά των εξωτερικών τροχών τείνουν να στηρίζονται περισσότερο στο εξωτερικό τους
τμήμα. Προκειμένου, λοιπόν, να αποφευχθεί η ανομοιόμορφη φθορά των ελαστικών και να
αξιοποιηθεί όλη η επιφάνεια του πέλματός τους, χρησιμοποιείται αρνητικό κάμπερ στους
τροχούς. Με την κατάλληλη για κάθε εφαρμογή γωνία αρνητικού κάμπερ, το ελαστικό φθείρεται
ομοιόμορφα σε όλο το πλάτος του πέλματος, γεγονός που σημαίνει πως αξιοποιείται πλήρως.
Παρ? όλα αυτά, υπερβολικές τιμές αρνητικού κάμπερ αλλοιώνουν την αίσθηση του τιμονιού
στην είσοδο της στροφής, ενώ μπορούν να προκαλέσουν έντονη φθορά στην εσωτερική πλευρά
του πέλματος των ελαστικών.



Τα υψηλά περιθώρια πλευρικής πρόσφυσης των αγωνιστικών αυτοκινήτων στην πίστα υπαγορεύουν
τη χρήση ακραίων γωνιών αρνητικού κάμπερ στους εμπρός τροχούς.

Η γωνία toe - σύγκλιση

Βλέποντας το όχημα από ψηλά, επεκτείνουμε τις νοητές ευθείες των τροχών του ίδιου άξονα.
Αν αυτές τέμνονται σε κάποιο σημείο εμπρός από τον άξονα, τότε οι τροχοί έχουν toe-in
(σύγκλιση) και, στην αντίθετη περίπτωση, toe-out (απόκλιση). Και τα δύο μεγέθη
μετριούνται σε μοίρες, αλλά και σε χιλιοστά, που εκφράζουν τη διαφορά μεταξύ της
απόστασης του εμπρός και πίσω τμήματος των τροχών του ίδιου άξονα. Ιδανικά, οι τροχοί
(του ίδιου άξονα, πάντα) θα έπρεπε να είναι παράλληλοι. Στην πράξη, όμως, τα συστήματα
ανάρτησης και διεύθυνσης παρουσιάζουν κάποιες ανοχές, προκαλώντας ελαφρά σύγκλιση ή
απόκλιση των τροχών κατά την οδήγηση. Σε αυτή την περίπτωση, η γωνία toe ρυθμίζεται
κατάλληλα, ώστε εν κινήσει να αντισταθμίζεται η όποια αλλοίωση. Η ρύθμιση της γωνίας toe
επηρεάζει σημαντικά την ευστάθεια του αυτοκινήτου. Συνήθως, η σύγκλιση προσφέρει αυξημένη
σταθερότητα και κατευθυντικότητα στο όχημα. Αν ξεπεραστούν, όμως, οι τιμές του
κατασκευαστή, τόσο στην περίπτωση σύγκλισης όσο και της απόκλισης, οι τροχοί
εξαναγκάζονται να ολισθαίνουν κατά την περιστροφή τους, οδηγώντας σε αύξηση της
κατανάλωσης, λόγω τριβών, καθώς και σε πρόωρη φθορά των ελαστικών.



Η γωνία κάστερ

Κατά τη στροφή του τιμονιού, καθένας από τους μπροστινούς τροχούς στρίβει γύρω από ένα
νοητό άξονα. Η γωνία που σχηματίζει ο τελευταίος -κοιτώντας το αυτοκίνητο από τα πλάγια-
σε σχέση με τον κατακόρυφο άξονα ονομάζεται γωνία κάστερ και μετριέται σε μοίρες. Αν η
κορυφή του άξονα στροφής κλίνει προς το πίσω μέρος του αυτοκινήτου, το κάστερ
χαρακτηρίζεται θετικό, ενώ στην αντίθετη περίπτωση, αρνητικό. Το θετικό κάστερ προσφέρει
ευστάθεια και καλή κατευθυντικότητα, ενώ τείνει να επαναφέρει τους μπροστινούς τροχούς
στην ευθεία θέση μετά από στροφή, γι? αυτό και προτιμάται έναντι του αρνητικού. Παρ? όλα
αυτά, μεγάλες τιμές θετικού κάστερ αυξάνουν την προσπάθεια που απαιτείται για να στρίψουν
οι μπροστινοί τροχοί, προκαλούν «τρέμουλο» του τιμονιού στις χαμηλές ταχύτητες, ενώ οι
ανωμαλίες του οδοστρώματος μεταφέρονται εντονότερα στο πλαίσιο μέσω της ανάρτησης. Στη
συντριπτική πλειονότητα των σύγχρονων αυτοκινήτων, η γωνία κάστερ δεν επιδέχεται ρύθμιση.


Εικόνα


Η γωνία κλίσης του βασιλικού πίρου
Γωνία κλίσης του βασιλικού πίρου ονομάζουμε τη γωνία που σχηματίζεται μεταξύ του
κατακόρυφου άξονα και του άξονα στροφής των μπροστινών τροχών, όταν κοιτάζουμε το
αυτοκίνητο από μπροστά. Η γωνία κλίσης του βασιλικού πίρου (μετρούμενη σε μοίρες)
συμβάλλει στην καλή κατευθυντικότητα του οχήματος, αφού βοηθάει στην επαναφορά των
μπροστινών τροχών στην ευθεία θέση, ενώ παράλληλα περιορίζει την προσπάθεια που
απαιτείται για το στρίψιμό τους. Η γωνία κλίσης του βασιλικού πίρου δε ρυθμίζεται. Aν
προστεθεί, όμως, στη γωνία κάμπερ, σχηματίζεται η περιεχόμενη γωνία. Όταν μεταβάλλεται το
κάμπερ, αλλάζει και η γωνία κλίσης του βασιλικού πίρου, αλλά όχι η περιεχόμενη.


Απόκλιση στις στροφές
Κατά τη διάρκεια της στροφής, ο εξωτερικός μπροστινός τροχός του αυτοκινήτου διαγράφει
τόξο μεγαλύτερης ακτίνας από τον εσωτερικό. Γι? αυτόν το λόγο, ο μπροστινός εσωτερικός
τροχός πρέπει να στρίβει περισσότερο από τον εξωτερικό, προκειμένου να μην ολισθαίνει.
Αυτή η ρύθμιση επιτυγχάνεται με κατάλληλη διάταξη των βραχιόνων του συστήματος διεύθυνσης
και ονομάζεται «απόκλιση στις στροφές». Η απόκλιση στις στροφές μετριέται σε μοίρες, με
τη βοήθεια των κυκλικών δίσκων που είναι ενσωματωμένοι στη ράμπα ευθυγράμμισης, οι οποίοι
μετρούν τη γωνία στροφής των τροχών.



Γωνία ώθησης
Η κατεύθυνση των τροχών του πίσω άξονα σε σχέση με το διαμήκη του αυτοκινήτου ονομάζεται
γωνία ώθησης. Η γωνία ώθησης μετριέται σε μοίρες και είναι εμφανές ότι, αν δεν είναι
μηδενική, απαιτείται στρίψιμο του τιμονιού, προκειμένου το όχημα να διατηρήσει μια ευθεία
πορεία.



Ζυγοστάθμιση
Όταν η μάζα του τροχού δεν είναι ομοιόμορφα κατανεμημένη κατά μήκος της περιφέρειάς του,
κατά την κίνηση του οχήματος δημιουργούνται ταλαντώσεις. Οι ταλαντώσεις αυτές
μεταφέρονται στην ανάρτηση και στο σύστημα διεύθυνσης, με κίνδυνο, μεσοπρόθεσμα, να
προκαλέσουν φθορά στα μηχανικά μέρη των τελευταίων, ενώ περιορίζουν την πρόσφυση και
μειώνουν τη διάρκεια ζωής των ελαστικών. Η ζυγοστάθμιση διορθώνει απλά και γρήγορα αυτό
το πρόβλημα, και ιδανικά θα πρέπει να ολοκληρώνει τη διαδικασία της ευθυγράμμισης.



Αντί επιλόγου
Για μια αποτελεσματική ευθυγράμμιση, τα ελαστικά του αυτοκινήτου πρέπει να έχουν τις
προτεινόμενες από τον κατασκευαστή πιέσεις και να βρίσκονται σε καλή κατάσταση. Ακόμη, σε
καλή κατάσταση πρέπει να βρίσκεται η ανάρτηση, αλλά και το σύστημα διεύθυνσης, αφού αν
έχουν «κενά», οποιαδήποτε απόπειρα ακριβούς ευθυγράμμισης είναι άσκοπη. Μετά την
ολοκλήρωση της διαδικασίας, επιβάλλεται μια σύντομη δοκιμή του αυτοκινήτου από έναν
έμπειρο τεχνικό, ώστε να επιβεβαιωθεί η ορθότητα των ρυθμίσεων. Σε κάθε περίπτωση, η
ευθυγράμμιση πρέπει να γίνεται βάσει των τιμών που προτείνει ο κατασκευαστής του
αυτοκινήτου. Aκόμα, να σημειώσουμε ότι τυχόν προβλήματα κατευθυντικότητας του οχήματος δε
σχετίζονται πάντα με την ευθυγράμμιση. Τα ελαστικά, τα φρένα ή το σύστημα υδραυλικής
υποβοήθησης του τιμονιού μπορεί να αποτελούν πηγή του προβλήματος.
Τέλος, γεγονός παραμένει πως το κόστος της ευθυγράμμισης, όταν η τελευταία είναι
αναγκαία, είναι ασύγκριτα μικρότερο από το κόστος που μπορεί να έχουν οι συνέπειες της
προβληματικής λειτουργίας των συστημάτων ανάρτησης και διεύθυνσης._ Π. Γ.
Τελευταία επεξεργασία από 4troxos και Πέμ Ιαν 19, 2012 1:32 pm, έχει επεξεργασθεί 34 φορά/ες συνολικά
03/08,5D,full extra,esp/tcs,Ποδιές XMC,lift +2",cruise control,
Φιλτρο αερος K&N , kenwood 7200,Nuvicam ,κοτσαδορος απ/νος,
λασπ/ρες,parktronic, rear view camera, σποτάκια ,προστ/κα πλαινα,
alarm,ανεμοθ/στες, μπαγαζιέρα ορφ,7-8 lit/100km.
Άβαταρ μέλους
4troxos
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 4809
Εγγραφή: Τετ Απρ 23, 2008 9:50 pm
Τοποθεσία: Zante
Λάστιχα: COOPER AT3-sport2
Διάσταση ελαστικών: 225/75/16
Suspension: MAD
cb: Όχι
Εργάτης: Όχι
Name: Χρήστος

Δημοσίευσηαπό kaliakouda » Τετ Μάιος 13, 2009 3:54 pm

Δεν επιμένω αλλά μάλλον πρέπει να διορθώσεις την επικεφαλίδα :arrow:
Δεν είναι 10 μοίρες αλλά 10 πρώτα της μοίρας,0.10 της μοίρας δηλαδή
Αν ήταν 10 μοίρες κλάφτα Χαράλαμπε :!: :P
Φωτιά και Καρκίνο στους Εμπρηστές!!!

http://www.youtube.com/user/kaliakoud

http://www.youtube.com/user/kaliakouda1400
Άβαταρ μέλους
kaliakouda
Founding Member
Founding Member
 
Δημοσιεύσεις: 32406
Εγγραφή: Τετ Απρ 23, 2008 4:17 pm
Τοποθεσία: Ο Θεός αγαπάει όσους ταξιδεύουν!!
Λάστιχα: Malatesta Κobra
Διάσταση ελαστικών: -
Suspension: Rocky Road+1
cb: Ναι
Aka: Αμετανόητος Μοτοσυκλετιστής!
Name: Γιώργος

Δημοσίευσηαπό 4troxos » Τετ Μάιος 13, 2009 3:55 pm

SORRY το αλλαζω .
ΑΦΑΙΡΕΣΑ εντελώς το " κλίση 10 μοιρών"......πάντως στο χαρτί που έχω εγώ έτσι γράφει!!!!!!!! Όπως βλέπεις και απο τα σχήματα , μιλάμε πάντα για κάποιες μοίρες κλίση σε σχέση με την κάθετο!!!!!!!!!!!!
03/08,5D,full extra,esp/tcs,Ποδιές XMC,lift +2",cruise control,
Φιλτρο αερος K&N , kenwood 7200,Nuvicam ,κοτσαδορος απ/νος,
λασπ/ρες,parktronic, rear view camera, σποτάκια ,προστ/κα πλαινα,
alarm,ανεμοθ/στες, μπαγαζιέρα ορφ,7-8 lit/100km.
Άβαταρ μέλους
4troxos
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 4809
Εγγραφή: Τετ Απρ 23, 2008 9:50 pm
Τοποθεσία: Zante
Λάστιχα: COOPER AT3-sport2
Διάσταση ελαστικών: 225/75/16
Suspension: MAD
cb: Όχι
Εργάτης: Όχι
Name: Χρήστος

Δημοσίευσηαπό 4troxos » Τετ Μάιος 13, 2009 5:38 pm

Παραπάνω έγινε μια αναφορά στο τι ακριβώς ειναι η γωνια caster.
Mε απλά λόγια οι τιμές της caster των δυο μπροστά τροχών πρέπει να ειναι το δυνατό ίσες ,και ίδιες φυσικά με αυτές που θέλει ο κατασκευαστής, γιατί διαφορετικά οι τροχοί δεν βρίσκονται στην ίδια ευθεία και το αμάξι "τραβάει" δεξιά ή αριστερά αναλόγως που υπάρχει το πρόβλημα.

Φυσικά στο ngv δεν έχουμε δυνατότητα ρύθμισης της γωνίας caster μέσω κάποιου ρυθμιστή .
--ή δια της βίαιας μεθόδου γίνεται κάποια μεταβολή!!
--ή με τα εκεντρα συνεμπλοκ που τα βρισκουμε στο ελευθερο εμποριο , εκτος εταιρειας.
Τελευταία επεξεργασία από 4troxos και Πέμ Ιαν 19, 2012 11:45 am, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
03/08,5D,full extra,esp/tcs,Ποδιές XMC,lift +2",cruise control,
Φιλτρο αερος K&N , kenwood 7200,Nuvicam ,κοτσαδορος απ/νος,
λασπ/ρες,parktronic, rear view camera, σποτάκια ,προστ/κα πλαινα,
alarm,ανεμοθ/στες, μπαγαζιέρα ορφ,7-8 lit/100km.
Άβαταρ μέλους
4troxos
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 4809
Εγγραφή: Τετ Απρ 23, 2008 9:50 pm
Τοποθεσία: Zante
Λάστιχα: COOPER AT3-sport2
Διάσταση ελαστικών: 225/75/16
Suspension: MAD
cb: Όχι
Εργάτης: Όχι
Name: Χρήστος

Δημοσίευσηαπό 4troxos » Τετ Μάιος 13, 2009 6:55 pm

Μιχαλης (setteras)

Εικόνα

Taras (απο το αμερικάνικο grandvitara.net)

Εικόνα

chris (4troxos)
Αρχικά βρήκα
αριστερά +1.24'
δεξιά +2.17'

τελικά
αριστερά +1.44'
δεξιά +2.35'

Γιώργος (kaliakouda)
αριστερά +1.70
δεξιά +2.32'


Κανένας απο εμάς βέβαια δεν εχει αντιληφθεί το παραμικρό στο τιμόνι.

Το περίεργο είναι ότι σε όλες σχεδόν τις περιπτώσεις παρουσιάζεται υστέρηση στον αριστερό τροχό.
Πιθανόν οφείλεται σε κάποια "προβληματική " παρτίδα από ψαλίδια -silentblock και τα οποία παρουσιάζουν μια μικρή απόκλιση από τα αντίστοιχα δεξιά .
Τελευταία επεξεργασία από 4troxos και Τετ Μάιος 13, 2009 11:18 pm, έχει επεξεργασθεί 4 φορά/ες συνολικά
03/08,5D,full extra,esp/tcs,Ποδιές XMC,lift +2",cruise control,
Φιλτρο αερος K&N , kenwood 7200,Nuvicam ,κοτσαδορος απ/νος,
λασπ/ρες,parktronic, rear view camera, σποτάκια ,προστ/κα πλαινα,
alarm,ανεμοθ/στες, μπαγαζιέρα ορφ,7-8 lit/100km.
Άβαταρ μέλους
4troxos
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 4809
Εγγραφή: Τετ Απρ 23, 2008 9:50 pm
Τοποθεσία: Zante
Λάστιχα: COOPER AT3-sport2
Διάσταση ελαστικών: 225/75/16
Suspension: MAD
cb: Όχι
Εργάτης: Όχι
Name: Χρήστος

Δημοσίευσηαπό k.l. » Τετ Μάιος 13, 2009 8:36 pm

Νομίζω οτι δεν βάζετε μια μεταβλητή στο πρόβλημα η οποία είναι πολύ σημαντική, τον οδηγό! Ο οποίος βρίσκεται πάντα αριστερά και ο οποίος με το βάρος του μεταβάλει τα χαρακτηριστικά της αριστερής εμπρός κατα κύριο λόγο ανάρτησης. Όποια άρθρα έχω διαβάσει για σωστή ρύθμιση της ανάρτησης γράφουν οτι ο οδηγός πρέπει να είναι εντός του αυτοκινήτου και το ρεζερβουάρ γεμάτο.
k.l.
4x4 All Terrain member
4x4 All Terrain member
 
Δημοσιεύσεις: 431
Εγγραφή: Πέμ Μάιος 01, 2008 11:03 am
Τοποθεσία: ΧΑΛΚΙΔΑ
Suspension: Κyb, Koni - mad
cb: Όχι
Name: Κώστας

Δημοσίευσηαπό 4troxos » Τετ Μάιος 13, 2009 8:51 pm

Έχεις δίκιο σε αυτό.
Τότε ποιες τιμές θα ήταν ιδανικές????
03/08,5D,full extra,esp/tcs,Ποδιές XMC,lift +2",cruise control,
Φιλτρο αερος K&N , kenwood 7200,Nuvicam ,κοτσαδορος απ/νος,
λασπ/ρες,parktronic, rear view camera, σποτάκια ,προστ/κα πλαινα,
alarm,ανεμοθ/στες, μπαγαζιέρα ορφ,7-8 lit/100km.
Άβαταρ μέλους
4troxos
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 4809
Εγγραφή: Τετ Απρ 23, 2008 9:50 pm
Τοποθεσία: Zante
Λάστιχα: COOPER AT3-sport2
Διάσταση ελαστικών: 225/75/16
Suspension: MAD
cb: Όχι
Εργάτης: Όχι
Name: Χρήστος

Δημοσίευσηαπό 4troxos » Τετ Μάιος 13, 2009 10:56 pm

Διαβάζω στο ηλεκτρονικό εγχειρίδιο που εχω στο pc.

Caster
3door model 2° 40’
5door model 2° 30’

Φυσικά αυτές οι τιμές έχουν μια ανοχή +- 1 μοιρα
.
Μην νομίσει κάποιος οτι είναι μια μοίρα διαφορά στην νοητή ευθεία που βρίσκονται οι τροχοί ΑΛΛΑ μια μοίρα στην γωνιά που σχηματίζει με την κάθετο που περνά στο κέντρο του τροχού.

Εικόνα
03/08,5D,full extra,esp/tcs,Ποδιές XMC,lift +2",cruise control,
Φιλτρο αερος K&N , kenwood 7200,Nuvicam ,κοτσαδορος απ/νος,
λασπ/ρες,parktronic, rear view camera, σποτάκια ,προστ/κα πλαινα,
alarm,ανεμοθ/στες, μπαγαζιέρα ορφ,7-8 lit/100km.
Άβαταρ μέλους
4troxos
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 4809
Εγγραφή: Τετ Απρ 23, 2008 9:50 pm
Τοποθεσία: Zante
Λάστιχα: COOPER AT3-sport2
Διάσταση ελαστικών: 225/75/16
Suspension: MAD
cb: Όχι
Εργάτης: Όχι
Name: Χρήστος

Δημοσίευσηαπό 4troxos » Πέμ Μάιος 14, 2009 9:42 am

Δηλαδη οι ανεκτές τιμές (στα πράσινα που λέμε )
για το τριπορτο είναι +1.40<+2.40>+3.40
για το πενταπορτο είναι +1.30<+2.30>+3.30
03/08,5D,full extra,esp/tcs,Ποδιές XMC,lift +2",cruise control,
Φιλτρο αερος K&N , kenwood 7200,Nuvicam ,κοτσαδορος απ/νος,
λασπ/ρες,parktronic, rear view camera, σποτάκια ,προστ/κα πλαινα,
alarm,ανεμοθ/στες, μπαγαζιέρα ορφ,7-8 lit/100km.
Άβαταρ μέλους
4troxos
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 4809
Εγγραφή: Τετ Απρ 23, 2008 9:50 pm
Τοποθεσία: Zante
Λάστιχα: COOPER AT3-sport2
Διάσταση ελαστικών: 225/75/16
Suspension: MAD
cb: Όχι
Εργάτης: Όχι
Name: Χρήστος

Δημοσίευσηαπό kaliakouda » Πέμ Μάιος 14, 2009 10:32 am

Οχι δεν δίνει ανοχές για εμπρός,το λέει κάπου?
Το προσπέκτους δεν λέει κάτι τέτοιο :!:
Φωτιά και Καρκίνο στους Εμπρηστές!!!

http://www.youtube.com/user/kaliakoud

http://www.youtube.com/user/kaliakouda1400
Άβαταρ μέλους
kaliakouda
Founding Member
Founding Member
 
Δημοσιεύσεις: 32406
Εγγραφή: Τετ Απρ 23, 2008 4:17 pm
Τοποθεσία: Ο Θεός αγαπάει όσους ταξιδεύουν!!
Λάστιχα: Malatesta Κobra
Διάσταση ελαστικών: -
Suspension: Rocky Road+1
cb: Ναι
Aka: Αμετανόητος Μοτοσυκλετιστής!
Name: Γιώργος

Δημοσίευσηαπό 4troxos » Πέμ Μάιος 14, 2009 10:36 am

Το βιβλίο δεν αναφέρει τις ανοχές.
Στο μηχάνημα όμως που βάζεις το αυτοκίνητο γράφει κανονικά και τις ανοχές στη γωνία caster.

Κοίταξε και στον " taras " τι γράφει στο μηχάνημα της ευθυγράμμισης ( για το 2.7 το αμερικάνικο μοντέλο ).

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΠΟΛΥΤΕΣ ΤΙΜΕΣ ΣΤΗΝ ΕΥΘΥΓΡΑΜΜΙΣΗ!!!!!!!!!!Αλίμονο.....

Πάντα υπάρχει ενα "specified range" ανεκτών τιμών , μέχρι να μπει στα κόκκινα!!!!!!

Εικόνα
03/08,5D,full extra,esp/tcs,Ποδιές XMC,lift +2",cruise control,
Φιλτρο αερος K&N , kenwood 7200,Nuvicam ,κοτσαδορος απ/νος,
λασπ/ρες,parktronic, rear view camera, σποτάκια ,προστ/κα πλαινα,
alarm,ανεμοθ/στες, μπαγαζιέρα ορφ,7-8 lit/100km.
Άβαταρ μέλους
4troxos
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 4809
Εγγραφή: Τετ Απρ 23, 2008 9:50 pm
Τοποθεσία: Zante
Λάστιχα: COOPER AT3-sport2
Διάσταση ελαστικών: 225/75/16
Suspension: MAD
cb: Όχι
Εργάτης: Όχι
Name: Χρήστος

Δημοσίευσηαπό ZΗΡΕΙΑ » Πέμ Μάιος 14, 2009 12:49 pm

:shock: :shock: :shock:

Προβλεπω να σας προτεινουν για τεχνικους διευθυντες στον ομιλο Σφακ! :D :D :D
ZΗΡΕΙΑ
 

Δημοσίευσηαπό kaliakouda » Πέμ Μάιος 14, 2009 4:08 pm

Μπροστά πάντως όλες οι τιμές διορθώνονται μόνον από την Ημισύγκλιση,από την οποία εξαρτάται και αν το αμάξι μας πάει ευθεία :!:
Φωτιά και Καρκίνο στους Εμπρηστές!!!

http://www.youtube.com/user/kaliakoud

http://www.youtube.com/user/kaliakouda1400
Άβαταρ μέλους
kaliakouda
Founding Member
Founding Member
 
Δημοσιεύσεις: 32406
Εγγραφή: Τετ Απρ 23, 2008 4:17 pm
Τοποθεσία: Ο Θεός αγαπάει όσους ταξιδεύουν!!
Λάστιχα: Malatesta Κobra
Διάσταση ελαστικών: -
Suspension: Rocky Road+1
cb: Ναι
Aka: Αμετανόητος Μοτοσυκλετιστής!
Name: Γιώργος

Δημοσίευσηαπό dpol » Πέμ Μάιος 14, 2009 5:39 pm

ZΗΡΕΙΑ έγραψε::shock: :shock: :shock:

Προβλεπω να σας προτεινουν για τεχνικους διευθυντες στον ομιλο Σφακ! :D :D :D


Εικόνα
Μην ξυνεστε στην γκλιτσα του τσοπανη!!!
Άβαταρ μέλους
dpol
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 11464
Εγγραφή: Πέμ Σεπ 18, 2008 11:36 pm
Τοποθεσία: Άγραφα
Λάστιχα: Kobra NT
Διάσταση ελαστικών: 215-80-16
Suspension: Custom 4"
cb: Ναι
Εργάτης: Ναι
Aka: Ο Γκλίτσας ή Αγραφιώτης
Name: Δημήτρης

Δημοσίευσηαπό kaliakouda » Πέμ Μάιος 14, 2009 6:04 pm

Καλά ρε αλητήριοι εσείς κοροιδεύετε :P ,εγώ όμως τα ..ούμπαλα του μάστορα του τα έχω κάνει τόοοσα,και σήμερα ξαναπήγα γιατί μετά την ευθυγράμμιση μου τραβάει αριστερά :arrow:
Το αστείο ειναι ότι πρίν πάω δεν τράβαγε,οπότε όπως καταλαβαίνετε την έβαψε.. :P :P :P
Φωτιά και Καρκίνο στους Εμπρηστές!!!

http://www.youtube.com/user/kaliakoud

http://www.youtube.com/user/kaliakouda1400
Άβαταρ μέλους
kaliakouda
Founding Member
Founding Member
 
Δημοσιεύσεις: 32406
Εγγραφή: Τετ Απρ 23, 2008 4:17 pm
Τοποθεσία: Ο Θεός αγαπάει όσους ταξιδεύουν!!
Λάστιχα: Malatesta Κobra
Διάσταση ελαστικών: -
Suspension: Rocky Road+1
cb: Ναι
Aka: Αμετανόητος Μοτοσυκλετιστής!
Name: Γιώργος

Επόμενο

Επιστροφή στο Αναρτήσεις/Λάστιχα

arahova Τετ Απρ 30, 2025 9:36 am Καλημέρα σε όλους.
antonis1627 Τετ Απρ 30, 2025 6:59 am Καλημέρα σας.
panagiotis1 Τρί Απρ 29, 2025 7:55 pm Θά ήθελα μια απάντηση αν θά έχει επιτυχία η συγκόλληση τού μπλοκ, αν κάποιος έχει κάνει κάτι αντίστοιχο.
arahova Τρί Απρ 29, 2025 10:54 am Καλημέρα σε όλους.
antonis1627 Τρί Απρ 29, 2025 7:00 am Καλημέρα σας.
ΣΤΑΥΡΟΣ Δευτ Απρ 28, 2025 7:52 pm Γιορτάζουμε τα 17α γενέθλια μας στην Αγία Μαρίνα στην .
arahova Δευτ Απρ 28, 2025 11:18 am Καλημέρα σε όλους και καλή εβδομάδα.
antonis1627 Δευτ Απρ 28, 2025 6:28 am Καλημέρα σας και καλή εβδομάδα.
arahova Κυρ Απρ 27, 2025 10:49 am Καλημέρα σε όλους και καλή Κυριακή.
antonis1627 Κυρ Απρ 27, 2025 7:17 am Καλημέρα σας
arahova Σάβ Απρ 26, 2025 9:01 am Καλημέρα σε όλους και καλό Σαββατοκύριακο.
antonis1627 Σάβ Απρ 26, 2025 7:25 am Καλημέρα σας και καλό Σαββατοκύριακο.
antonis1627 Παρ Απρ 25, 2025 1:45 pm Τετάρτη 30-4-2025 πάμε για καφεδάκι στον
arahova Παρ Απρ 25, 2025 8:49 am Καλημέρα σε όλους και καλο Π/Σ/Κ.
antonis1627 Παρ Απρ 25, 2025 6:30 am Καλημέρα σας.
arahova Πέμ Απρ 24, 2025 2:36 pm Καλησπέρα σε όλους.
antonis1627 Πέμ Απρ 24, 2025 6:25 am Καλημέρα σας.
arahova Τετ Απρ 23, 2025 5:39 pm Καλησπέρα σε όλους.
antonis1627 Τετ Απρ 23, 2025 6:46 am Καλημέρα σας.
antonis1627 Τρί Απρ 22, 2025 6:33 am Καλημέρα σας.
Γιώργος Κατσαμάκας Δευτ Απρ 21, 2025 8:55 pm Καλησπέρα και καλή εβδομάδα σε όλες και όλους! Χριστός Ανέστη!
arahova Δευτ Απρ 21, 2025 3:22 pm Χριστός Ανέστη και Χρόνια Πολλά σε όλους.
antonis1627 Δευτ Απρ 21, 2025 7:46 am Γιορτάζουμε τα 17α γενέθλια μας στην Αγία Μαρίνα στην .
antonis1627 Δευτ Απρ 21, 2025 6:51 am Καλημέρα σας και καλή εβδομάδα.
makis_V Κυρ Απρ 20, 2025 9:42 am Χρόνια πολλά , Χριστός Ανέστη !
AJAX Chat © 2007 StarTrekGuide ? Updates every 5 Seconds

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 10 επισκέπτες