lyggas έγραψε:gv2000 έγραψε:ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΡΗΤΗ έγραψε: και πάντα λαδιέρα όταν μιλάμε για Ιαπωνικό αυτοκίνητο όσα κυβικά και αν είναι!!
γιατί αυτό; οι απόψεις διίστανται πάντως σε αυτό το θέμα...![]()
![]()
Διαφωνώ κάθετα με τη χρήση τέτοιων παρελκομένων. Και δεν είναι λαδιέρα αφού παρέχει ψυκτικό υγρό...
΄Ενας πολύ καλός τρόπος προστασίας του κινητήρα, είναι ο παράλληλος ψεκασμός με ένα ποσοστό βενζίνης μετά από μερικές στροφές για να πετυχαίνουμε ταχύτερη καύση του μείγματος. Γι αυτό προσέχετε τί είδους συστήματα τοποθετείτε στα οχήματά σας (Εγκέφαλος OBD, μπεκ τύπου βενζίνης, παράλληλος ψεκασμός βενζίνης κ.λ.π.).
Επίσης οι καμπύλες αβανς υγραερίου βενζίνης συναντιούνται στις μεσαίες στροφές, γι αυτό φροντίστε να δουλεύετε τον κινητήρα σας κάπου εκεί.Το ξαναγράφω γιατί είναι το πιο σημαντικό από όλα.
Υ.Γ. Πάντως για όποιον μπορεί να το αγοράσει, ο υγρός ψεκασμός απέχει μακράν...
Δεκτή η άποψή σου όμως όταν κάποιος το δουλεύει σε υψηλές στροφές τι γίνεται;