iakgia έγραψε:lss_00 έγραψε:iakgia έγραψε:εσύ φίλε Λάμπρο μάλλον φοράς τον G16A/B του 1991-1993 ...!!
Όπως γράφει και ο char ο κινητήρας G16A προοριζόταν για την Ιαπωνική αγορά ενώ ο G16B για τις υπόλοιπες αγορές, το δικό μου είναι κατασκευασμένο το 1997 για την Ιαπωνική αγορά και φοράει 16 βάλβιδο κινητήρα.
Στο http://english.auto.vl.ru/catalog/suzuk ... _11/26342/ είναι τα χαρακτηριστικά του οχήματος μου.
ENGINE
Displacement, cc 1590
Engine model G16A
Max.power (Net), kw(PS)/rpm 100 ps (73.55 kw) / 6000 rpm
Max.torque(Net), N*m(kg*m)/rpm 14.0 kg*m (137.29 N*m) / 4500 rpm
Power density 11.4
Engine type Water cooling serial 4 cylinder SOHC16 valve
Engine information
Fuel system EPI (electrically controlled gasoline injection)
Turbocharger No
Fuel type Unleaded regular gasoline
LEV system (Low emission vehicle) No
Compression ratio 9.5
Bore, mm 75
Stroke, mm 90
Final gear ratio
Fuel consumption at 10-15 modes,
l/100km 8.6
Fuel consumption at 60 km/h,
l/100km
Τις πληροφορίες που έγραψα παραπάνω τις πήρα απο το AUTODATA 3.38 , ένα απο τα πιο αξιόπιστα ευρωπαϊκά λογισμικά για μηχανικούς αυτοκινήτων.Ο κινητήρας που περιγράφεις δεν υπάρχει πουθενά...παρα μόνο στο Grand Vitara 1998-2000 με 94 άλογα.
οπότε μάλλον έχεις δίκιο και εσύ και ο Νίκος πιο πάνω.
ΕΡΩΤΗΣΗ:Το αμάξι δηλαδή το έκανες εισαγωγή απ΄ευθείας απο Ιαπωνία.....????
Το αμάξι μου κυκλοφορούσε 5 χρόνια στην Ιαπωνία και μετά ήρθε μεταχειρισμένο στην Κύπρο (όπως κάνετε εσείς εισαγωγές μεταχειρησμένων από Γερμανία εμείς εισάγουμε από Αγγλία και Ιαπωνία) για αυτό είναι κατασκέυασμένο με Ιαπωνικές προδιαγραφές και έχει διάφορα άλλα έξτρα που δεν βρίσκοντε στα Ισπανικά Vitara.
