







Πρωτο πράμα λοιπον την επομένη ηταν ο καθαρισμός των υδρορροών του παρμπριζ..
Εχουμε λοιπον..:
1)Βγάζουμε τα δυο κουμπωτα πλαστικά που βρίσκονται κάτω απο τους υαλοκαθαριστήρες πρωτα του συνοδηγου και μετα του οδηγου(πρέπει πρωτα βγουν οι υαλοκαθαριστήρες). Λογικά πρέπει να εχουν 2-3 κλιψακια απο την πλευρα του κινητήρα(εμενα προσωπικα δεν ειχε τιποτα

2)βάζουμε τα χεράκια οσο γινετε πιο βαθιά και βγαζουμε οτι φυλλα, χωματα και αλλες πιπεριες εχει στις δυο υδρορροές. Ειναι στις ακρες του "καναλιού" στο πισω και πάνω μέρος των φτερων(φωτο)
3)Ριχνουμε μπολικο νεράκι να σιγουρευτουμε οτι φυγανε και τα τελευταία χωματα.. Το νερο πρεπει να βγει απο το κάτω και πισω μερος των φτερών
4)κουμπώνουμε αντιστροφα τα πλαστικά (πρωτα του οδηγου και μετα του συνοδηγου) και βαζουμε υαλοκαθαριστήρες. Προσοχή οταν βάζετε τα πλαστικά εχουν καποια δοντάκια που πρεπει να πάνε κατω απο το τζαμι για να κουμπώσουν καλα(φωτο)..
ετούτα εβγαλα εγω απο μέσα.. δεν περνούσε ουτε σταγονα νερου...