gv2000 έγραψε:ναι αλλά την ανάρτηση τι να την κάνεις αν τα διαφορικά δεν είναι "κλειδωμένα"..το ορθόν και το σύνηθες είναι αυτό που λέει ο Κυριάκος (και για να το λέει σίγουρα κάτι παραπάνω γνωρίζει) αλλά το θέτω και σαν ερώτηση που πάντα με προβλημάτιζε...
Για νεροφαγώματα και γενικά ανωμαλίες του εδάφους με ένα μπλοκέ πίσω για παράδειγμα μπορείς να περάσεις από σημεία που το +4 δεν θα σου δώσει σχεδόν τίποτα...γιατί θα καταφέρεις να περάσεις και διαγώνια χωρίς να κάνεις "διαφορικό"
Δεν είναι ακριβώς έτσι τα παράγματα, διότι η πρόσφυση είναι σφόδρα βελτιωμένη όταν οι αναρτήσεις έχουν μεγάλες διαδρομές...επί πλέον προστατεύεται το όχημα και αυξάνεται η ενεργητική ασφάλεια.
Φυσικά ουδείς αμφιβάλει ότι το μπλοκέ δίνει περαιτέρω δυνατότητες.