DiGiorgio έγραψε:Την βοήθειά σας θα ήθελα παιδιά.
Έχω το GV μου το οποίο φοράει λάστιχο μαμά 225/65/17 και στο οποίο θέλω να βάλω Mud λάστιχα. Κατά πόσο θα είναι ευνοϊκή η συμπεριφορά του στην άσφαλτο; Να σημειώσω ότι στο μέλλον θέλω να κάνω και ένα body lift για να ψηλώσει γύρω στους 8 πόντους περίπου. Ξέχασα να τονίσω ότι θέλω να βάλω και προσθήκες στις ζάντες για να τραβήξω λίγο πιο έξω κατά 5-6 πόντους τα λάστιχα. Θα ήθελα έμπειρες γνώμες για το αν μειώσω την απόδοση του αυτοκινήτου και αν θα αυξηθεί η κατανάλωσή του.
Γιώργο άνοιξες μεγάλο κεφάλαιο με αυτά που ρωτάς...
Πρώτα απ'όλα ένα mud ελαστικό σίγουρα θα μειώσει λίγο την απόδοση και θα αυξήσει την κατανάλωση, κι αυτό λόγω αναγκαστικά μεγαλύτερων διαστάσεων ελαστικού (δεν υπάρχει mud ελαστικό με 65άρι προφίλ). Πέραν τούτου, η οδήγησή σου στην άσφαλτο δεν θα είναι σε καμία περίπτωση ίδια με αυτή όταν φορούσες τα ασφάλτινα, θα πρέπει να είσαι πιο συντηρητικός.
Πάμε τώρα:

φοράς 17άρα ζάντα, οπότε μάλλον αδύνατο το κόβω να σου χωράει mud 17άρι, χωρίς να βρίσκει σε θόλους κατά τα στριψίμματα ή τη βύθιση της ανάρτησης. Εκτός αυτού, τα κόβω να είναι και αρκετά ακριβά...

Body lift 8 πόντους.... Τραβηγμένο κι εξωπραγματικό τ'ακούω. Θα μπλέξεις με σωληνάκια φρένων, σωλήνες ανακούφισης διαφορικών, λεβιέδες, μπάρες τιμονιού κλπ που δεν τα ξέρω για το NGV, τα οποία θα θέλουν ΟΛΑ ανάλογο μάκρυμα! Το body lift γίνεται για 2 κυρίους λόγους: για να χωρέσουν μεγαλύτερα ελαστικά και να βελτιώσεις τις γωνίες προσέγγισης και αποφυγής (βλ εικόνα με το Amarok).

Αποστάτες στους τροχούς χωρίς να έχεις ψηλώσει
από ανάρτηση δεν χρειάζεται το αυτοκίνητο. Οι 5-6 πόντοι είναι πολλοί! Το έχουμε κουβεντιάσει κι αλλού, οι αποστάτες στους τροχούς (αν απαιτηθούν) είναι λύση - μονόδρομος σε πολύ ψηλωμένα οχήματα (οι οποίοι συνδυάζονται και με αλλαγή ζάντας με μεγάλο αρνητικό offset). Σε νορμάλ ψηλωμένα οχήματα (μέχρι 5 εκ. για μένα), για να διορθώσεις το μετατρόχιο πας σε ζάντες με ανάλογο αρνητικό offset. Κι αυτό γιατί η πρόωρη φθορά των ρουλεμάν των τροχών, ενδεχομένως έχει να κάνει με τη χρήση αποστατών στους τροχούς, οι οποίοι δρουν σαν "μοχλός" στο μουαγιέ και ταλαιπωρούν τα ρουλεμάν περισσότερο.
Για μένα, από όσα έχω δει εδώ μέσα για NGV (γιατί επαναλαμβάνω ΔΕΝ ΕΧΩ) με ένα ψήλωμα με MAD ελατήρια (+5), ανάλογο μάκρυμα αμορτισέρ, και 16άρα ζάντα για να μπορέσεις να βάλεις ένα mud ελαστικό είσαι μια χαρά. Τα υπόλοιπα από τους ψηλωμένους ψαλιδοφόρους.........
