Το θέμα έχει αναλυθεί κατ' επανάληψη και με κάθε λεπτομέρεια.
Παρ' όλα αυτά, ας κάνουμε μια μικρή ανακεφαλαίωση.
Στο παλιό GV, κατά την εμπλοκή και απεμπλοκή της τετρακίνησης ενεργοποιείται ένας μηχανισμός που βρίσκεται μέσα στο εμπρός διαφορικό και λειτουργεί με αέρα.
Όταν το GV κινείται ως πισωκίνητο, ο εμπρός κεντρικός άξονας ΔΕΝ παίρνει κίνηση από το κεντρικό διαφορικό.
Οι εμπρός τροχοί περιστρέφονται παρασυρμένοι από την κίνηση του αυτοκινήτου, παρασύροντας και τα ημιαξόνια που είναι μόνιμα συνδεδεμένα επάνω τους.
Ο μηχανισμός που περιγράφηκε πιό πάνω, κρατάει απεμπλεγμένα τα ημιαξόνια από τα γρανάζια του διαφορικού και δεν επιτρέπει στο εμπρός διαφορικό, στον εμπρός κεντρικό άξονα και σε κάποια από τα γρανάζια του βοηθητικού κιβώτιου να περιστραφούν, περιορίζοντας τις απώλειες ενέργειας και τις άσκοπες φθορές.
Όταν επιλέξουμε 4χ4 (μετακινώντας τον λεβιέ της τετρακίνησης στην αντίστοιχη θέση) τότε το βοηθητικό κιβώτιο δίνει κίνηση στον εμπρός κεντρικό άξονα ενώ ταυτόχρονα ένα μικρό κομπρεσέρ δίνει αέρα στον μηχανισμό του εμπρός διαφορικού, εμπλέκοντας τα γρανάζια του διαφορικού με τα ημιαξόνια ώστε η κίνηση να φτάσει τελικά στους εμπρός τροχούς.
Έτσι λοιπόν, αν η "φούσκα" του μηχανισμού αέρα (που βρίσκεται μέσα στο διαφορικό) τρυπήσει ή το κομπρεσεράκι χαλάσει, τότε η κίνηση δεν θα μπορεί να μεταδοθεί στα ημιαξόνια και τους τροχούς.
Για να αντιμετωπιστεί αυτό το ενδεχόμενο πρόβλημα, πολλοί αντικαθιστούν το "γκρουπ" του εμπρός διαφορικού του παλιού GV με το αντίστοιχο του Vitara που δεν έχει μηχανισμό αέρα, καθώς εκεί το διαφορικό και τα ημιαξόνια είναι μόνιμα εμπλεγμένα.
Τότε βέβαια, όταν το αυτοκίνητο κινείται ως πισωκίνητο, οι εμπρός τροχοί παρασύρουν όλο το σύστημα μετάδοσης της κίνησης (ημιαξόνια, διαφορικό, εμπρός κεντρικός, γρανάζια βοηθητικού) αλλά το πρόβλημα αντιμετωπίζεται τοποθετώντας χειροκίνητες πλήμνες στους εμπρός τροχούς που μπορούν και τους απεμπλέκουν από τα ημιαξόνια!
