Η Lotus E21 σε αριθμούς!
Από την βρετανική ομάδα δόθηκαν στην παρουσίαση του νέου μονοθεσίου κάποια στατιστικά στοιχεία με ιδιαίτερο κατά την άποψή μας ενδιαφέρον.
0 - Μηδέν χρόνος χρειάζεται για την αλλαγή μιας σχέσης ( η μετάδοση ροπής είναι συνεχής)
0.1 - δευτερόλεπτα ανά γύρο ανεβάζει ρυθμό η Ε21 λόγω της μείωσης του φορτίου καυσίμου (δεν υπολογίζεται η φθορά των ελαστικών)
1.6 – δευτερόλεπτα χρειάζεται η Ε21 για να ακινητοποιηθεί από τα 100km/h.
3.0 – δευτερόλεπτα ο μέσος χρόνος που χρειάζεται για αλλαγή των τεσσάρων ελαστικών στα πιτ στοπ
4.9 – δευτερόλεπτα ο χρόνος που χρειάζεται η Ε21 για να επιταχύνει από στάση στα 200km/h.
5 – αγώνες πρέπει να αντέχει ένα κιβώτιο, αν αντικατασταθεί νωρίτερα επισύρει ποινή 5 θέσεων στην εκκίνηση του αγώνα.
6 – ώρες χρειάζονται δώδεκα μηχανικοί στην πίστα για να συνδέσουν τα κομμάτια του μονοθεσίου. Για πλήρη συναρμολόγηση στο εργοστάσιο απαιτείται δουλειά 150 ανθρώπων για επτά μέρες.
6.67 – δευτερόλεπτα ο χρόνος που μπορεί το KERS να προσδίδει επιπλέον ισχύ (80PS) σε κάθε γύρο.
7 – σχέσεις έχει το κιβώτιο της Ε21
8 – κινητήρες έχει στη διάθεσή του κάθε οδηγός για τη φετινή αγωνιστική σεζόν.
10.2 – κιλά το βάρος ενός πίσω ελαστικού Pirelli μαζί με τη ζάντα.
18.5 – psi είναι περίπου η πίεση των ελαστικών.
30 – κιλά ζυγίζει το κεφάλι του οδηγού μαζί με το κράνος κατά τη διάρκεια ενός φρεναρίσματος με 4.5g (όσο μια βαριά βαλίτσα)
42 – περιστροφές κάνει ένα ελαστικό το δευτερόλεπτο όταν η Ε21 κινείται με 300km/h.
60 – λίτρα νερού απάγει ένα βρόχινο ελαστικό Pirelli όταν το μονοθέσιο κινείται με 300km/h.
87.75 – kj πρέπει να αντέξει το ρύγχος του μονοθεσίου κατά τη διάρκεια του crash test της FIA. Τόση ενέργεια χρειάζεται για να σταματήσεις έναν ελέφαντα 4 τόνων που τρέχει προς το μέρος σου με 25km/h
90 – βαθμοί Κελσίου είναι μια μέση τάξη της θερμοκρασίας λειτουργίας των ελαστικών της Pirelli.
130 – ντεσιμπέλ φτάνει ο ήχος του RS27 – 2012 κινητήρα όταν αγγίζει το όριο περιστροφής των 18.000rpm
400 – kj ενέργειας μπορεί να ανακτήσει το ΚΕRS και να αποθηκεύσει στην μπαταρία ιόντων λιθίου κατά τη διάρκεια ενός γύρου.
500 – βαθμοί Κελσίου η θερμοκρασία του συμπλέκτη κατά τη διάρκεια του αγώνα.
640 – κιλά το ελάχιστο επιτρεπτό βάρος του μονοθεσίου.
900 – βαθμοί Κελσίου είναι η θερμοκρασία των καυσαερίων όταν ο οδηγός πατάει τέρμα το γκάζι.
1100 – βαθμούς Κελσίου φτάνουν οι δίσκοι των φρένων κατά τη διάρκεια του αγώνα.
1500 – κινούμενα μέρη έχει ο V8 κινητήρας της Renault.
2500 – αλλαγές ταχυτήτων κάνουν σε κάθε αγώνα κατά μέσο όρο οι πιλότοι.
4000 – Τα συνολικά εξαρτήματα του κινητήρα
10000 – αεροδυναμικά βοηθήματα δοκιμάζονται στην αεροσήραγγα
11000 – σχέδια σε ηλεκτρονική μορφή έγιναν για την κατασκευή του μονοθεσίου
30000 – εξαρτήματα απαρτίζουν την Ε21
250000 – ανθρωποώρες χρειάστηκαν για τη σχεδίαση της E21.
Ιδού και η νέα Lotus E21.

- Lotus E21.jpg (160.01 KiB) 2214 προβολές
Από το Πρώτο Θέμα.