




Τελείωσε-προς το παρών-το όχημα οπότε μαζί με κάποιες εργασίες που είχα στο Βέρμιο κανόνισα και μία 3 ήμερη κατασκήνωση στην Οίτη και πέριξ για να δοκιμάσω το όχημα τόσο στο χώμα όσο και σε ταξίδι αλλά και το πως συμπεριφέρεται σε όλα τα τεραιν και συνθήκες.

Το ταξίδι αρχισε από Αθήνα-Θήβα-Αλίαρτο-Μπράλο-Παύλιανη-όρος Οιτη μετά Καλλίδρομο και διαδρομή από Σκαμνό προς Χωριό Οίτη και καπάκια εθνική οδό Νάουσα Βέρμιο 5 μέρες μαζί με τρελό τέντωμα και επιστροφή Αθήνα σήμερα (γ@#$%%'ω τα μπετά μου και την κίνηση....


Συμπεριφορά σε άσφαλτο πέρα από τον ήχο των ελαστικών Αριστη.!τρένο και χωρίς να σε κουράζει κανένα τρέμουλο και διαβάζει δρόμο.
Καλύτερη ταχύτητα ταξιδίου τα 110 με 4 χιλ στρ/1' από όλες τις απόψεις.
Συμπεριφορά σε χώμα????τρέλλλλλλλα!!!!!!Με ταχύτητες 70 χλμ/ώρα σε χωματόδρομο με στροφές και με το ένα χέρι χαλαρά....Στα χαντάκια απλά το περνάει χωρίς κιχ.
Τάκαρα δύο φορές όταν βρήκε ο άξονας ο εμπρός κάτω σε χαντάκι του 1,5 μέτρου.
Απο αβαρίες- προβλήματα συνέβησαν 2. το ένα σχετικό με την κατασεκυή το άλλο άσχετο.
1)ένας αποστάτης αλλουμινίου ξαφνικά χαλάρωσε ύστερα από γερές καταπονήσεις σε χαντάκια και με προβληματισε γιατί να γίνει αυτό.Σε πρώτο χρόνο τον ξαναέσφιξα και σε δεύτερο κατάλαβα το λόγο που έγινε.(οι φωλιές του αποστάτη είχαν κώνους διαφορετικούς από τον κώνο της βίδας-μπουζώνι με αποτέλεσμα πολύ μικρή επιφάνεια της βίδας να σφίγγει πάνω στον αποστάτη.Οπότε με τα χαντάκια λασκάριζε η βίδα.Με τη βελτίωση της φωλιάς δώθηκε η λύση και προληπτικά έβαλα και κόλλα σπειρώματος.

2)Κάηκε σε άσχετο χρόνο η ασφάλεια 25 Α από το φουρφούρι από το καλοριφερ και την αντίσταση στο πίσω τζάμι...οπότε πήγα και Ηλεκτρολόγο.
Αυτά...πάμε καμιά φώτο γιατί πολλά έγραψα πάλι.


Αθήνα-Όρος Οίτη(3 μέρες λάσπη, χαντάκια και τεντώματα σε απίστευτα τοπία και τεραιν.)
πάω να απλώσω μπουγάδα...έπεται τεράστια συνέχεια....