_Andreas_ έγραψε:1)Βγαίνουν πλέον από την παραγωγή οχήματα με lpg?
Σου απάντησε ο vavis παραπάνω. Για μένα φούμαρα!

Κανένα LPG σύστημα δε φέρει ονομασία SUZUKI ή ο,τιδήποτε άλλο! Όλα είναι άλλων (third party) κατασκευαστών. Η "καραμέλα" είναι ότι το τοποθετεί η επίσημη εταιρεία κι έτσι έχεις και την εγγύηση του αυτ/του. Αν πάθεις όμως ζημιά που οφείλεται στο υγραέριο, άντε να αποδείξεις ότι οφείλεται σε αυτό για να επωφεληθείς την εγγύηση. Σιγά μην η κάθε αντιπροσωπεία παραδεχτεί ότι το ράγισμα π.χ. του κινητήρα οφείλεται στο υγραέριο (που τοποθέτησαν
εργοστασιακά)!
_Andreas_ έγραψε:2)Γιατί κανένας κατασκευαστής δεν το εγκρίνει και παράλληλα πολλές αντιπροσωπείες τοποθετούν lpg?
Γιατί σου λένε ότι είναι μια μετατροπή του κινητήρα που δεν έχει γίνει από το μαμά εργοστάσιο, άρα δεν αναλαμβάνουν την εγγύηση του αυτ/του, ΕΚΤΟΣ κι αν το παραγγείλεις εργοστασιακό. Βλ 1η παράγραφο.
Πολλές αντιπροσωπίες τοποθετούν lpg, ναι. ΟΧΙ όμως σαν εργοστασιακά κιτ. Απλά επειδή η υγραεριοκίνηση είναι μια νέα αγορά στην Ελλάδα και μυρίζει χρήμα (και καλά κάνουν), παίρνουν πιστοποιήσεις από αντιπροσώπους των κατασκευαστριών εταιρειών κιτ lpg (καθώς και από τις αρμόδιες δημόσιες αρχές) και είναι πλέον
εγκαταστάτες σε παντός είδους οχήματα. Έτσι κι εγώ στην αντιπροσωπεία -ή μάλλον σωστότερα στο επίσημο σέρβις- της HYUNDAI το τοποθέτησα. Δεν μου είπε είσαι Σουζούκι, δε σε αναλαμβάνω!
_Andreas_ έγραψε:3)Σε περίπτωση τοποθέτησης και με σωστή ρύθμιση,θα αποφευχθεί η ζημιά ή απλά θα καθυστερήσει?
Εκτός από σωστή τοποθέτηση - ρυθμίσεις παίζει ρόλο και ο τρόπος οδηγικής συμπεριφοράς, η σωστή περιοδική συντήρηση του κινητήρα μας που έχει να κάνει με το σύστημα καύσης (φίλτρο αέρα, μπουζί, ρύθμιση βαλβίδων, κλπ) καθώς και να λαμβάνεις προληπτικά μέτρα για τη διάβρωση των βαλβίδων (που ουσιαστικά είναι και
Η βλάβη που μας αφορά), π.χ. χρήση κάποιου ειδικού χημικού πρόσθετου στη δεξαμενή.
_Andreas_ έγραψε:4)Τι ζημιές μπορεί να βγάλει και ποιο είναι το οικονομικό κόστος επιδιόρθωσης?
Αυτό που μας καίει και είναι ακριβό είναι το χτύπημα στην κεφαλή του κινητήρα λόγω κατεστραμμένων βαλβίδων.
_Andreas_ έγραψε:5)Για τα οχήματά μας ποιο είναι το ιδανικό σύστημα?Υγρού ψεκασμού,με λαδιέρα,με πνεύμονα...
Ιδανικό για μένα, επειδή πλησιάζει τον τρόπο έγχυσης και καύσης της βενζίνης, είναι του υγρού (το λεγόμενο 5ης γενιάς, αν και γενιές δεν υπάρχουν!), αλλά τσιμπάει!

Κατά τ'άλλα, του αερίου ψεκασμού (τα 4ης

) λειτουργούν υποχρεωτικά με πνεύμονα. Το θέμα της λαδιέρας ή μη...... είναι αλλουνού παπά ευαγγε΄λιο και θα ακούσεις τόσες απόψεις όσους και να ρωτήσεις!
_Andreas_ έγραψε:Ελπίζω να μην κούρασα.....
Με πέθανες, οπότε βαγίνω για σουβλακόμπυρα!!!!!
